ANUNȚ de PARTICIPARE la LICITAȚIE
ANUNȚ de PARTICIPARE la LICITAȚIE
03 Jun, 2019 11:37
ZIUA de Constanta
1995
Marime text
ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE
SC FEROCOM SRL , cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J13/1125/1992, Cod Unic de Inregistrare 2752140, avand sediul in Municipiul Constanta, strada Fantanele nr.25, judet Constanta, tel.0722602248, email:contact@ferocom.ro, organizeaza procedura de atribuire a contractului de achizitie utilaj Autogreder -1buc , conform proiectului cu titlul ‘’Dezvoltarea firmei prin extinderea ariei de activitate in judetul Tulcea’’, Contract de finantare nr.3880/04.03.2019, Cod SMIS 118827, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 ITI - “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.
Procedura de atribuire aleasa:Procedura competitiva conform Ordinului nr.1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.
Obiect contract: Achizitia utilaj Autogreder -1buc
Valoarea estimata a contractului este 898274,60lei fara TVA, echivalent a 188622,01 euro fara TVA ( Curs valutar Inforeuro din Iunie 2019=4.7623lei/euro) astfel. Pretul contractului nu se poate ajusta. Modalitatea de plata: SC FEROCOM SRL va efectua plata prin intermediul mecanismului cererilor de plata reglementat de OUG 40/2015 si HG 93/2016 asa cum este prevazut in contractul de finantare nr.3521/17.12.2018, acordand un avans pana in limita a 100% din valoarea contractului.
Locul de implementare al proiectului: Municipiul Tulcea, strada Forestierului nr.1, judet Tulcea
Durata contract:maxim 9 luni, dar nu mai tarziu de 29.02.2020.
Data limita de depunere a ofertelor si limba de redactare: Oferta redactata in limba romana/limba tarii prestatorului(traducere autorizata in limba romana), se depune in plic inchis, sigilat, la sediul social al societatii din Municipiul Constanta, strada Fantanele nr.25, biroul 1, judet Constanta, pana la data de 13.06.2019, ora 16.00
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 07.06.2019
Criteriul de atribuire al contractului: In vederea respectarii principiilor economicitatii, eficientei si eficacitatii, SC FEROCOM SRL va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului, conform criteriilor mentionate in specificatia tehnica.
Mijloace de comunicare:
-email pentru solicitare de clarificari si contestatii
-email sau posta/curier/inmanare personala pentru transmitere comunicari
-posta/curier sau inmanare personala a ofertelor
10. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60zile de la data deschiderii ofertelor.
11. Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul firmei SC FEROCOM SRL din Mun.Constanta, strada Fantanele nr.25, judet Constanta
Pentru detalii suplimentare persoana de contact: Dna Ortanza Comsa,Tel: 0722602248,
E-mail:contact@ferocom.ro
Procedura de atribuire aleasa:Procedura competitiva conform Ordinului nr.1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene.
Obiect contract: Achizitia utilaj Autogreder -1buc
Valoarea estimata a contractului este 898274,60lei fara TVA, echivalent a 188622,01 euro fara TVA ( Curs valutar Inforeuro din Iunie 2019=4.7623lei/euro) astfel. Pretul contractului nu se poate ajusta. Modalitatea de plata: SC FEROCOM SRL va efectua plata prin intermediul mecanismului cererilor de plata reglementat de OUG 40/2015 si HG 93/2016 asa cum este prevazut in contractul de finantare nr.3521/17.12.2018, acordand un avans pana in limita a 100% din valoarea contractului.
Locul de implementare al proiectului: Municipiul Tulcea, strada Forestierului nr.1, judet Tulcea
Durata contract:maxim 9 luni, dar nu mai tarziu de 29.02.2020.
Data limita de depunere a ofertelor si limba de redactare: Oferta redactata in limba romana/limba tarii prestatorului(traducere autorizata in limba romana), se depune in plic inchis, sigilat, la sediul social al societatii din Municipiul Constanta, strada Fantanele nr.25, biroul 1, judet Constanta, pana la data de 13.06.2019, ora 16.00
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 07.06.2019
Criteriul de atribuire al contractului: In vederea respectarii principiilor economicitatii, eficientei si eficacitatii, SC FEROCOM SRL va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului, conform criteriilor mentionate in specificatia tehnica.
Mijloace de comunicare:
-email pentru solicitare de clarificari si contestatii
-email sau posta/curier/inmanare personala pentru transmitere comunicari
-posta/curier sau inmanare personala a ofertelor
10. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60zile de la data deschiderii ofertelor.
11. Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul firmei SC FEROCOM SRL din Mun.Constanta, strada Fantanele nr.25, judet Constanta
Pentru detalii suplimentare persoana de contact: Dna Ortanza Comsa,Tel: 0722602248,
E-mail:contact@ferocom.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii