ANR - comunicat de presa lansare proiect PODCA
ANR - comunicat de presa lansare proiect PODCAAutoritatea Navală Română lansează Proiectul „Monitorizarea și eficientizarea proceselor de lucru și a fluxului de documente la nivel central și la nivelul unităților teritoriale, păstrarea informației în condiții sigure și cu costuri optime", Cod SMIS 32662
Autoritatea Navală Română a început în aceste zile implementarea Proiectului „Monitorizarea și eficientizarea proceselor de lucru și a fluxului de documente la nivel central și la nivelul unităților teritoriale, păstrarea informației în condiții sigure și cu costuri optime" Cod SMIS 32662, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013.
Proiectul, programat a se desfășura pe o perioadă de 18 luni, este implementat cu scopul de a întări capacitatea instituţională de a furniza servicii publice la standardede calitate, la nivel național și teritorial, în toate sectoarele de activitate ale ANR. Obiectivul general al proiectului se încadrează în obiectivele Axei prioritare 2 - Îmbunătățirea calității și eficienței furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare și privește monitorizarea și eficientizarea proceselor de lucru și a fluxurilor de documente, atât la nivel central, cât și la nivelul unităților teritoriale ale ANR și creșterea gradului de satisfacere a interesului public, a nevoilor generale și specifice ale cetățenilor.
Prin implementarea proiectului se are în vedere identificarea şi optimizarea principalelor fluxuri de documente şi informaţii, realizarea unui sistem software de aplicaţii cu performanţe în gestionarea documentelor în format digital, precum și micşorarea timpului mediu de răspuns la solicitările cetăţenilor. Proiectul vizează achiziționarea și implementarea:
Sistemului de management al documentelor și fluxurilor de documente care să eficientizeze fluxurile de lucru și de documente, să asigure timpi de răspuns optimi către participanții la flux și/sau solicitanți, în condiții de transparență;
Sistemului de semnătură electronică la nivelul Autorității Navale Române;
Sistemului de arhivare electronică a datelor;
Sistemului de etichetare/clasificare a documentelor/mesageriei electronice, astfel încât să se asigure premisele unei arhivări electronice inteligente;
Soluției Business Inteligence care va oferi managementului de orice nivel un suport în timp real pentru fundamentarea deciziilor;
un data center modern (Disaster Recovery Data Center), dotat cu echipamente hardware moderne care să asigure protecția datelor vehiculate și stocate;
crearea unui portal care să răspundă necesităților de informare și comunicare în interiorul organizației, dar și condițiilor de informare și transparență decizională în relația cu cetățenii și clienții ANR.
Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 8.792.809,00 lei, din care:
7.473.887,65 lei - valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;
1.143.065,17 lei - valoare eligibila nerambursabila din bugetul national;
175.856,18 lei - cofinanţarea eligibilă a beneficiarului.
Ca principale beneficii pe care instituția le va obține prin implementarea acestui proiect menționăm:
cresterea calității serviciilor prestate către cetățeni;
creșterea eficienței personalului ANR;
creșterea controlului asupra activității desfășurate în instituție;
securitate și responsabilitate în crearea și manipularea documentelor și mesajelor;
reducerea timpului de staționare a documentelor;
facilitarea interacțiunii beneficiarilor cu instituția;
reducerea cheltuielilor prin reducerea costurilor legate de producerea, transmiterea, multiplicarea și stocarea documentelor în format fizic;
reducerea costurilor legate de documentelor fizice (arhivă) prin stocarea acestora în arhiva electronică;
reducerea timpului de regăsirea documentelor;
control sporit asupra versiunilor documentelor.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp