Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:18 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Gala Premiilor pentru un Mediu Curat

ro

25 Aug, 2009 23:14 1494 Marime text

Agentia Regionala pentru Protectia Mediului Galati anunta companiile, scolile, inspectoratele scolare si alte institutii publice, respectiv din sectorul privat, care au avut proiecte pentru un mediu curat ca sunt invitate sa le inscrie in Gala Premiilor pentru un Mediu Curat. „Gala" evidentiaza si premiaza initiativele de responsabilitate sociala concretizate in proiecte sau actiuni care vizeaza colectarea si reciclarea deseurilor si echipamentelor electrice, a oricaror actiuni care isi propun sa colecteze deseuri sau sa salveze si sa protejeze in vreun fel mediul in care traim.

Gala este organizata de ECO TIC, organizatie colectiva de gestionare a deseurilor electrice si electronice din domeniul IT&C si al electronicelor de consum. ECO TIC este organizatia colectiva de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) din domeniul IT&C si al electronicelor de de consum

La acest concurs se pot inscrie:

  • orice persoana juridica cu sediul social in Romania, care inregistreaza activitate economica sau comerciala de cel putin 12 luni calendaristice inainte de inscrierea la concurs si are minim 5 angajati cu contract permanent de munca;
  • orice organizatie scolara, unitate de invatamant de orice nivel sau organizatie publica centrala sau locala, de tipul : prefectura, primarie, inspectorat, minister de pe teritoriul Romaniei, care exista cu cel putin 12 luni calendaristice inainte de inscrierea la concurs si are minim 5 angajati permanenti.

Inscrierile se fac pe website-ul www.hotnews.ro. Participantii la concurs trebuie sa isi creeze un cont de utilizator. In acest cont se acceseaza sectiunea "Concursurile mele". Fiecare participant poate inscrie o singura propunere, adica un singur proiect, la concurs si maximum 6 imagini asociate. Firmele participante pot incarca un film scurt, de maximum 3 minute, care sa constituie un montaj al respectivei campanii sau sa surprinda un segment efectiv de desfasurare a actiunii sau un material de prezentare video succinta a evenimentului, cat mai dinamic, cu imagini relevante, declaratii ale persoanelor implicate in proiect. Acest material poate ajuta, dar nu poate influenta decisiv dezbaterea juriului. Imaginile generice care nu infatiseaza proiectul descris nu vor fi luate in considerare de catre juriu.

Pentru a fi validata in concurs, fiecare inscriere trebuie sa fie insotita de urmatoarele informatii:

  • denumirea firmei/institutiei, sediul si alte puncte de lucru, nr. de inregistrare la Registrul Comertului, Codul Unic de Inregistrare sau alte date oficiale de inregistrare si atestare;
  • descriere argumentativa (ideea de baza a campaniei, strategia acesteia, adica: mesajul campaniei si obiectivul pe scurt, publicul tinta, rezultatele exprimate in date statistice privind atat numarul de persoane vizate prin intermediul campaniei, cat si eficienta efectiva, exprimata prin cantitatea colectata, persoane participante sau orice efecte masurabile ale respectivei campanii, durata clar delimitata in timp, locatia si bugetul implicat).

Termenul limita pentru inscriere la acest concurs este 28 septembrie 2009. Galeria finalistilor va fi publicata pe 1 octombrie 2009.

Compania castigatoare a Marelui Premiu pentru un Mediu Curat va primi echipamente electrice/electonice in valoare totala de 1500 euro; premiile au o valoare totala de 4000 euro.

Premiul Special al Publicului va fi desemnat prin numar de voturi online.

Premiul Special al Publicului, adica proiectul care a intrunit cele mai multe voturi - nu va fi facut cunoscut membrilor juriului, care trebuie sa jurizeze independent de opinia publicului. Compania castigatoare a Premiului Special al publicului va primi echipamente electrice/electonice in valoare totala de 1000 euro.

Campaniile castigatoare ale Marelui Premiu, Premiului 2, Premiului 3 si Premiului Publicului vor mai primi:

  1. Expunere online: un articol dedicat full page cu poza in HotNews.ro care va prezenta campania in sine, initiatorii ei si modul in care influenteaza comunitatea locala;
  2. Mentionarea pe website ECOTIC la rubrica dedicata Galei.

Constantin PETREA
DIRECTOR COORDONATOR

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii