Eurolife ERB Asigurări de Viaţă lansează o nouă asigurare unit-linked cu garantarea 100% a capitalului investit
Eurolife ERB Asigurări de Viaţă lansează o nouă asigurare unit-linked cu garantarea 100% a capitalului investit
27 May, 2015 16:30
ZIUA de Constanta
1647
Marime text
Eurolife ERB Asigurări de Viaţă lansează un nou produs de asigurare de tip unit-linked – “Perspective pentru Profit 2015”, în monedă naţională, ce garantează integral la maturitate capitalul investit şi oferă o perspectivă de câştig superioară depozitelor bancare.
Soluţia de investiţii poate fi încheiată pe o perioadă de 18 luni, cu posibilitatea unui randament de până la 9%, în funcţie de evoluţia indicelui Eurostoxx 50 (considerat cel mai important indice din Europa, ce ilustrează evoluţia preţurilor celor mai lichide acţiuni din zona Euro). Profitul aferent nu este impozabil. În plus, soluţia de investiţii vine cu o asigurare de viaţă ataşată.
“Lansarea acestei noi campanii vine în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor aflaţi în căutarea unor produse investiţionale avantajoase. Deşi asigurările unit-linked sunt mult mai complexe comparativ cu asigurările tradiţionale, ele se află pe un trend ascendent în preferinţele consumatorilor. Astfel, în primul trimestru al anului în curs, Eurolife Asigurări de Viaţă a raportat o creştere de 63% a sumelor administrate pe această categorie, comparativ cu perioada similară a anului trecut”, a declarat Anita Niţulescu, Director General Eurolife ERB Asigurări de Viaţă.
Noua ofertă este disponibilă în intervalul 25.05.2015-26.06.2015 şi poate fi încheiată în orice sucursală Bancpost din Bucureşti şi din ţară. Suma minimă solicitată la contractarea asigurării este de 5.000 Lei. Banii investiţi se pot retrage oricând, după primele 6 luni, la valoarea de piaţă.
Eurolife ERB Asigurări de Viaţă a încheiat primul trimestru al anului 2015 cu o creştere de 17% a volumului de prime brute subscrise (aproximativ 6.000.000 Lei) şi un avans al profitului de 6% (circa 1.000.000 Lei, conform standardelor locale), faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. Rezultatele au fost determinate şi de apetitul în creştere pentru poliţele de economisire pe termen lung – “Perspective pentruViitor” şi Planul de Economii pentru Copii – “Perspective pentru Educaţie”, care au avut în primul trimestru o creştere substanţială cumulată de peste 172%.
Conform datelor Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), Eurolife Asigurări de Viaţă a reuşit o creştere semnificativă a cotei de piaţă de la 2,70% în 2013 la 4,51% în 2014, precum şi plasarea pe locul 8 în Top 10 asigurători de viaţă, din punct de vedere al primelor brute subscrise, realizări cu atât mai importante cu cât au fost înregistrate pe fondul unui climat economic dificil şi într-o piaţă de asigurări aflată în ultimii ani pe un trend descendent.
***
Despre Eurolife ERB Asigurări de Viaţă
Eurolife ERB Asigurări de Viaţă, societatea de asigurări de viaţă a Grupului Eurobank în România, şi-a început activitatea în 2007, sub denumirea EFG Eurolife Asigurări de Viaţă. Compania activează în principal pe piaţa de bancassurance prin parteneriatul strategic cu Bancpost şi este specializată pe asigurări de viaţă, accidente şi şomaj, produse de economisire tradiţionale, precum şi pe produse unit-linked. Eurolife ERB Asigurări de Viaţă ocupă locul al 8-lea în topul asigurătorilor de viaţă din România din puncul de vedere al primelor brute subscrise (PBS) şi a înregistrat profit în fiecare an, de la începutul operaţiunilor.
Despre Bancpost
Bancpost este o bancă universală importantă în România cu o prezenţă de 24 de ani pe piaţa locală şi o reţea de 150 de unităţi, 7 centre de afaceri corporate şi 5 centre regionale retail. Banca gestionează un portofoliu de peste 1 milion de clienţi corporativi, de retail şi instituţionali, pentru care oferă o gamă variată de soluţii financiar-bancare eficiente şi flexibile. Bancpost acordă finanţare companiilor atât din surse proprii, cât şi prin intermediul liniilor de credit puse la dispoziţie în parteneriat cu diverse instituţii financiare internaţionale. Bancpost este totodată unul dintre liderii pieţei locale de carduri şi a dezvoltat reţele extinse de peste 550 ATM-uri, 8.500 POS-uri şi 200 APS-uri care oferă acces comod şi permanent la serviciile băncii. Bancpost este partener exclusiv American Express pentru emiterea şi acceptarea la plată a cardurilor de credit şi este totodată reprezentant VISA şi MasterCard. În acord cu angajamentul său de a sprijini performanţa şi valorile româneşti, Bancpost a devenit începând cu anul 2015 Sponsor Oficial al FRF (Federaţia Româna de Fotbal) şi al Echipei Naţionale de Fotbal.
Soluţia de investiţii poate fi încheiată pe o perioadă de 18 luni, cu posibilitatea unui randament de până la 9%, în funcţie de evoluţia indicelui Eurostoxx 50 (considerat cel mai important indice din Europa, ce ilustrează evoluţia preţurilor celor mai lichide acţiuni din zona Euro). Profitul aferent nu este impozabil. În plus, soluţia de investiţii vine cu o asigurare de viaţă ataşată.
“Lansarea acestei noi campanii vine în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor aflaţi în căutarea unor produse investiţionale avantajoase. Deşi asigurările unit-linked sunt mult mai complexe comparativ cu asigurările tradiţionale, ele se află pe un trend ascendent în preferinţele consumatorilor. Astfel, în primul trimestru al anului în curs, Eurolife Asigurări de Viaţă a raportat o creştere de 63% a sumelor administrate pe această categorie, comparativ cu perioada similară a anului trecut”, a declarat Anita Niţulescu, Director General Eurolife ERB Asigurări de Viaţă.
Noua ofertă este disponibilă în intervalul 25.05.2015-26.06.2015 şi poate fi încheiată în orice sucursală Bancpost din Bucureşti şi din ţară. Suma minimă solicitată la contractarea asigurării este de 5.000 Lei. Banii investiţi se pot retrage oricând, după primele 6 luni, la valoarea de piaţă.
Eurolife ERB Asigurări de Viaţă a încheiat primul trimestru al anului 2015 cu o creştere de 17% a volumului de prime brute subscrise (aproximativ 6.000.000 Lei) şi un avans al profitului de 6% (circa 1.000.000 Lei, conform standardelor locale), faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. Rezultatele au fost determinate şi de apetitul în creştere pentru poliţele de economisire pe termen lung – “Perspective pentruViitor” şi Planul de Economii pentru Copii – “Perspective pentru Educaţie”, care au avut în primul trimestru o creştere substanţială cumulată de peste 172%.
Conform datelor Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), Eurolife Asigurări de Viaţă a reuşit o creştere semnificativă a cotei de piaţă de la 2,70% în 2013 la 4,51% în 2014, precum şi plasarea pe locul 8 în Top 10 asigurători de viaţă, din punct de vedere al primelor brute subscrise, realizări cu atât mai importante cu cât au fost înregistrate pe fondul unui climat economic dificil şi într-o piaţă de asigurări aflată în ultimii ani pe un trend descendent.
***
Despre Eurolife ERB Asigurări de Viaţă
Eurolife ERB Asigurări de Viaţă, societatea de asigurări de viaţă a Grupului Eurobank în România, şi-a început activitatea în 2007, sub denumirea EFG Eurolife Asigurări de Viaţă. Compania activează în principal pe piaţa de bancassurance prin parteneriatul strategic cu Bancpost şi este specializată pe asigurări de viaţă, accidente şi şomaj, produse de economisire tradiţionale, precum şi pe produse unit-linked. Eurolife ERB Asigurări de Viaţă ocupă locul al 8-lea în topul asigurătorilor de viaţă din România din puncul de vedere al primelor brute subscrise (PBS) şi a înregistrat profit în fiecare an, de la începutul operaţiunilor.
Despre Bancpost
Bancpost este o bancă universală importantă în România cu o prezenţă de 24 de ani pe piaţa locală şi o reţea de 150 de unităţi, 7 centre de afaceri corporate şi 5 centre regionale retail. Banca gestionează un portofoliu de peste 1 milion de clienţi corporativi, de retail şi instituţionali, pentru care oferă o gamă variată de soluţii financiar-bancare eficiente şi flexibile. Bancpost acordă finanţare companiilor atât din surse proprii, cât şi prin intermediul liniilor de credit puse la dispoziţie în parteneriat cu diverse instituţii financiare internaţionale. Bancpost este totodată unul dintre liderii pieţei locale de carduri şi a dezvoltat reţele extinse de peste 550 ATM-uri, 8.500 POS-uri şi 200 APS-uri care oferă acces comod şi permanent la serviciile băncii. Bancpost este partener exclusiv American Express pentru emiterea şi acceptarea la plată a cardurilor de credit şi este totodată reprezentant VISA şi MasterCard. În acord cu angajamentul său de a sprijini performanţa şi valorile româneşti, Bancpost a devenit începând cu anul 2015 Sponsor Oficial al FRF (Federaţia Româna de Fotbal) şi al Echipei Naţionale de Fotbal.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii