Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:22 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Reduceri de 25% şi o excursie la Disneyland Paris, oferta Generali Asigurări pentru clienţii RCA

ro

20 Dec, 2010 18:15 2105 Marime text

adrian_marin_resize.jpgBucureşti, 20 decembrie 2010. Generali Asigurări a lansat campania de iarnă „RCA pentru părinţi". Compania derulează singura campanie RCA de pe piaţă care îi vizează în mod particular pe părinti şi care aduce beneficii atât pentru aceştia, cât şi pentru copii.

rca_pentru_parinti_resize.jpg Astfel, toţi proprietarii auto care au cel puţin un copil minor beneficiază de tarife speciale, la care se adaugă reduceri de până la 25% la încheierea unei poliţe RCA, în perioada decembrie 2010-februarie 2011. În plus, părinţii care încheie asigurări RCA în perioada campaniei au şansa de a câştiga marele premiu, o vacanţă la Disneyland Paris pentru toată familia.

„Generali continuă prin această campanie să acorde beneficii suplimentare clienţilor responsabili. Părinţii fac parte din categoria şoferilor prudenţi, iar pentru aceştia am gândit încă de la început tarife speciale, la care se aplică suplimentar reduceri de până la 25%. De asemenea, campania RCA pe care o derulăm în această perioadă aduce un element de noutate - copiii sunt şi ei răsplătiţi de către Generali pentru alegerea părinţilor, premiul cel mare pus în joc constând într-o excursie pentru toată familia la Disneyland Paris", a explicat Adrian Marin, Director General-Adjunct Generali Asigurări.

Oferta RCA nu se opreşte aici, clienţii vor primi inclusiv pachetul de avantaje suplimentare, care este disponibil în egală masura tuturor celor care achiziţionează o poliţă RCA în această perioadă: asistenţă rutieră gratuită, reduceri semnificative la reînnoirea poliţei pentru clienţii fără daune sau tarife speciale pentru alte produse de asigurare Generali Asigurări.

„RCA-ul este considerat în general un produs simplu, iar concurenţa pe acest segment se desfăşoară pe terenul preţurilor. Noi i-am oferit însă valoare adăugată prin tarifarea segmentată, care asigură un mod corect de stabilire a preţurilor, precum şi beneficiile suplimentare acordate. Mai mult, având un portofoliu complet de asigurări, le putem oferi clienţilor RCA reduceri de până la 30% pentru alte produse de asigurare", a încheiat Adrian Marin.

Detalii despre campania RCA 2010-2011 sunt disponibile pe www.generali.ro.

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii