Licitație publică privind închirierea unui spațiu comercial situat în incinta Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța
Licitație publică privind închirierea unui spațiu comercial situat în incinta Spitalului Clinic Județean
14 Jun, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
1558
Marime text
ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ
privind închirierea, prin licitație publică, a spațiului comercial în suprafață utilă de 39,60 mp, situat în incinta Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța – intrare vizitatori
a. Informații generale privind autoritatea contractantă:
CONSILIUL JUDEȚEAN CONSTANȚA, cu sediul în municipiul Constanța, bd.Tomis nr. 51, telefon: 0241/486619, fax: 0241/486618, e-mail: serv.sanatate@cjc.ro, www.cjc.ro, CUI 2981739, persoane de contact: inspector Ion Constantin și inspector Ferencz Mirona Veronica.
b. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică:
- spațiu comercial în suprafață utilă de 39,60 mp, situat în incinta Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța – intrare vizitatori, din municipiul Constanta, bd. Tomis nr. 145, judetul Constanta.
- închirierea se face în scopul desfășurării de activități comerciale: comert cu amănuntul produse alimentare și nealimentare (produse alimentare, produse de igienă personală, băuturi non-alcoolice, cafea, alimente ce necesită încălzire - sandwich-uri, produse de patiserie, etc.), cu interzicerea amenajării acestuia în vederea preparării hranei și a comercializării produselor din tutun și/sau a băuturilor alcoolice.
c. Informații privind documentația de atribuire
c.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire:
- la cerere, printr-o solicitare în acest sens depusă la Registratura Consiliului Județean Constanța din Bulevardul Tomis, Nr. 51.
c.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire:
Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Învățământ, Compartimentul Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, din cadrul Consiliului Județean Constanța, cu sediul în Aleea Magnoliei nr.2, etaj I, biroul 105, telefon: 0241/486619, fax: 0241/486618.
Documentația de atribuire se poate ridica de luni până joi, în intervarul orar 1100 – 1500 , iar vinerea în intervarul orar 1000 – 1300, în baza cererii și a dovezii de plată de intrare în posesie a documentației.
c. 3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire: 20 lei. Plata se face prin virament bancar în contul RO34TREZ23121360250XXXXX deschis la Trezoreria Constanța.
c. 4. Data limita pentru solicitarea clarificărilor: 27.06.2022, ora 1600.
Solicitările de clarificări se pot depune la sediul Registraturii Consiliului Județean Constanța sau prin email: serv.sanatate@cjc.ro.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.22, ora: 1300.
4.2. Adresa la care se depun ofertele:
Consiliului Judetean Constanta din municipiul Constanta, bd. Tomis nr. 51. Parter -Registratură (Centrul de Informare Cetățeni).
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura sedința publică de deschidere a ofertelor:
- 11.07.2022, ora:1200, Consiliul Județean Constanța din bd.Tomis nr. 51. sala 257. etaj 2.
6. Instanța competentă în soluționarea eventualelor litigii și termene pentru sesizarea instanței:
În vederea soluționării eventualelor litigii, înainte de a se adresa instanței de contencios administrativ competente - Tribunalul Constanța, persoana care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim printr-un act administrativ individual care i se adresează, trebuie să solicite autorității publice emitente sau autorității ierarhic superioare, dacă aceasta există, în termen de 30 de zile de la data comunicării actului, revocarea, în tot sau în parte, a acestuia.
CONSILIUL JUDEȚEAN CONSTANȚA, cu sediul în municipiul Constanța, bd.Tomis nr. 51, telefon: 0241/486619, fax: 0241/486618, e-mail: serv.sanatate@cjc.ro, www.cjc.ro, CUI 2981739, persoane de contact: inspector Ion Constantin și inspector Ferencz Mirona Veronica.
b. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică:
- spațiu comercial în suprafață utilă de 39,60 mp, situat în incinta Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța – intrare vizitatori, din municipiul Constanta, bd. Tomis nr. 145, judetul Constanta.
- închirierea se face în scopul desfășurării de activități comerciale: comert cu amănuntul produse alimentare și nealimentare (produse alimentare, produse de igienă personală, băuturi non-alcoolice, cafea, alimente ce necesită încălzire - sandwich-uri, produse de patiserie, etc.), cu interzicerea amenajării acestuia în vederea preparării hranei și a comercializării produselor din tutun și/sau a băuturilor alcoolice.
c. Informații privind documentația de atribuire
c.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire:
- la cerere, printr-o solicitare în acest sens depusă la Registratura Consiliului Județean Constanța din Bulevardul Tomis, Nr. 51.
c.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire:
Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Învățământ, Compartimentul Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, din cadrul Consiliului Județean Constanța, cu sediul în Aleea Magnoliei nr.2, etaj I, biroul 105, telefon: 0241/486619, fax: 0241/486618.
Documentația de atribuire se poate ridica de luni până joi, în intervarul orar 1100 – 1500 , iar vinerea în intervarul orar 1000 – 1300, în baza cererii și a dovezii de plată de intrare în posesie a documentației.
c. 3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire: 20 lei. Plata se face prin virament bancar în contul RO34TREZ23121360250XXXXX deschis la Trezoreria Constanța.
c. 4. Data limita pentru solicitarea clarificărilor: 27.06.2022, ora 1600.
Solicitările de clarificări se pot depune la sediul Registraturii Consiliului Județean Constanța sau prin email: serv.sanatate@cjc.ro.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.22, ora: 1300.
4.2. Adresa la care se depun ofertele:
Consiliului Judetean Constanta din municipiul Constanta, bd. Tomis nr. 51. Parter -Registratură (Centrul de Informare Cetățeni).
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura sedința publică de deschidere a ofertelor:
- 11.07.2022, ora:1200, Consiliul Județean Constanța din bd.Tomis nr. 51. sala 257. etaj 2.
6. Instanța competentă în soluționarea eventualelor litigii și termene pentru sesizarea instanței:
În vederea soluționării eventualelor litigii, înainte de a se adresa instanței de contencios administrativ competente - Tribunalul Constanța, persoana care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim printr-un act administrativ individual care i se adresează, trebuie să solicite autorității publice emitente sau autorității ierarhic superioare, dacă aceasta există, în termen de 30 de zile de la data comunicării actului, revocarea, în tot sau în parte, a acestuia.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii