Democratia naste monstri
Democratia naste monstriDEMOCRATIA NASTE MONSTRI
In orice secunda apare un demagog, stil ,,capusa”, ca sa mai puna un impozit si o taxa pe amaratii de investitori care se zbat intr-ocontinua agonie de faliment
La sutele de taxe si impozite pe care le avem, a aparut aceasta individa Corina Martin ce are nevoie si ea de bani pentru a-si promova cultul personalitatii si placerea de a ajunge pe sticla, creandu-si o imagine si crezandu-se capabila sa poata reprezenta turismul, dar este rupta de realitate.
Intrebarea este de ce se investesc banii pe promovare cand spatiile verzi arata ca in Sahara, trotuarul si iluminatul nu exista in statiuni, cainii vagabonzi incoltesc turistii, terenurile de agrement, sport si distractii au disparut, administratia facand buticuri, plajele sunt distruse, accesul pe litoral cu trenul se face in 5 – 7 ore, autostrada soarelui a devenit autostrada mortii, podul din Constanta este abandonat de 7 ani, ,,culegatorii” de la institutiile statului sunt trimisi sa amendeze pana la faliment agentii economici, T.V.A.-ul este mare pe alimente, pretul canalului pe litoral este mai mare decat pretul apei si canalului la Bucuresti, imposibilitatea accesarii de credite pentru modernizarea bazelor turistice si multe altele, probleme pe care Corina Martin habar nu le are.
Noi nu suntem capabili sa mentinem turistii din Romania care s-au saturat de starea jalnica a plajelor si statiunilor si visam la utopii precum clientii,,TUI ” .
Fac un apel catre hotelieri si toti cei care isi desfasoara activitatea in turism sa facem ceva pentru cele mentionate mai sus, iar aceasta individa sa fie izolata intrucat nu incearca decat sa mai introduca un bir pe amaratii de contribuabili.
Ne aratam indignarea ca Ministerul Turismului nu contacteaza patronatele din turism si tine sedinte consultative cu altii ce nu au ca interes reala dezvoltare a turismului.
Rugam hotelierii, agentii economici din turism si Primariile sa stopeze aceasta dijma pe contribuabil. Daca in fiecare statiune, din banii de promovare se alocau 50 – 60 mii euro, se putea fora cate 10 puturi pentru apa industriala de udat zona verde .
Toti agentii economici si investitorii in turism au lucrat asta toamna si iarna ca sa mai sporeasca gradul de confort, numai administratiile au avut vreme urata si nu au facut nimic.
Venus presedinte
12.04.2010 dr.ing.Lucian Iftimie
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp