COMUNICAT DE PRESA - UPDATE NE PROMOVAM LA ATENA!
COMUNICAT DE PRESA - UPDATE: NE PROMOVAM LA ATENA!
30 Oct, 2015 12:23
ZIUA de Constanta
1640
Marime text
Ieri, 29 octombrie a.c., doamna Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării a susţinut o prezentare a destinaţiilor pe care le reprezentăm - Litoral şi Delta Dunării - la ATENA, intr-un eveniment de promovare organizat împreună cu BLUE AIR, Organizaţia de Turism a CIPRULUI şi Biroul de Turism al oraşului TORINO, in faţa unei asistenţe de peste 150 agenti de turism greci invitaţi.
La finalul prezentării, preşedintele ANAT Grecia, domnul Lysandros Tsivilis, s-a oferit să trimită prezentarea oraşului Constanţa, a litoralului şi Deltei Dunării, la toate cele 2500 agenţii de turism din Grecia. De asemenea, dl. Tsivilis s-a oferit să conducă personal grupul de agenţi în infotrip la Constanţa - toti agentii de turism prezenti ieri la evenimentul de la Atena şi-au manifestat dorinţa de a veni in infotrip primăvara viitoare la Constanta, Mamaia si în Delta Dunarii!
Reprezentantul Organizatiei de Turism a Ciprului a afirmat la finalul prezentarii că in vocabularul grecesc a apărut un nou cuvânt: MAMAIA! Seara s-a incheiat cu un nou slogan : HASTA MAMAIA! Până la Mamaia!)
Evenimentul face parte din Campania de promovare pe care o iniţiem pe piaţa Greciei şi a Ciprului, odată cu pregătirea de inaugurare a primului zbor direct Constanta - Atena - Larnaca, ce va fi operat de Blue Air, începând din 4 iunie 2016 ca rezultat al campaniei pe care Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Aeroportul Internaţional “Mihail Kogălniceanu” Constanţa continuă să o deruleze. Menţionăm că preţul unui bilet de avion va porni de la 30 euro pe segment.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: „Am sustinut aseara la Atena, in premiera, prezentarea unor destinatii de vacanta romanesti in Grecia! Cu sprijinul Blue Air si al partenerilor sai din Grecia, am promovat Constanta City Break, vacantele la Mamaia, Eforie si Litoralul Romanesc, dar si Delta Dunarii in fata invitatilor, agenti de turism si jurnalisti greci! Din 4 iunie 2016, Blue Air introduce zbor direct Constanta-Atena-Larnaca, iar eu am venit alaturi de Blue Air sa trezesc interesul grecilor pentru a vizita Constanta si Romania, la fel cum romanii si constantenii vor putea vizita mai usor Atena si Grecia! Am promovat in special City Break la Atena si iata cum am inceput astfel sa promovam weekend-ul la Constanta in afara granitelor Romaniei! Noul program pe care l-am lansat, cu numai trei saptamani in urma, e deja in agentiile de turism din Atena din aceasta seara! Mamaia a fost din nou vedeta prezentarii, pentru Eforie si Mangalia am pus in lumina curele Gerovital, iar Delta Dunarii este diamantul care vine ca bonus la orice vacanta in Dobrogea... Am vorbit grecilor despre cluburile din Mamaia, si despre marile vedete ale Greciei pe care le aducem la bouzoukia in Mamaia, dar si despre cat iubim noi, la Constanta, traditiile, muzica si dansurile grecesti. La final, toti au decis sa vina la Constanta! Infotrip-ul pe care am decis sa il organizam in primavara viitoare pentru agentii de turism greci vine dupa cele pe care le-am organizat pentru turoperatorii turci si italieni in aceasta vara si ne da ocazia sa continuam Campania de promovare Mamaia Style pe care am initiat-o cu doi ani in urma, avand la dispozitie bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia-Sat Vacanta! Si iata ca promovarea noastra ajunge la Atena si Larnaca, cu film si brosuri in limba greaca! Vorbim deja de a cincea si a sasea destinatie noua pe care le conectam cu Constanta, dupa Istanbul, Milano, Londra si Tel Aviv! Si nu ne oprim aici!”
La finalul prezentării, preşedintele ANAT Grecia, domnul Lysandros Tsivilis, s-a oferit să trimită prezentarea oraşului Constanţa, a litoralului şi Deltei Dunării, la toate cele 2500 agenţii de turism din Grecia. De asemenea, dl. Tsivilis s-a oferit să conducă personal grupul de agenţi în infotrip la Constanţa - toti agentii de turism prezenti ieri la evenimentul de la Atena şi-au manifestat dorinţa de a veni in infotrip primăvara viitoare la Constanta, Mamaia si în Delta Dunarii!
Reprezentantul Organizatiei de Turism a Ciprului a afirmat la finalul prezentarii că in vocabularul grecesc a apărut un nou cuvânt: MAMAIA! Seara s-a incheiat cu un nou slogan : HASTA MAMAIA! Până la Mamaia!)
Evenimentul face parte din Campania de promovare pe care o iniţiem pe piaţa Greciei şi a Ciprului, odată cu pregătirea de inaugurare a primului zbor direct Constanta - Atena - Larnaca, ce va fi operat de Blue Air, începând din 4 iunie 2016 ca rezultat al campaniei pe care Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Aeroportul Internaţional “Mihail Kogălniceanu” Constanţa continuă să o deruleze. Menţionăm că preţul unui bilet de avion va porni de la 30 euro pe segment.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: „Am sustinut aseara la Atena, in premiera, prezentarea unor destinatii de vacanta romanesti in Grecia! Cu sprijinul Blue Air si al partenerilor sai din Grecia, am promovat Constanta City Break, vacantele la Mamaia, Eforie si Litoralul Romanesc, dar si Delta Dunarii in fata invitatilor, agenti de turism si jurnalisti greci! Din 4 iunie 2016, Blue Air introduce zbor direct Constanta-Atena-Larnaca, iar eu am venit alaturi de Blue Air sa trezesc interesul grecilor pentru a vizita Constanta si Romania, la fel cum romanii si constantenii vor putea vizita mai usor Atena si Grecia! Am promovat in special City Break la Atena si iata cum am inceput astfel sa promovam weekend-ul la Constanta in afara granitelor Romaniei! Noul program pe care l-am lansat, cu numai trei saptamani in urma, e deja in agentiile de turism din Atena din aceasta seara! Mamaia a fost din nou vedeta prezentarii, pentru Eforie si Mangalia am pus in lumina curele Gerovital, iar Delta Dunarii este diamantul care vine ca bonus la orice vacanta in Dobrogea... Am vorbit grecilor despre cluburile din Mamaia, si despre marile vedete ale Greciei pe care le aducem la bouzoukia in Mamaia, dar si despre cat iubim noi, la Constanta, traditiile, muzica si dansurile grecesti. La final, toti au decis sa vina la Constanta! Infotrip-ul pe care am decis sa il organizam in primavara viitoare pentru agentii de turism greci vine dupa cele pe care le-am organizat pentru turoperatorii turci si italieni in aceasta vara si ne da ocazia sa continuam Campania de promovare Mamaia Style pe care am initiat-o cu doi ani in urma, avand la dispozitie bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia-Sat Vacanta! Si iata ca promovarea noastra ajunge la Atena si Larnaca, cu film si brosuri in limba greaca! Vorbim deja de a cincea si a sasea destinatie noua pe care le conectam cu Constanta, dupa Istanbul, Milano, Londra si Tel Aviv! Si nu ne oprim aici!”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii