BCR aduce banca la clienţii nebancarizaţi prin integrarea good.bee Tranzacţii mobile
BCR aduce banca la clienţii nebancarizaţi prin integrarea good.bee Tranzacţii mobileIniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de către Erste Group şi Fundaţia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.
"Suntem cea mai mare bancă din Romania şi este misiunea noastră să facilităm tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple şi convenabile. Prin această preluare, Pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe. Avem în vedere dezvoltarea unei relaţii pe termen lung cu aceşti clienţi",a declarat Oana Petrescu, Vice-Preşedinte Retail BCR.
Prin intermediului Pachetului de Start good.bee deschiderea contului, obţinerea cardului şi activarea serviciului de tranzacţii mobile se realizează pe loc, oriunde în Romania, fără deplasarea la ghişeul băncii, respectând în acelaşi timp toate cerinţele legale. Serviciul de mobile banking este operaţional 24 de ore din 24, atât în week-end, cât şi în zilele libere legale, inclusiv în zilele de 1 Decembrie, vacanţele de Crăciun şi Anul Nou.
"Vom continua să dezvoltam sub conceptul good.bee Tranzacţii mobile servicii bancare simple, inovative, pe care oricine şi le va putea permite. Agenţii good.bee Tranzacţii mobile aduc banca la client, oriunde în Romania şi transformă serviciile bancare într-o opţiune accesibilă oricui", a declarat Cătălin Moise, Director General good.bee Service RO.
Informaţii despre clienţii good.bee Tranzacţii mobile
Din cei peste 25.000 de clienţi ai good.bee Tranzacţii mobile, aproximativ 40% se află departe de bancă, în mediul rural sau orase mici şi beneficiază de avantajul de a avea acces la banii lor prin intermediul telefonului mobil. Produsul este bine primit de persoanele tinere şi foarte tinere; 56% din clienţi au vârsta sub 25 de ani, inclusiv persoane cu vârsta între 14 - 18 ani.
Cele mai folosite operaţiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul good.bee - transferul de bani instantaneu pe baza numărului de telefon mobil între utilizatorii good.bee şi plata facturilor pe bază de şabloane. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în luna septembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 de lei.
BCR, membră a Erste Group, este o bancă universală care se adresează atât clienţilor retail, cât şi celor corporate. BCR este cea mai importantă instituţie bancară si cel mai valoros brand financiar din Romania din România, gestionând active de peste 16 miliarde de EUR. Reteaua BCR numara 667 de unităţi retail si 48 de centre de afaceri pentru companii în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori.
BCR oferă întreaga gamă de produse şi servicii financiare inclusiv servicii de internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si detine cea mai mare retea nationala de ATM si POS.
Parte a iniţiativei globale "banking the unbanked" good.bee Service RO, compania ce oferă serviciul good.bee Tranzacţii mobile, a fost înfiinţată printr-un parteneriat între Fundaţia Erste şi Erste Group. Misiunea good.bee este de a asigura tuturor acces sigur, simplu şi convenabil la serviciile bancare. Serviciul good.bee Tranzacţii mobile a fost lansat în Romania în martie 2009 şi este disponibil în intreaga ţară prin intermediul reţelei de agenţi mobili.
Pentru mai multe detalii despre modul de utilizare, precum şi informaţii despre comisioanele aferente fiecărui
tip de tranzacţie, utilizatorii pot accesa site-ul www.goodbee.ro
sau pot apela serviciul Suport Clienţi la *4146 (tarif normal din
reţelele Orange şi Vodafone) sau la 021 266 77 00 (tarif normal din
alte reţele), de luni până vineri
între 8:00 - 22:00, sâmbăta duminica şi sărbătorile legale între 9:00 -
18:00.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp