S-a lansat proiectul educațional “Managerii României performante”
S-a lansat proiectul educațional “Managerii României performante”
09 Jun, 2015 12:55
ZIUA de Constanta
1275
Marime text
În contextul în care mediul de afaceri caută din ce în ce mai mulți specialiști în management, comunicare, vânzări, HR, logistică, supply, marketing, iar profesioniștii domeniului sunt nevoiți să fie mereu la curent cu evoluția tehnologică a mijloacelor de comunicare online, Centrul educațional Dynamic Training Solutions lansează, în luna iunie 2015, proiectul național de training și formare profesională “Managerii României performante”.
În cadrul proiectului vor avea loc 20 de cursuri și seminarii open menite să atingă toate aspectele esențiale de care are nevoie un bun manager sau profesionist în domeniul marketingului, comunicării și relațiilor publice.
“Considerăm că mediul de afaceri din România are un potential foarte mare de progres, iar specialiștii din țara noastră pot concura, fără probleme, cu cei din companiile din restul Uniunii Europene. Proiectul pe care l-am lansat oferă șansa tuturor persoanelor, care au funcții de conducere, să se alinieze la standardele de calitate și performanță ale marilor companii din Europa și din lume și abordează o gamă foarte largă de teme utile pentru managerii din diferite departamente”, declară Cătălin Lazăr, managerul proiectului educațional “Managerii României performante”.
Activitățile din cadrul programului national sunt următoarele:
- Bran, 12-14 iunie, cursul “Lean Management”. Conceptul a apărut pentru prima data la o companie de top din Japonia, iar cursul are ca obiective principale identificarea și implementarea diferitelor modalități de adaptare a stilurilor și comportamentelor necesare pentru a dezvolta o echipă eficientă și concentrată pe atingerea țintelor propuse de echipa managerială.
- București, 13-14 iunie, cursul “Importanța Legislației muncii în contextul organizațional”, susținut de trainerul Corina Neagu, specializat în legislația muncii, practician în acest domeniu din anul 2001. Cursul își propune să prezinte toate schimbările majore care au apărut în legislația muncii în ultima perioadă și va aborda teme sensibile pentru angajatori și angajați, precum metode legale de concediere, aplicarea sancțiunilor disciplinare, reducerea salariului, conflicte de muncă, aplicarea și interpretarea clauzelor contractului individual de muncă etc.
- București, 15-16 iunie, cursul “Aptitudini esențiale de vânzări”. Vor fi prezentate cele 20% aptitudini ce produc 80% din rezultate în vânzări. Cursul se adresează unui spectru larg de persoane, dar este îndeosebi util celor care au fost numiți de curând în posturi ce presupun munca în vânzări. Participanții la training vor înțelege mai bine care este rolul omului de vânzări în cadrul relațiilor companiei cu clienții și vor învăța cum pot crește eficacitatea în activitate
- București, 17-18 iunie, va avea loc cursul de comunicare asertivă, care-și propune să prezinte audienței principalele metode și tehnici pentru o comunicare autentică și eficientă în relațiile interumane, dar și profesionale.
- București, 19-20 iunie, cursul interactiv “Roluri și abilități manageriale. Eu ca manager”. Vor fi prezentate punctele tari și punctele slabe ale unui manager și va fi realizat un plan de dezvoltare a funcțiunilor, rolurilor și competențelor manageriale pentru fiecare cursant în parte.
- Brașov, 19-21 iunie, cursul “Prezentări de Succes”. Programul educational se va concentra pe erorile principale pe care le fac oamenii atunci când realizează materiale multimedia de prezentare. Cursul îi va ajuta pe participanți să pregătească și să livreze o prezentare internă sau externă care să satisfacă scopurile și necesitățile audienței.
- Brașov, 19-21 iunie, cursul “Managementul Logisticii Producției și al Depozitelor”, care oferă participanților posibilitatea de a dobândi cunoștințe despre politica de logistică, despre gestiunea parametrilor tehnologici, stocuri, transporturi și distribuții.
- Venus, 19-21 iunie, cursul “Stabilirea priorităților și Managementul Timpului”, care este util tuturor, indiferent de scara ierarhică pe care o ocupă într-o companie. Participanții vor învăța cum să-și organizeze agenda în funcție de priorități, astfel încât să își eficientizeze întreg procesul de muncă.
- Brașov, 19-21 iunie, cursul “Managementul informațiilor clasificate și neclasificate”. Programul își propune să ofere soluții utile pentru asigurarea securității informațiilor și pentru administrarea calificată a informațiilor.
- București, 22-23 iunie, cursul ”Negocieri și Tehnici de Vânzare”. Participanții vor dobândi, după finalizarea cursului, cunoștințe și aptitudini fundamentale în domeniul relațiilor interumane aplicate în negociere și se vor familiariza cu o serie de modele, concepte și tehnici pe care le poate aplica în diferite contexte de negociere.
- București, 24-25 iunie, cursul “Customer Care – Relația, Fidelizarea și Orientarea spre Client”. Programul de formare este cu atât mai important, cu cât din ce în ce mai multe companii de succes investesc foarte mult în departamentul de customer care și în fidelizarea clientului.
- București, 24-25 iunie, cursul “Tehnici de negociere pentru achizitori și buyeri”. Parcurgând acest program, participanții vor înțelege mai bine conceptele de bază aplicate negocierii în achiziții și vor afla în ce măsură anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes în companiile pe care le conduc.
- București, 26-27 iunie, cursul “Abordarea telefonică a clienților”. Participanții la acest program își vor construi un plan de prospectare, vor învăța practic să realizeze un Business Intelligence Profile complet și să-și îmbunătățească strategia de a câștiga mai mulți clienți prin intermediul convorbirilor telefonice.
- București, 26-27 iunie, cursul “Folosirea eficientă a fișelor de post, implicarea practică în strategia de Resurse Umane”. Acest document este de referință pentru specialistul de resurse umane, iar scopul cursului este de a-i ajuta pe aceștia să analizeze și să proiecteze posturile în contextul mediului de afaceri actual și să realizeze un raport diferențiat între evaluarea posturilor și evaluarea performanței angajaților.
- București, 26-27 iunie, cursul “Managementul conflictului în comunicarea cu clienții”. La sfarșitul acestui eveniment de pregătire, cursanții înțelege mai ușor cum poate fi aplicat Modelul de Excelență în Servicii la prestarea de servicii destinate clienților și vor reuși să se adapteze mai eficient la emoțiile și motivațiile clienților.
- București, 26-27 iunie, cursul “Tehnici eficiente de luare a deciziilor manageriale”. Cursul este unul practic, iar participanții vor putea exersa câteva modele, verificate la nivel internațional, de luare a deciziei în condiții optime. Programul practic va fi completat și de o parte teoretică, în care audiența se va familiariza cu factorii principali de care depinde elaborarea unei decizii, dar și cu noțiuni precum “abordarea structurală”, “gândirea laterală”, “bucla decizională” etc.
- Brașov, 26-28 iunie, cursul “Marketing Strategic”. Programul este în proporție de 70% practic și este adresat, în principal, persoanelor implicate în activități de marketing într-o organizație. Participanții vor opera cu analiza SWOT și PEST, cu analiza Lanțurilor valorice, dar și cu analiza comparativă – benchmarking și le vor putea transforma în instrumente utile de eficientizare a vânzărilor într-o companie.
- Venus, 26-28 iunie, cursul „Leadership for High Performance”. La finele programului de formare, cursanții vor înțelege rolul hotărâtor pe care îl au liderii în motivarea și dezvoltarea oamenilor din echipă și vor identifica elemente non-financiare care să-i motiveze pe angajați să devină mai performanți.
- București, 29-30 iunie, cursul “Supply Chain Management”. Programul de formare este în proporție de 70% practic, iar acesta își propune să ofere cursanților cele mai noi noțiuni referitoare la managementul lanțului de aprovizionare-distribuție, pentru a-i ajuta să le implementeze în propria organizație. Cursul se adresează top managementului, managerilor din aprovizionare, desfacere, marketing, dar și managerilor operaționali.
- București, 29-30 iunie, cursul “Abilități de coaching pentru Manageri și Șefi de Compartimente în dezvoltarea angajaților”. Persoanele care vor parcurge acest curs vor învăța să fie un antrenor de afaceri eficient, să stabilească necesitățile echipei dar și necesitățile individuale, să reziste la criticile constructive și să le utilizeze ca mijloc de eficientizare a procesului de conducere a unei organizații.
Cei interesați se pot înscrie pe website-ul oficial al proiectului “Managerii României performante”, www.training-info.ro.
Persoană de contact
Cătălin Lazăr
Coordonatorul proiectului
“Managerii României performante”
catalin.lazar@training-info.ro
Transmite,
Dr. Tănase Tasenţe
Director General
Plus Communication
În cadrul proiectului vor avea loc 20 de cursuri și seminarii open menite să atingă toate aspectele esențiale de care are nevoie un bun manager sau profesionist în domeniul marketingului, comunicării și relațiilor publice.
“Considerăm că mediul de afaceri din România are un potential foarte mare de progres, iar specialiștii din țara noastră pot concura, fără probleme, cu cei din companiile din restul Uniunii Europene. Proiectul pe care l-am lansat oferă șansa tuturor persoanelor, care au funcții de conducere, să se alinieze la standardele de calitate și performanță ale marilor companii din Europa și din lume și abordează o gamă foarte largă de teme utile pentru managerii din diferite departamente”, declară Cătălin Lazăr, managerul proiectului educațional “Managerii României performante”.
Activitățile din cadrul programului national sunt următoarele:
- Bran, 12-14 iunie, cursul “Lean Management”. Conceptul a apărut pentru prima data la o companie de top din Japonia, iar cursul are ca obiective principale identificarea și implementarea diferitelor modalități de adaptare a stilurilor și comportamentelor necesare pentru a dezvolta o echipă eficientă și concentrată pe atingerea țintelor propuse de echipa managerială.
- București, 13-14 iunie, cursul “Importanța Legislației muncii în contextul organizațional”, susținut de trainerul Corina Neagu, specializat în legislația muncii, practician în acest domeniu din anul 2001. Cursul își propune să prezinte toate schimbările majore care au apărut în legislația muncii în ultima perioadă și va aborda teme sensibile pentru angajatori și angajați, precum metode legale de concediere, aplicarea sancțiunilor disciplinare, reducerea salariului, conflicte de muncă, aplicarea și interpretarea clauzelor contractului individual de muncă etc.
- București, 15-16 iunie, cursul “Aptitudini esențiale de vânzări”. Vor fi prezentate cele 20% aptitudini ce produc 80% din rezultate în vânzări. Cursul se adresează unui spectru larg de persoane, dar este îndeosebi util celor care au fost numiți de curând în posturi ce presupun munca în vânzări. Participanții la training vor înțelege mai bine care este rolul omului de vânzări în cadrul relațiilor companiei cu clienții și vor învăța cum pot crește eficacitatea în activitate
- București, 17-18 iunie, va avea loc cursul de comunicare asertivă, care-și propune să prezinte audienței principalele metode și tehnici pentru o comunicare autentică și eficientă în relațiile interumane, dar și profesionale.
- București, 19-20 iunie, cursul interactiv “Roluri și abilități manageriale. Eu ca manager”. Vor fi prezentate punctele tari și punctele slabe ale unui manager și va fi realizat un plan de dezvoltare a funcțiunilor, rolurilor și competențelor manageriale pentru fiecare cursant în parte.
- Brașov, 19-21 iunie, cursul “Prezentări de Succes”. Programul educational se va concentra pe erorile principale pe care le fac oamenii atunci când realizează materiale multimedia de prezentare. Cursul îi va ajuta pe participanți să pregătească și să livreze o prezentare internă sau externă care să satisfacă scopurile și necesitățile audienței.
- Brașov, 19-21 iunie, cursul “Managementul Logisticii Producției și al Depozitelor”, care oferă participanților posibilitatea de a dobândi cunoștințe despre politica de logistică, despre gestiunea parametrilor tehnologici, stocuri, transporturi și distribuții.
- Venus, 19-21 iunie, cursul “Stabilirea priorităților și Managementul Timpului”, care este util tuturor, indiferent de scara ierarhică pe care o ocupă într-o companie. Participanții vor învăța cum să-și organizeze agenda în funcție de priorități, astfel încât să își eficientizeze întreg procesul de muncă.
- Brașov, 19-21 iunie, cursul “Managementul informațiilor clasificate și neclasificate”. Programul își propune să ofere soluții utile pentru asigurarea securității informațiilor și pentru administrarea calificată a informațiilor.
- București, 22-23 iunie, cursul ”Negocieri și Tehnici de Vânzare”. Participanții vor dobândi, după finalizarea cursului, cunoștințe și aptitudini fundamentale în domeniul relațiilor interumane aplicate în negociere și se vor familiariza cu o serie de modele, concepte și tehnici pe care le poate aplica în diferite contexte de negociere.
- București, 24-25 iunie, cursul “Customer Care – Relația, Fidelizarea și Orientarea spre Client”. Programul de formare este cu atât mai important, cu cât din ce în ce mai multe companii de succes investesc foarte mult în departamentul de customer care și în fidelizarea clientului.
- București, 24-25 iunie, cursul “Tehnici de negociere pentru achizitori și buyeri”. Parcurgând acest program, participanții vor înțelege mai bine conceptele de bază aplicate negocierii în achiziții și vor afla în ce măsură anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes în companiile pe care le conduc.
- București, 26-27 iunie, cursul “Abordarea telefonică a clienților”. Participanții la acest program își vor construi un plan de prospectare, vor învăța practic să realizeze un Business Intelligence Profile complet și să-și îmbunătățească strategia de a câștiga mai mulți clienți prin intermediul convorbirilor telefonice.
- București, 26-27 iunie, cursul “Folosirea eficientă a fișelor de post, implicarea practică în strategia de Resurse Umane”. Acest document este de referință pentru specialistul de resurse umane, iar scopul cursului este de a-i ajuta pe aceștia să analizeze și să proiecteze posturile în contextul mediului de afaceri actual și să realizeze un raport diferențiat între evaluarea posturilor și evaluarea performanței angajaților.
- București, 26-27 iunie, cursul “Managementul conflictului în comunicarea cu clienții”. La sfarșitul acestui eveniment de pregătire, cursanții înțelege mai ușor cum poate fi aplicat Modelul de Excelență în Servicii la prestarea de servicii destinate clienților și vor reuși să se adapteze mai eficient la emoțiile și motivațiile clienților.
- București, 26-27 iunie, cursul “Tehnici eficiente de luare a deciziilor manageriale”. Cursul este unul practic, iar participanții vor putea exersa câteva modele, verificate la nivel internațional, de luare a deciziei în condiții optime. Programul practic va fi completat și de o parte teoretică, în care audiența se va familiariza cu factorii principali de care depinde elaborarea unei decizii, dar și cu noțiuni precum “abordarea structurală”, “gândirea laterală”, “bucla decizională” etc.
- Brașov, 26-28 iunie, cursul “Marketing Strategic”. Programul este în proporție de 70% practic și este adresat, în principal, persoanelor implicate în activități de marketing într-o organizație. Participanții vor opera cu analiza SWOT și PEST, cu analiza Lanțurilor valorice, dar și cu analiza comparativă – benchmarking și le vor putea transforma în instrumente utile de eficientizare a vânzărilor într-o companie.
- Venus, 26-28 iunie, cursul „Leadership for High Performance”. La finele programului de formare, cursanții vor înțelege rolul hotărâtor pe care îl au liderii în motivarea și dezvoltarea oamenilor din echipă și vor identifica elemente non-financiare care să-i motiveze pe angajați să devină mai performanți.
- București, 29-30 iunie, cursul “Supply Chain Management”. Programul de formare este în proporție de 70% practic, iar acesta își propune să ofere cursanților cele mai noi noțiuni referitoare la managementul lanțului de aprovizionare-distribuție, pentru a-i ajuta să le implementeze în propria organizație. Cursul se adresează top managementului, managerilor din aprovizionare, desfacere, marketing, dar și managerilor operaționali.
- București, 29-30 iunie, cursul “Abilități de coaching pentru Manageri și Șefi de Compartimente în dezvoltarea angajaților”. Persoanele care vor parcurge acest curs vor învăța să fie un antrenor de afaceri eficient, să stabilească necesitățile echipei dar și necesitățile individuale, să reziste la criticile constructive și să le utilizeze ca mijloc de eficientizare a procesului de conducere a unei organizații.
Cei interesați se pot înscrie pe website-ul oficial al proiectului “Managerii României performante”, www.training-info.ro.
Persoană de contact
Cătălin Lazăr
Coordonatorul proiectului
“Managerii României performante”
catalin.lazar@training-info.ro
Transmite,
Dr. Tănase Tasenţe
Director General
Plus Communication
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii