Discursul ambasadorului Mark H. Gitenstein cu ocazia deschiderii centrului UPS
Discursul ambasadorului Mark H. Gitenstein cu ocazia deschiderii centrului UPS
BULETIN INFORMATIV
Ambasada Statelor Unite ale Americii
Str. Tudor Arghezi 7-9 Bucureşti, România Tel: 40 21 – 200 - 3695 Fax: 40 21- 200 - 3723
3 iunie 2010
Discursul ambasadorului Mark H. Gitenstein cu ocazia deschiderii centrului UPS
Bună ziua, doamnelor şi domnilor.
Îmi face mare plăcere să fiu alături de dumneavoastră astăzi, la deschiderea noului centru UPS. Este un eveniment important atât pentru UPS, cât şi pentru România, nu doar pentru că investiţia UPS reprezintă un angajament, ci şi pentru că acest centru este un proiect ce poate fi considerat un exemplu în România.
El demonstrează spirit întreprinzător şi iniţiativă. Compania UPS a fost înfiinţată în Seattle, în 1909, ca serviciu de curierat, de către un tânăr de 19 ani, cu bani împrumutaţi de la prieteni. Acum ea este o corporaţie cu o valoare de 49,7 miliarde de dolari şi ci cea mai mare cotă de piaţă pe plan mondial. Însă mai presus de acest lucru, UPS ne arată care este calea de urmat într-o situaţie economică dificilă. Pentru ca o companie să supravieţuiască în acest ciclu economic, trebuie să îşi diminueze costurile, să elimine pierderile şi să ofere clienţilor servicii superioare calitativ. UPS aduce acest tip de expertiză în România şi tocmai la momentul potrivit. Putem spune că centrul de procesare a coletelor pe care îl vizităm astăzi este unul de înaltă excelenţă, pentru că este rezultatul a numeroşi ani de inovaţie şi conducere în managementul lanţului de distribuţie şi tehnologii logistice. UPS joacă un rol important în facilitarea relaţiilor de afaceri dintre SUA şi România, lucru pentru care Ambasada SUA îi este recunoscătoare, dar totodată, serviciile sale ajută firmele româneşti să îşi crească productivitatea şi să ofere mai multă încredere pieţelor europene pe care le deservesc.
Vreau să vă spun o poveste auzită recent despre UPS, pentru că sunt de părere că ilustrează foarte bine preocuparea neîntreruptă a companiei pentru eficienţă.
UPS are circa 88.000 de vehicule care parcurg peste 1,5 miliarde de kilometri pe an. Acum şase ani, compania a decis să diminueze costurile pentru carburanţi reducând numărul de viraje la stânga făcute de şoferii săi de camioane. Dacă am încerca să facem la fel, probabil că cei mai mulţi dintre noi ne-am trezi conducând în cerc, însă UPS a dezvoltat pentru camioanele sale programe software care sugerează rute cu viraje la dreapta. Într-un an de la introducerea măsurii, doar în zona Washington D.C. numărul de kilometri parcurşi a fost redus cu 747.000, iar cantitatea de combustibil a scăzut cu 190.000 de litri.
Dat fiind interesul UPS pentru îmbunătăţirea serviciilor sale, cu siguranţă clienţii companiei de aici, din România, vor beneficia de servicii excelente. UPS poate conta pe sprijinul Ambasadei SUA. Mult succes în România!
Vă mulţumesc.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp