Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:20 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Grapefruit își extinde echipa de digital

ro

27 Jan, 2011 17:10 2790 Marime text
octavian_tanase.jpgUna din cele mai vechi și experimentate echipe de digital din România recrutează 7 noi membri.

Agenția de branding și digital Grapefruit își extinde echipa dedicată proiectelor interactive cu șapte noi membri pentru a putea răspunde cererii crescute pentru astfel de servicii. Echipei actuale i se vor adăuga patru programatori seniori, doi designeri web și un project manager.

Grapefruit dezvoltă proiecte interactive din 1999, de când s-a născut agenția. Fondatorii ei - Marius Ursache, Ștefan Liuțe și Laurian Gridinoc - au crezut de la început că brandurile reprezintă interfețe între consumatori și business-uri și că mediul digital nu este doar un alt canal de comunicare, așa cum este văzut de agențiile de publicitate, ci un spațiu în care lumea reală se extinde după alte reguli de interacțiune. Abordarea bazată pe ergonomie și principiile riguroase ale arhitecturii informaționale, dincolo de povestea creativă, au asigurat succesul încă de la început, Grapefruit dezvoltând în mediul online cel mai puternic brand românesc din acea vreme, Connex, și continuând cu brandul considerat cel mai de încredere[1] de către utilizatorii Internetului din Romania în ultimii trei ani, Dacia.

În ce privește proiectele digitale, Grapefruit se orientează în principal către proiecte complexe, care presupun platforme, tehnologii și medii diferite (tablete, widgeturi, aplicații desktop, aplicații mobile, social media etc. ), prin intermediul cărora brandul vizat să ofere o experiență inedită și personalizată, precum și o abordare integrată a interacțiunii cu publicul dorit.

„Noi credem că mediul digital este, pentru foarte mulți, o altă fațetă a vieții, și asta pentru că nu se mai reduce de mult timp doar la browserul web," spune Octavian Tănase, Digital Experience Consultant și asociat Grapefruit, cu o experiență de peste 15 ani în integrare de sisteme informatice și management de proiect și o pasiune pentru domeniul interacțiunii om-computer (HCI). "De la «banalul» MP3 player, la smartphone, ceasuri, ecrane ale ATM-urilor, panouri publice de informare, proiecții pe clădiri, terminale de plată sau chioșcuri electronice, în relație cu banca, partenerii de afaceri sau prietenii, mediul digital se împletește cu activitatea cotidiană fără să mai fie nimic special în asta. Brandurile, cu sau fără voia lor, trăiesc atât în lumea reală cât și în mediul digital, și au nevoie să-și gestioneze existența în ambele medii. Adoptarea unei viziuni holistice asupra brandingului, propusă de Grapefruit acum 11 ani, este astăzi o obligație validată de realitate, în România și în străinătate. Experiența și rezultatele noastre o confirmă, iar agențiile de publicitate și branding fac astăzi eforturi serioase în încercarea de a-și construi competențe în această arie." Tănase s-a alăturat echipei Grapefruit în urmă cu aproape șapte ani, dedicându-se proiectelor de marketing digital și branding cu componente strategice și de integrare complexă.

Printre principalii clienți ai Grapefruit în mediul digital se numără companii precum Dacia-al cărei brand online a fost gestionat de Grapefruit în ultimii 6 ani-OTP Bank, ING Bank, Labormed sau NNDKP. Dacă în primii doi ani de activitate Grapefruit a lucrat exclusiv pentru piața externă, mai dezvoltată, colaborarea cu Connex a deschis calea către piața internă, activitatea de pionierat în domeniul digital combinându-se cu introducerea și promovarea brandingului ca disciplină relevantă pentru mediul economic din România.

Descrierile joburilor deschise în cadrul Grapefruit pot fi găsite la http://www.grapefruit.ro/careers/ro/

Despre Grapefruit

Grapefruit este o agenție românească de branding și digital care a dezvoltat câteva dintre cele mai puternice branduri din România în ultimii 11 ani. Cu birouri în București și Iași și o echipă de 17 oameni, Grapefruit a devenit lider pe piața locală a agențiilor de branding în 2009. Portofoliul agenției numără peste 200 de clienți în 13 țări, pe 4 continente. În România, agenția a lucrat pentru companii precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, E.ON, Heidi, ING, Labormed, Lafarge, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Petrom, Renault, Ţuca Zbârcea și Asociații, UPC, Walmark. Grapefruit este cea mai premiată agenție românească de branding la nivel internațional, cu nominalizări și premii castigate la Rebrand 100 (SUA, 2007, 2009, 2010), Identity: Best of the Best (Rusia, 2007), Pentawards (Franța, 2007, 2008, 2009), Incheon (Korea, 2006), Web Marketing Association Web Award (2007), Texas Interactive Media Awards (2003).



[1] Brandul Dacia online a fost desemnat anual în ultimii 3 ani drept cel mai popular brand online românesc de către compania de cercetare Gemius. Cel mai recent studiu al lor: http://bit.ly/g1UQfe

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii