Primăria comunei Mereni face angajări. Detalii despre concurs
Primăria comunei Mereni face angajări. Detalii despre concurs
01 Feb, 2019 12:50
ZIUA de Constanta
2454
Marime text



Compartimentul urmărirea aplicării legilor cu caracter reparator
- Inspector, clasa I, grad profesional superior
Data propusă pentru organizarea concursului, proba scrisă, este de 05.03.2019, ora 11.00, urmând ca interviul să se organizeze în maxim 3 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
Dosarele se pot depune la sediul Primăriei Comunei Mereni din Comuna Mereni, str. Libertății, nr. 112, județul Constanța sau la adresa de e-mail primaria.mereni@yahoo.com până la data de 22.02.2019.
Pentru relații suplimentare puteți contacta Primarul Comunei Mereni, Domnul Silviu Florentin Gărea la tel: 0241-859203 sau 0765-255299
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii