Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:08 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR a stimulat utilizarea cardurilor cu aproape 4 milioane lei

ro

02 Jul, 2009 18:59 1006 Marime text

BCR a stimulat utilizarea cardurilor cu aproape 4 milioane lei

Bucureşti, 2 iulie 2009 – Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) care şi-au folosit cardurile pentru a face plăţi direct la POS-urile comercianţilor, în perioada 15 decembrie 2008 – 31 mai 2009, au fost răsplătiţi cu aproape 4 milioane lei.   

Ultima tranşă a bonusului, aferentă perioadei 12 februarie – 31 mai 2009, în valoare de 1.750.000 lei, a intrat săptamana trecuta in peste 200.000 conturi ale clienţilor BCR, care şi-au folosit cardurile pentru plăti la comercianţi.

“Rata de utilizare a cardului la comercianţi este încă relativ mică. Doar puţin peste 10% dintre cei care au carduri la BCR le folosesc şi altfel decât pentru a retrage numerar de la bancomate. Campania pe care tocmai am încheiat-o a avut, totuşi, rezultate bune. Am înregistrat o creştere cu 23,09% a tranzacţiilor efectuate direct la comercianţi şi de aceea ne-am hotarat să o continuăm.” a declarat Igor Zganjer, director al Direcţiei Carduri din cadrul BCR.

Campania încheiată pe 31 mai 2009 a constat în oferirea unui bonus de 0,6% din suma plătita cu cardul, de credit sau debit, direct la comercianţi, de către persoanele fizice. Acest bonus a fost plătit în două tranşe la începutul lunii februarie şi mijlocul lunii iunie.

Datorită rezultatelor bune obţinute, BCR a hotărât prelungirea campaniei,  în perioada 1 iunie – 30 septembrie, cu câteva modificări: oferirea unui bonus de 0,6% din suma tranzacţionată direct la comercianţi prin intermediul cardurilor de credit BCR şi a unui bonus de 0,3% pentru cumpărăturile achitate cu cardurile de debit BCR. Contravaloarea bonusului va fi virată pe cardul de credit sau în contul curent la care este ataşat cardul de debit în primele 2 săptămâni ale lunii octombrie 2009.

###

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 652 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.900 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
 
Erste Bank este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală. Cei peste 52.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 31 martie 2009, Erste Group avea active de 199,1 miliarde EUR, un profitul net de 232,1 milioane EUR si un raport cost/venituri de 53,8%.

*  *

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
*  *

Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii