BCR - cum faci banking de sărbători
BCR - cum faci banking de sărbători Unităţile BCR vor fi închise în zilele de 25, 26 decembrie, 1 şi 2 ianuarie.
Pentru a eficientiza timpul şi cheltuielile în perioada sărbătorilor clienţii sunt sfătuiţi să facă plăţi cu cardul la comercianţi şi să folosească serviciul de internet banking.
BCR a luat măsuri ca cele de peste 2000 de bancomate să fie alimentate şi funcţionale pentru perioada sărbătorilor de iarnă.
Bucureşti, 21 decembrie 2011 - Banca Comercială Romană (BCR) anunţă că unităţile teritoriale retail, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25 şi 26 decembrie 2011.
În data de 24 decembrie, unităţile retail vor lucra după programul normal, stabilit pentru zilele de sâmbătă.
În ultima zi a anului, unităţile retail deschise sâmbăta vor lucra cu clienţii până la orele 12:00.
Zilele de 1 şi 2 ianuarie 2012 sunt zile nelucrătoare.
"BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, funcţie de programul bancii", a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare, BCR.
Pe toată perioada sărbătorilor clienţii BCR vor avea acces la resursele lor financiare prin serviciul de internet banking, prin phone banking şi reţeaua de ATM-uri. BCR a luat toate masurile necesare pentru a fi asigurată alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM).
Deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăti la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistentă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
„Pentru că este perioada cumpărăturilor, le-am pregătit clienţilor noştri bonusuri speciale la plata cu cardul - până la 12% pentru plata cu cardurile de credit și 6% la cele de debit în complexurile comerciale partenere. În plus, programul de plată în rate egale în magazinele partenere vor permite clienţilor noştri să le ia celor dragi cadourile dorite" a încheiat Cornel Cojocaru.
Pentru a eficientiza cheltuielile în perioada sărbătorilor BCR recomandă clienţilor să ţină cont de trei lucruri:
1. Să facă plăţi cu cardul la comercianţi - evită în acest fel comisioanele de retragere numerar, plus că primesc înapoi pe card banii aferenţi bonusurilor de loialitate - care în această perioadă pot ajunge şi până la 12%. Pentru a uşura efortul financiar, clienţii beneficiază de avantajele cardurilor de credit: perioadă de graţie în care pot returna banii fără să plătească dobândă precum şi posibilitatea de a plăti în rate fără dobândă la comercianţii parteneri (lista lor se găseşte pe www.bcr.ro)
2. Să folosească serviciul de internet banking pentru achitarea facturilor la utilităţi - economisesc astfel timp pe care îl pot petrece împreună cu familia și prietenii.
3. Banii pentru colindători îi pot retrage de la cele peste 2000 de bancomate BCR care vor fi alimentate şi funcţionale în toată perioada sărbătorilor.
Clienţii băncii vor avea vor putea să efectueze operaţiuni bancare in perioada sarbatorilor 24/7, astfel:
- telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit din orice reţea naţională 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din străinătate +4021/407.42.00 (tarif normal)
- prin internet - Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct 24banking.ro sau m.24banking.ro
- prin intermediul echipamentelor de tip self service (MFM, ASV, ATM) disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.
În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada menţionată de următoarele servicii:
- Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7
- Asistentă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7 la numerele de telefon inscrise pe spatele cardurilor BCR, respectiv +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16
- Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 şi 22:00
Numerele de telefon InfoBCR sunt:
- 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională
- +4021/407.42.00 apelabil din străinătate, taxabil la tarif normal
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartela de mobil în reţelele partnere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistentă în zilele de 25, 26 decembrie si 1, 2 ianuarie, între 9:00-18:00.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 17 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2011, Erste Group detinea active totale in valoare de 216,1 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 2.631,9 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52.4%.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp