BCR continua programul „Prima Casa”
BCR continua programul „Prima Casa”BCR continuă programul „Prima Casă”
Bucureşti, 14 ianuarie 2010 – Banca Comercială Română (BCR) continuă programul Prima Casă ca urmare a publicării Hotărârii de Guvern în Monitorul Oficial din 12.01.2010. BCR a continuat şi după 31 decembrie 2009 să primească dosare de credit pentru analiză prin programul „Prima Casă”. Potrivit Hotărârii de Guvern, pentru a putea beneficia de programul Prima Casă, solicitanţii trebuie să aibă antecontractele de vânzare-cumpărare încheiate până în data de 15 februarie 2010, inclusiv.
Conform Monitorului Oficial al României, parte I, nr 23/12.01.2010, data va fi dovedită fie prin autentificarea antecontractului la notariat, fie, dacă este sub semnatură privată, printr-o dare de dată certa, conform legii. Pot fi emise garanţii în condiţiile normelor de implementare a programului “Prima Casa” în vigoare, cu încadrare în limita diferenţei rămase neutilizate din plafonul alocat pe 2009.
„Pentru BCR şi clienţii săi programul Prima Casă este un real succes. Avem o pondere de 42% în program. Credem că programul reprezintă un sprijin real pentru români. România are nevoie de cât mai multe astfel de programe care pot să genereze creştere economică reală, programe pe care BCR le promovează şi le şi susţine în mod consecvent.” a declarat Ştefan Coroianu, director executiv Direcţia Credite Retail BCR.
BCR a aprobat până în prezent peste 5700 de dosare de credit Prima Casă în valoare de peste 236 milioane EUR, din care 95% reprezintă tranzacţii cu locuinţe finalizate. Mai sunt aprobate financiar 1400 de dosare la care solicitanţii trebuie să vină cu documentele locuinţei care va fi cumpărată şi în analiză încă aproape 400 de documentaţii însumând mai mult de 14 milioane EUR.
BCR a demarat creditarea prin programul Prima Casa la începutul lunii august 2009. BCR are alocat cel mai mare plafon de garantare de 420 milioane euro.
###
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,2 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 661 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale
la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul
managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte. Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 51.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.000 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 203,6 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 720,1 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,9%.
* *
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa,
taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul
021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul
serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate
zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim
24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri,
disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp