Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:35 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Banca prin telefon - BCR a înregistrat peste 1.300.000 de operaţiuni în Contact Center pe telefon şi email

ro

18 Mar, 2013 12:21 914 Marime text
INFORMAŢIE DE PRESĂ Bucureşti, 18 Martie 2013


Banca prin telefon - BCR a înregistrat peste 1.300.000 de operaţiuni în Contact Center pe telefon şi email


  • De la introducerea noilor pachete de cont curent în oferta băncii se înregistrază o creştere a numărului clienţilor care solicită informaţii despre facilităţile oferite de acestea

  • Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv şi asupra tranzacţiilor făcute de clienţi prin serviciul Alo 24 Banking BCR
  • Clienţii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzacţii în valoare de aproximativ 374 milioane lei, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul precedent




Bucureşti, 18 Martie 2013 Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operaţiuni în Contact Center pe telefon şi email, cu peste 25% mai mult decât anul 2011. Anul 2013 deja prefigurează o creştere faţă de dimensiunea activităţii de anul trecut, ţinând cont ca în primele două luni s-au primit deja mai multe solicitări decât în perioada similară a anului 2012.

Pe langă partea de tranzacţionare şi suport în tranzacţionare la distanţă, a doua funcţionalitate majoră a Contact Center se referă la consilierea şi vânzarea la distanţă (InfoBCR). Clienţii şi potenţialii clienţi ai băncii pot solicita informaţii despre toate produsele şi serviciile din oferta BCR, pot achiziţiona credite şi carduri de credit şi pot activa convenţii de Plăţi facturi la ATM sau pot stabili programari la unităţile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de bancă.


De la introducerea noilor pachete de cont curent în oferta băncii se înregistrază o creştere de 4 ori mai mare a numărului clienţilor interesaţi de facilităţile oferite, cărora consilierii InfoBCR le-au stabilit întalniri pentru achiziţionarea pachetelor la unităţile preferate de aceştia.



Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv şi asupra tranzacţiilor făcute de clienţi prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clienţii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzacţii în valoare de aproximativ 374 milioane lei, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul precedent.


„Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte uşoară întrucât se axează pe canalele directe oferite de BCR precum internet şi phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat să se deplaseze la bancă pentru a face diverse operaţiuni, ci poate efectua tranzacţiile direct de acasă şi din orice locaţie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. În viitorul apropiat avem în vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar şi introducerea unor noi canale de comunicare cu clienţii noştri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.


Utilizatorii de carduri BCR şi de servicii bancare ce oferă acces bancar la distanţă (phone banking, internet şi mobile banking) beneficiază prin intermediul Contact Center BCR, de suport tehnic şi de urgenţă prin intermediul consilierilor BCR Asistenta, aceştia fiind 24/7 la dispoziţia clienţilor băncii. Prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, clienţii au acces oricând la produsele deţinute, beneficiind în acelaşi timp de spijinul consilierilor Contact Center în efectuarea prin telefon, a operaţiunilor bancare dorite.


BCR oferă, în prezent, clienţilor săi 3 variante de pachete de cont curent şi anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani şi constituie depozite, inclusiv prin internet şi telefon şi TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clienţilor pasionaţi de plata cu cardul şi de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzacţii intra şi interbancare cu comision zero.


Pe langă accesul gratuit la contul curent, noile pachete oferă posibilitatea de a plăti facturile sau de a efectua tranzacţii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp si bani pentru clienti:
  • cu cardul la orice bancomat BCR, ghişee automate, maşini multifuncţionale
  • utilizând serviciul Tranzacţii mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind în premieră pe piaţa din România de opţiunea de a transfera bani către un numar de telefon mobil
  • Click 24 Banking BCR (www.24banking.ro)
  • Alo 24 Banking BCR (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)
  • plăţi automate prin Direct Debit şi Standing Order


* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 622 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 49.500 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.100 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 213,8 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 483,5 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52.0%.
* *
BCR - Comunicare Externă

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii