Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru
Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru
05 May, 2015 13:31
ZIUA de Constanta
1008
Marime text
Miercuri, 6.05.2015, ora 11.30 la sala de conferinţă de la Hotelul Oxford din staţiunea Mamaia, se va desfăşura o conferinţă cu tema „Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru. Despre autenticitate şi rebranding turistic, istoric şi cultural la Marea Neagră”, care doreşte să reunească la Constanţa, înainte de începerea sezonului estival 2015, profesionişti în turism, istorici, experţi în comunicare şi jurnalişti.
Conferinţa „Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru. Despre autenticitate şi rebranding turistic, istoric şi cultural la Marea Neagră” vizează promovarea şi dezvoltarea turismului ALTFEL folosind metode moderne, originale, diferite de cele clasice, folosite până acum.
Dincolo de teorie, se doreşte identificarea unor soluţii în ceea ce priveşte promovarea şi dezvoltarea patrimoniului zonei româneşti a Mării Negre, patrimoniu natural, turistic, istoric şi cultural.
Gazda evenimentului ”Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru. Despre autenticitate şi rebranding turistic, istoric şi cultural la Marea Neagră” este Andreea Şerban, care va vorbi despre necesitatea fondării unei asociaţii de promovare şi dezvoltare a turismului dintr-o perspectivă nouă, exemplificând prin soluţia de rebranding cultural/turistic-prima Galerie Subacvatică de Artă din România, realizată în piscina mare a Parcului Acvatic Aqua Magic, în colaborare cu Asociaţia Culturală Wild Art, în anul 2014, inclusivofertele turistice ale sezonului estival 2015.
Invitaţi să dezbată şi să propună soluţii sunt Dr. Sorin Marcel Colesniuc, Director Muzeul Callatis, Mangalia, Dr. Delia Cornea, Muzeul de Istorie Naţională şi Arheologie Constanţa, Lect. Univ. Dr. Răzvan Victor Pantelimon, Universitatea „Ovidius”, Constanţa.
Dezbaterea va viza:
-promovarea destinaţiilor turistice de la Marea Neagră,a obiectivelor turistice, istorice şi culturale
-creşterea atractivităţii turistice şi a numarului de turişti
-crearea unei baze de date cu informaţii turistice, istorice şi culturale de care să beneficieze atât turiştii cât şi agenţii turistici şi culturali
-crearea/menţinerea locurilor de muncăîn domeniul turistic şi cultural
-specializarea personalului în vederea punerii în valoare a obiectivelor de interes turistic, istoric şi cultural
-încheierea de parteneriate în vederea implementării diverselor proiecte specifice
-realizarea de campanii creative şi eficiente, pliante, spoturi publicitare pentru promovarea unor regiuni, staţiuni, pensiuni, hoteluri, monumente, situri arheologice, cetăţi, muzee, galerii de artă, evenimente culturale
Conferinţa „Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru. Despre autenticitate şi rebranding turistic, istoric şi cultural la Marea Neagră” vizează promovarea şi dezvoltarea turismului ALTFEL folosind metode moderne, originale, diferite de cele clasice, folosite până acum.
Dincolo de teorie, se doreşte identificarea unor soluţii în ceea ce priveşte promovarea şi dezvoltarea patrimoniului zonei româneşti a Mării Negre, patrimoniu natural, turistic, istoric şi cultural.
Gazda evenimentului ”Dezvoltarea şi promovarea turismului albastru. Despre autenticitate şi rebranding turistic, istoric şi cultural la Marea Neagră” este Andreea Şerban, care va vorbi despre necesitatea fondării unei asociaţii de promovare şi dezvoltare a turismului dintr-o perspectivă nouă, exemplificând prin soluţia de rebranding cultural/turistic-prima Galerie Subacvatică de Artă din România, realizată în piscina mare a Parcului Acvatic Aqua Magic, în colaborare cu Asociaţia Culturală Wild Art, în anul 2014, inclusivofertele turistice ale sezonului estival 2015.
Invitaţi să dezbată şi să propună soluţii sunt Dr. Sorin Marcel Colesniuc, Director Muzeul Callatis, Mangalia, Dr. Delia Cornea, Muzeul de Istorie Naţională şi Arheologie Constanţa, Lect. Univ. Dr. Răzvan Victor Pantelimon, Universitatea „Ovidius”, Constanţa.
Dezbaterea va viza:
-promovarea destinaţiilor turistice de la Marea Neagră,a obiectivelor turistice, istorice şi culturale
-creşterea atractivităţii turistice şi a numarului de turişti
-crearea unei baze de date cu informaţii turistice, istorice şi culturale de care să beneficieze atât turiştii cât şi agenţii turistici şi culturali
-crearea/menţinerea locurilor de muncăîn domeniul turistic şi cultural
-specializarea personalului în vederea punerii în valoare a obiectivelor de interes turistic, istoric şi cultural
-încheierea de parteneriate în vederea implementării diverselor proiecte specifice
-realizarea de campanii creative şi eficiente, pliante, spoturi publicitare pentru promovarea unor regiuni, staţiuni, pensiuni, hoteluri, monumente, situri arheologice, cetăţi, muzee, galerii de artă, evenimente culturale
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii