Lansam spotul “Mamaia Official” în limba poloneză!
Lansam spotul “Mamaia Official” în limba poloneză!
28 Sep, 2015 21:23
ZIUA de Constanta
1412
Marime text
După cum ştiţi, în vederea promovării staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a realizat, in premieră, broşuri în limbile română, engleză, germană, italiană, turcă şi ebraică şi spoturi video “Mamaia Official” cu durata de 1 minut, în mai multe limbi străine.
Realizarea broşurilor şi spoturilor a fost finanţată din bugetul ce provine din Taxa de Promovare ce se aplică agenţilor economici cu activitate în staţiunea Mamaia – Sat Vacanţă.
În vederea pregătirii sezonului estival 2016, în această toamnă şi în primăvara viitoare Asociaţia Litoral – Delta Dunării va participa la târgurile de turism naţionale şi internaţionale, Tour & Travel Varşovia (26-28.11.2015), Destinations Londra (4-7.02.2016), IMTM Tel Aviv (9-10.02.2016), ITB Berlin (9-13.03.2016), Routes Europe Cracovia (24-26.04.2016).
Pentru participarea la târgul de turism de la Varşovia ne pregătim în mod special. Astfel, lansam acum spotul video „Mamaia Official” în limba poloneză, şi vom realiza versiunea în limba poloneză a broşurilor de prezentare a staţiunii Mamaia, în vederea distribuirii acestora pe piaţa poloneză.
Spotul în poloneză poate fi vizualizat la adresa: https://vimeo.com/140630013 .
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: “După succesul întregistrat prin campania de promovare a staţiunii Mamaia pe piata din Israel, următoarea noastra prioritate este Polonia, o piaţă de pe care înregistrăm semnale în creştere pe litoralul românesc, în ultimii 2 ani. In această toamnă vom participa pentru a doua oară la târgul de turism de la Varşovia, iar de această dată ne pregătim cu materiale de promovare în limba polonă. Am realizat broşuri de prezentare şi lansăm acum în premieră spotul video de promovare „Mamaia Official” în limba polonă. La târgul de la Varşovia vom organiza un eveniment de promovare a staţiunii Mamaia, litoralului românesc şi Deltei Dunării, dedicat tour-operatorilor polonezi pe care vrem să-i atragem către destinaţiile noastre. De asemenea, ne propunem atragerea unor curse charter Varşovia – Constanţa, pentru a conecta aceste destinaţii turistice majore ale României cu piaţa poloneză.”
Realizarea broşurilor şi spoturilor a fost finanţată din bugetul ce provine din Taxa de Promovare ce se aplică agenţilor economici cu activitate în staţiunea Mamaia – Sat Vacanţă.
În vederea pregătirii sezonului estival 2016, în această toamnă şi în primăvara viitoare Asociaţia Litoral – Delta Dunării va participa la târgurile de turism naţionale şi internaţionale, Tour & Travel Varşovia (26-28.11.2015), Destinations Londra (4-7.02.2016), IMTM Tel Aviv (9-10.02.2016), ITB Berlin (9-13.03.2016), Routes Europe Cracovia (24-26.04.2016).
Pentru participarea la târgul de turism de la Varşovia ne pregătim în mod special. Astfel, lansam acum spotul video „Mamaia Official” în limba poloneză, şi vom realiza versiunea în limba poloneză a broşurilor de prezentare a staţiunii Mamaia, în vederea distribuirii acestora pe piaţa poloneză.
Spotul în poloneză poate fi vizualizat la adresa: https://vimeo.com/140630013 .
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: “După succesul întregistrat prin campania de promovare a staţiunii Mamaia pe piata din Israel, următoarea noastra prioritate este Polonia, o piaţă de pe care înregistrăm semnale în creştere pe litoralul românesc, în ultimii 2 ani. In această toamnă vom participa pentru a doua oară la târgul de turism de la Varşovia, iar de această dată ne pregătim cu materiale de promovare în limba polonă. Am realizat broşuri de prezentare şi lansăm acum în premieră spotul video de promovare „Mamaia Official” în limba polonă. La târgul de la Varşovia vom organiza un eveniment de promovare a staţiunii Mamaia, litoralului românesc şi Deltei Dunării, dedicat tour-operatorilor polonezi pe care vrem să-i atragem către destinaţiile noastre. De asemenea, ne propunem atragerea unor curse charter Varşovia – Constanţa, pentru a conecta aceste destinaţii turistice majore ale României cu piaţa poloneză.”
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii