Generali Asigurari a crescut cu 20% in 2009
Generali Asigurari a crescut cu 20% in 2009
01 Mar, 2010 19:46
ZIUA de Constanta
1983
Marime text
Asigurările
generale au evoluat cu 26%
Asigurările de viaţă de grup au înregistrat o creştere de 18%
Generali Asigurări a subscris în 2009 un volum total de prime brute subscrise de 501,5 milioane lei, înregistrând o creştere de 20% faţă de 2008 (417,5 milioane lei). Asigurările generale au evoluat cu 26%, până la 417,2 milioane lei (faţă de 332,1 milioane lei în 2008), în timp ce asigurările de viaţă s-au menţinut la aproximativ acelaşi nivel din 2008 (scădere de doar 1%, de la 85,4 milioane lei în 2008 la 84,4 milioane lei în 2009).
"Având în vedere că piaţa de asigurări a fost puternic afectată de turbulenţele economice, înregistrând o creştere modestă în 2009 în comparaţie cu aşteptările şi cu istoricul ultimilor ani, faptul că am obţinut o creştere generală de două cifre este o confirmare a faptului că strategia adoptată a fost una corectă. Am aplicat şi vom aplica în continuare aceeaşi politică prudentă în subscriere, pentru că preferăm să avem o companie sănătoasă, cu un viitor solid şi care să le poată oferi siguranţă clienţilor", a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări.
Pe segmentul asigurărilor generale, evoluţii remarcabile au fost înregistrate la asigurările de răspundere civilă generală (+39%), la asigurările de incendiu şi calamităţi (+18%), iar în cadrul acestei clase se remarcă asigurările de locuinţă, care au crescut cu 24%.
În cadrul segmentului de asigurări de viaţă, asigurările de grup au realizat o creştere de 18%, în timp ce asigurările individuale au fost uşor afectate de mediul economic defavorabil, creşterea ratei şomajului, blocarea proiectelor personale şi profesionale şi totodată criza psihologică.
„În condiţiile în care piaţa asigurărilor de viaţă a scăzut cu circa 10% în primele 9 luni ale anului 2009, considerăm că menţinerea la nivelul din 2008 este un succes. Pentru 2010, unul dintre obiectivele principale este revitalizarea acestui segment, insuficient dezvoltat în România, atât din punct de vedere al diversificării ofertei de produse, cât şi din punct de vedere al distribuţiei la nivel naţional", a explicat Kovářová.
„Deşi tendinţa în piaţă este de a privi cu scepticism anul 2010 pentru că, într-adevăr, se arată a fi un an cel puţin la fel de dificil ca 2009, noi încercăm să ne concentrăm pe oportunităţi. Analiştii financiari cataloghează România, alături de Ucraina şi Polonia, drept ţara cu cel mai mare potenţial de dezvoltare. Suntem convinşi că Generali Asigurări va avea parte de un an bun. Suntem pregătiţi cu un portofoliu echilibrat de produse, o echipă profesionistă şi cu un brand puternic şi recunoscut în piaţă pentru seriozitate şi calitatea serviciilor", a explicat Marie Kovářová. „Pentru 2010 ne dorim o creştere sănătoasă şi profitabilă pe toate liniile de business şi o evoluţie generală a volumului de prime brute subscrise peste media pieţei asigurative, estimată la 4-5%", a concluzionat Kovářová.
Generali Asigurări este parte a grupului internaţional Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurări din lume. Cu o întrerupere în perioada comunistă, compania este prezentă pe piaţa românească începând cu anul 1835. Reţeaua teritorială a Generali Asigurari este compusă din 91 de agenţii şi puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astăzi toate tipurile de asigurări.
Generali Group este unul din liderii sectorului de asigurări din întreaga lume, cu o experienţă de 178 de ani în domeniul asigurărilor. Generali Grup are 476 companii consolidate, peste 60 de milioane de clienţi în întreaga lume şi peste 84 000 de angajaţi.
Asigurările de viaţă de grup au înregistrat o creştere de 18%
Generali Asigurări a subscris în 2009 un volum total de prime brute subscrise de 501,5 milioane lei, înregistrând o creştere de 20% faţă de 2008 (417,5 milioane lei). Asigurările generale au evoluat cu 26%, până la 417,2 milioane lei (faţă de 332,1 milioane lei în 2008), în timp ce asigurările de viaţă s-au menţinut la aproximativ acelaşi nivel din 2008 (scădere de doar 1%, de la 85,4 milioane lei în 2008 la 84,4 milioane lei în 2009).
"Având în vedere că piaţa de asigurări a fost puternic afectată de turbulenţele economice, înregistrând o creştere modestă în 2009 în comparaţie cu aşteptările şi cu istoricul ultimilor ani, faptul că am obţinut o creştere generală de două cifre este o confirmare a faptului că strategia adoptată a fost una corectă. Am aplicat şi vom aplica în continuare aceeaşi politică prudentă în subscriere, pentru că preferăm să avem o companie sănătoasă, cu un viitor solid şi care să le poată oferi siguranţă clienţilor", a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări.
Pe segmentul asigurărilor generale, evoluţii remarcabile au fost înregistrate la asigurările de răspundere civilă generală (+39%), la asigurările de incendiu şi calamităţi (+18%), iar în cadrul acestei clase se remarcă asigurările de locuinţă, care au crescut cu 24%.
În cadrul segmentului de asigurări de viaţă, asigurările de grup au realizat o creştere de 18%, în timp ce asigurările individuale au fost uşor afectate de mediul economic defavorabil, creşterea ratei şomajului, blocarea proiectelor personale şi profesionale şi totodată criza psihologică.
„În condiţiile în care piaţa asigurărilor de viaţă a scăzut cu circa 10% în primele 9 luni ale anului 2009, considerăm că menţinerea la nivelul din 2008 este un succes. Pentru 2010, unul dintre obiectivele principale este revitalizarea acestui segment, insuficient dezvoltat în România, atât din punct de vedere al diversificării ofertei de produse, cât şi din punct de vedere al distribuţiei la nivel naţional", a explicat Kovářová.
„Deşi tendinţa în piaţă este de a privi cu scepticism anul 2010 pentru că, într-adevăr, se arată a fi un an cel puţin la fel de dificil ca 2009, noi încercăm să ne concentrăm pe oportunităţi. Analiştii financiari cataloghează România, alături de Ucraina şi Polonia, drept ţara cu cel mai mare potenţial de dezvoltare. Suntem convinşi că Generali Asigurări va avea parte de un an bun. Suntem pregătiţi cu un portofoliu echilibrat de produse, o echipă profesionistă şi cu un brand puternic şi recunoscut în piaţă pentru seriozitate şi calitatea serviciilor", a explicat Marie Kovářová. „Pentru 2010 ne dorim o creştere sănătoasă şi profitabilă pe toate liniile de business şi o evoluţie generală a volumului de prime brute subscrise peste media pieţei asigurative, estimată la 4-5%", a concluzionat Kovářová.
Generali Asigurări este parte a grupului internaţional Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurări din lume. Cu o întrerupere în perioada comunistă, compania este prezentă pe piaţa românească începând cu anul 1835. Reţeaua teritorială a Generali Asigurari este compusă din 91 de agenţii şi puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astăzi toate tipurile de asigurări.
Generali Group este unul din liderii sectorului de asigurări din întreaga lume, cu o experienţă de 178 de ani în domeniul asigurărilor. Generali Grup are 476 companii consolidate, peste 60 de milioane de clienţi în întreaga lume şi peste 84 000 de angajaţi.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii