Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol anunţă organizarea concursului pentru ocuparea unei funcţii specifice de director financiar contabil
Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol anunţă organizarea concursului pentru ocuparea unei funcţii
29 Oct, 2024 09:00
ZIUA de Constanta
362
Marime text
Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol, anunţă organizarea concursului pentru ocuparea unei funcţii specifice comitetului director - director financiar contabil, în data de 19.11.2024 la sediul Sanatoriului Balnear şi de Recuperare Techirghiol, str. Dr.Victor Climescu nr. 34 - 40, Techirghiol.
Dosarele de înscriere se depun la serviciul resurse umane, pâna la data 13.11.2024, ora 14.00.
Informaţii suplimentare privind condiţiile de participare, bibliografia şi temele pentru proiect se obţin de la serviciul resurse umane, tel.0241/481757 şi de pe site-ul instituţiei.
I . Condiţii de înscriere
La concurs se pot înscrie candidaţii care îndeplinesc cumulativ, următoarele criterii generale şi specifice.
Criterii generale:
-au domiciliul stabil în România;
-nu sunt condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală;
-sunt apți din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
-nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.
Criterii specifice pentru director financiar contabil:
-sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă în profil economic;
-au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor;
-deţin certificatul de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum şi de cunoaştere a reglementărilor europene în domeniu.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină următoarele documente:
-cererea de înscriere;
-copie după actul de identitate;
-copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
curriculum vitae;
-adeverinţă care atestă vechimea în muncă sau în specialitatea studiilor, după caz;
cazier judiciar;
-declaraţie pe proprie răspundere că nu a desfășurat activității de poliție politică așa cum este definită prin lege;
-adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-copie de pe certificatul de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum şi de cunoaştere a reglementărilor europene în domeniu;
proiectul de specialitate.
Menţiunea conform cu originalul pe actele necesare înscrierii la concurs se face la compartimentul personal în prezenţa documentelor originale.
Concursul se va desfăşura după următorul program:
Nr. crt. | Data și ora | Etapa concursului/examenului |
1. | 13.11.2024, ora 15.00 | Termen limită de depunere a dosarelor |
2. | 14.11.2024, orele 09.00-14.00 | Verificarea dosarelor candidaților privind îndeplinirea condițiilor legale |
3. | 14.11.2024, ora 15.00 | Afișarea rezultatelor verificării și selecției dosarelor de înscriere |
4. | 14.11.2024, ora 15.00 până la data 15.11.2024, ora 15.00 | Primirea eventualelor contestații |
5. | 18.11.2024, orele 08.00-14.00 | Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatului selecției dosarelor |
6. | 19.11.2024, orele 09.00-12.00 | Susținerea testului grilă/lucrării scrise de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului |
7. | 19.11.2024, ora 15.30 | Afișarea rezultatelor obținute la testul grilă/lucrării de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului |
8. | 20.11.2024, orele 09.00-14.00 | Susținerea proiectului /lucrării de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului |
9. | 20.11.2024, ora 15.30 | Afișarea rezultatelor obținute la susținerea proiectului /lucrării de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului |
10. | 21.11.2024, orele 09.00-14.00 | Interviul de selecție |
11. | 21.11.2024, ora 15.00 | Afișarea rezultatului concursului |
12. | 21.11.2024, ora 15.00 până la data 22.11.2024, ora 15.00 | Primirea eventualelor contestații privind rezultatul concursului |
13. | 25.11.2024, orele 08.00-15.30 | Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor finale |
BIBLIOGRAFIE
LEGEA nr. 95 din 14 aprilie 2006 (republicată) privind reforma în domeniul sănătăţii cu modificările și completările ulterioare;
2. LEGEA nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice, cu modificările și completările ulterioare;
3. LEGEA contabilităţii nr. 82 din 24 decembrie 1991 (*republicată*) cu modificările și completările ulterioare;
4. ORDINUL nr. 1.043 din 16 iulie 2010 privind aprobarea Normelor metodologice pentru elaborarea bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public cu modificările și completările ulterioare;
5. ORDINUL nr. 1.917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
6. ORDINUL nr. 1.954 din 16 decembrie 2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
7. ORDINUL nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidența şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale cu modificările și completările ulterioare;
8. ORDINUL nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobare Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii cu modificările și completările ulterioare;
9. ORDONANŢA nr. 119 din 31 august 1999 (*republicată*)privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare;
10. ORDINUL nr. 923 din 11 iulie 2014 (republicat) pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările și completările ulterioare;
11. ORDINUL nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalităţii de transmitere şi raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice, cu modificările și completările ulterioare;
12. HOTĂRÂREA nr. 714 din 13 septembrie 2018 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în interesul serviciului, cu modificările și completările ulterioare;
13. LEGEA nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
14. ORDINUL nr. 921 din 27 iulie 2006 pentru stabilirea atribuţiilor comitetului director din cadrul spitalului public, cu modificările și completările ulterioare;
15. HOTĂRÂREA nr. 276 din 21 mai 2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare;
16. ORDINUL nr. 414 din 17 aprilie 2006 (actualizat) pentru aprobarea reglementărilor contabile specifice domeniului sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
17. HOTĂRÂREA nr. 841 din 23 octombrie 1995 - (actualizată) privind procedurile de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținind instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
18. ORDINUL nr. 1.628 din 24 septembrie 2007 privind aprobarea modelului contractului de administrare a spitalului public din reţeaua Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările și completările ulterioare;
19. ORDINUL nr. 512 din 8 mai 2014 (actualizat) privind aprobarea Metodologiei de elaborare a programului de investiţii publice al Ministerului Sănătăţii şi de alocare de fonduri pentru cheltuieli de investiţii, unităţilor publice din reţeaua Ministerului Sănătăţii, cu modificările și completările ulterioare;
20. ORDINUL nr. 2.634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;
21. LEGEA-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
22. LEGEA nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;;
23. ORDIN nr. 517 din 13 aprilie 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare - Forexebug, cu modificările și completările ulterioare.
TEME CADRU PENTRU PROIECTUL DE SPECIALITATE
1. Analiza situației economico-financiare a spitalului:
a) Analiza veniturilor spitalului, pe tipuri de servicii;
b) Analiza cheltuielilor spitalului (pe tipuri, secții etc.);
c) Alternative de contractare a serviciilor în sistemul asigurărilor sociale de sănătate;
d) Propuneri de îmbunătăţire a finanțării spitalului din surse publice și private.
2. Strategia managementului în activitatea de investiții:
a) În echipamente;
b) Modernizarea de secții;
c) Extinderi;
d) Reparații capitale.
3. Fundamentarea bugetului de venituri și cheltuieli în vederea eficientizării activității spitalului:
a) Fundamentarea activităților;
b) Determinarea cheltuielilor pe secții și tipuri de cheltuieli;
c) Indicatori de eficiență determinați pe baza veniturilor și cheltuielilor spitalului;
4. Strategia managementului în domeniul achizitiilor:
a) Stabilirea necesarului de materiale ( medicamente, materiale sanitare, alte materiale);
b) Modalități de achiziție;
c) Evaluarea stocurilor;
d) Indicatori de eficiență ai utilizării stocurilor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii