Bilanţ la sfârşitul sezonului estival 2015 - Litoral şi Delta Dunării
Bilanţ la sfârşitul sezonului estival 2015 - Litoral şi Delta Dunării
16 Sep, 2015 13:40
ZIUA de Constanta
1566
Marime text
La sfârşitul sezonului estival 2015, estimam o creştere de aprox. 18-20% a numărului de turişti pe Litoralul Romanesc , conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, precum si din estimarile primite de la ANAT si de la asociatiile patronale hoteliere. Creşterea se datorează campaniei intense de promovare a Litoralului, demarate inca din toamna anului trecut, numărului mare de evenimente organizate în toate staţiunile, si cu precădere prin campania “Mamaia Style”, imbunatarii standardului serviciilor turistice oferite de hotelieri si proprietarii de structuri turistice de alimentatie publica si agrement, precum si masurilor adoptate in ultima perioada de catre Guvernul Romaniei, care au avut un efect direct asupra stimularii cresterii circulatiei turisice in Romania
( reducerea TVA)
În topul staţiunilor s-au aflat în acest an Mamaia, Eforie şi Venus.
O crestere consostenta s-a înregistrat şi în sudul litoralului, mai ales datorită investiţiilor noi în segmentul hotelier (în special în Venus) şi în agrement ( intre care un nou parc de aventură, deschis in acest an in Neptun).
De asemenea, creşterea totala se datorează promovării susţinute a litoralului, demarate încă din toamna anului trecut, împreună cu agenţiile de turism, hotelierii şi autorităţile locale, prin participarea Asociatiei Litoral – Delta Dunarii la toate târgurile de turism naţionale (Bucuresti, Cluj, Timişoara, Braşov, Iaşi, Bacău, Ploieşti) şi internaţionale (Londra, Varşovia, Tel Aviv, Chişinău, Berlin) si odată cu lansarea programului “Înscrieri Timpurii”, încă din noiembrie 2015. La Targurile de turism de la Londra, Chisinau, Varsovia si Tel Aviv Asociaţia Litoral – Delta Dunării a participat in premieră, inclusiv cu show-uri Mamaia Style,
In 2014-2015 am lansat brosuri ale staţiunii Mamaia în limbile română, engleză, germană, italiană, turcă şi ebraică, spoturi video de 1 minut “Mamaia Official” în aceleaşi limbi străine, am organizat infotripuri in premieră pentru jurnaliştii şi touroperatorii din Turcia si Italia si am continuat parteneriatul cu piata Rep Moldova, am încheiat parteneriate în premieră (cu Federaţia Română de Tenis, Federaţia Română de Bob-Sanie, cu Forţele Navale Române şi Academia Navală „Mircea cel Bătrân”) şi am derulat o întreagă serie de evenimente şi parade “Mamaia Style” pe toată durata sezonului.
In acest an, am atras o dublare a numărului de zboruri charter Tel Aviv – Constanţa faţă de 2014, ceea ce a generat un volum total de 4000 turişti israelieni şi venituri de 4 milioane USD din pachetele de vacanţă, la care se adaugă venituri de cca 1,5 milioane USD din vânzarea de bilete la atracţii, tururi şi excursii locale. Pentru aceasta, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a demarat în premieră o campanie de promovare pe cele mai importante 5 posturi de radio din Israel, realizarea unui spot video Mamaia Official în ebraică şi a primelor broşuri oficiale de promovare în ebraică.
Strategia de dezvoltare de trafic aerian către/de la aeroport Constanta a adus două noi rute aeriene - la 2 mai 2015 au fost lansate zborurile Milano – Constanţa (operate de compania aeriană Blue Air), iar pe 30 mai 2015 au început zborurile Londra – Constanţa (operate de WizzAir). Continuăm să fim conectaţi cu Istanbul prin prezenţa Turkish Airlines şi avem în vedere extinderea numărului de zboruri în viitorul apropiat, pentru a atrage pieţe noi de turişti către litoral.
Nu în ultimul rând, creşterea numărului de turişti se datorează unei mai bune comunicări cu hotelierii şi agenţiile de turism şi autorităţile locale, dar şi afectarii pieţelor turistice Bulgaria, Egipt, Tunisia şi Grecia.
În acest moment, Asociaţia Litoral – Delta Dunării, împreună cu membrii săi, pregateste lansarea campaniei de toamnă de promovare a litoralului românesc si Deltei Dunarii, pentru sezonul estival 2016.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: “Considerăm 2015 cel mai bun sezon din 2008 incoace, atunci cand am avut cel mai bun an pentru turismul românesc din ultimii ani. În 2015 am promovat în premieră Mamaia, litoralul şi Delta Dunării către 2 pieţe externe pe care nu le-am mai abordat până acum, respectiv Turcia, Italia şi Israel. Vom continua şi în 2016 campania de promovare Mamaia Style, prin participarea la târgurile interne şi internaţionale, infotrip-uri şi organizarea de evenimente. Ne intereseaza în mod special să atragem pe litoral pieţele vest-europene, şi intenţionăm ca, pe lângă rutele aeriene noi ce ne-au conectat în acest an cu Londra, Milano şi Tel Aviv, să atragem şi zboruri şi tour-operatori din Olanda şi Germania. Continuam in forta Campania Mamaia Style si promovarea Litoralului Romanesc 2016!”
Declaratie Dragos Gociman, Vicepresedinte Asociatia Patronatului in Turismul din Delta Dunarii: „Sezonul 2015 in Delta Dunarii este in curs, sunt anuntate rezervari inclusiv pentru toata luna octombrie, si pana in acest moment anuntam o crestere de 30% a numarului de turisti fata de 2014. O concluzie importanta este aceea ca a crescut procentul de turisti romani in vacanta in Delta Dunarii, ca dovada ca romanii au inceput sa-si descopere mai mult tara.”
( reducerea TVA)
În topul staţiunilor s-au aflat în acest an Mamaia, Eforie şi Venus.
O crestere consostenta s-a înregistrat şi în sudul litoralului, mai ales datorită investiţiilor noi în segmentul hotelier (în special în Venus) şi în agrement ( intre care un nou parc de aventură, deschis in acest an in Neptun).
De asemenea, creşterea totala se datorează promovării susţinute a litoralului, demarate încă din toamna anului trecut, împreună cu agenţiile de turism, hotelierii şi autorităţile locale, prin participarea Asociatiei Litoral – Delta Dunarii la toate târgurile de turism naţionale (Bucuresti, Cluj, Timişoara, Braşov, Iaşi, Bacău, Ploieşti) şi internaţionale (Londra, Varşovia, Tel Aviv, Chişinău, Berlin) si odată cu lansarea programului “Înscrieri Timpurii”, încă din noiembrie 2015. La Targurile de turism de la Londra, Chisinau, Varsovia si Tel Aviv Asociaţia Litoral – Delta Dunării a participat in premieră, inclusiv cu show-uri Mamaia Style,
In 2014-2015 am lansat brosuri ale staţiunii Mamaia în limbile română, engleză, germană, italiană, turcă şi ebraică, spoturi video de 1 minut “Mamaia Official” în aceleaşi limbi străine, am organizat infotripuri in premieră pentru jurnaliştii şi touroperatorii din Turcia si Italia si am continuat parteneriatul cu piata Rep Moldova, am încheiat parteneriate în premieră (cu Federaţia Română de Tenis, Federaţia Română de Bob-Sanie, cu Forţele Navale Române şi Academia Navală „Mircea cel Bătrân”) şi am derulat o întreagă serie de evenimente şi parade “Mamaia Style” pe toată durata sezonului.
In acest an, am atras o dublare a numărului de zboruri charter Tel Aviv – Constanţa faţă de 2014, ceea ce a generat un volum total de 4000 turişti israelieni şi venituri de 4 milioane USD din pachetele de vacanţă, la care se adaugă venituri de cca 1,5 milioane USD din vânzarea de bilete la atracţii, tururi şi excursii locale. Pentru aceasta, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a demarat în premieră o campanie de promovare pe cele mai importante 5 posturi de radio din Israel, realizarea unui spot video Mamaia Official în ebraică şi a primelor broşuri oficiale de promovare în ebraică.
Strategia de dezvoltare de trafic aerian către/de la aeroport Constanta a adus două noi rute aeriene - la 2 mai 2015 au fost lansate zborurile Milano – Constanţa (operate de compania aeriană Blue Air), iar pe 30 mai 2015 au început zborurile Londra – Constanţa (operate de WizzAir). Continuăm să fim conectaţi cu Istanbul prin prezenţa Turkish Airlines şi avem în vedere extinderea numărului de zboruri în viitorul apropiat, pentru a atrage pieţe noi de turişti către litoral.
Nu în ultimul rând, creşterea numărului de turişti se datorează unei mai bune comunicări cu hotelierii şi agenţiile de turism şi autorităţile locale, dar şi afectarii pieţelor turistice Bulgaria, Egipt, Tunisia şi Grecia.
În acest moment, Asociaţia Litoral – Delta Dunării, împreună cu membrii săi, pregateste lansarea campaniei de toamnă de promovare a litoralului românesc si Deltei Dunarii, pentru sezonul estival 2016.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: “Considerăm 2015 cel mai bun sezon din 2008 incoace, atunci cand am avut cel mai bun an pentru turismul românesc din ultimii ani. În 2015 am promovat în premieră Mamaia, litoralul şi Delta Dunării către 2 pieţe externe pe care nu le-am mai abordat până acum, respectiv Turcia, Italia şi Israel. Vom continua şi în 2016 campania de promovare Mamaia Style, prin participarea la târgurile interne şi internaţionale, infotrip-uri şi organizarea de evenimente. Ne intereseaza în mod special să atragem pe litoral pieţele vest-europene, şi intenţionăm ca, pe lângă rutele aeriene noi ce ne-au conectat în acest an cu Londra, Milano şi Tel Aviv, să atragem şi zboruri şi tour-operatori din Olanda şi Germania. Continuam in forta Campania Mamaia Style si promovarea Litoralului Romanesc 2016!”
Declaratie Dragos Gociman, Vicepresedinte Asociatia Patronatului in Turismul din Delta Dunarii: „Sezonul 2015 in Delta Dunarii este in curs, sunt anuntate rezervari inclusiv pentru toata luna octombrie, si pana in acest moment anuntam o crestere de 30% a numarului de turisti fata de 2014. O concluzie importanta este aceea ca a crescut procentul de turisti romani in vacanta in Delta Dunarii, ca dovada ca romanii au inceput sa-si descopere mai mult tara.”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii