Primăria Corbu, județul Constanța, organizează licitație publică pentru închirierea unor spații din cadrul Centrului multifuncțional cu activitate medicală pe specialități
Primăria Corbu, județul Constanța, organizează licitație publică pentru închirierea unor spații din cadrul
20 Oct, 2023 09:00
ZIUA de Constanta
774
Marime text
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Corbu, str. Principală, nr. 38, sat Corbu, judeţul Constanța, telefon 0241/765.100, email: office@primariacorbu.ro
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Obiectul închirierii îl reprezintă: spațiul nr. 3, în suprafață de 13 mp și spațiul nr. 4 în suprafață totală de 40,10 mp din cadrul imobilului „Centru multifuncțional cu activitate medicală pe specialități” situat în str. Principală nr. 287, comuna Corbu, județul Constanța, număr cadastral 111485-C1, carte funciară 111485, aparținând domeniului public al Comunei Corbu. Închirierea se face în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 57/2019, ale H.C.L. nr. 107 din 28.08.2023.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin cerere scrisă de la sediul Comunei Corbu, Compartiment Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Registrul Agricol și Cadastru
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartiment Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Registrul Agricol și Cadastru, din cadrul Comunei Corbu, str. Principală, nr. 38, localitatea Corbu, comuna Corbu, județul Constanța.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 lei, sumă ce se achită la casieria Comunei Corbu.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 27/10/2023, ora 12.30
4. Informații privind ofertele: se regăsesc în caietul de sarcini
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 13/11/2023, ora 12.30
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Corbu, Compartiment Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Registrul Agricol și Cadastru, str. Principală, nr. 38, localitatea Corbu, comuna Corbu, județul Constanța.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar, într-un plic sigilat
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 15/11/2023, ora 11.00 în sala de ședințe a Comunei Corbu din str. Principală, nr. 38, localitatea Corbu, comuna Corbu, județul Constanța.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Constanţa, Secția Contencios şi Administrativ Fiscal, cu sediul în municipiul Constanţa, strada Traian, nr. 31, judeţul Constanţa, telefon/fax:0241582563, e-mail:tr-ct-contencios-reg@just.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii