BCR imbunatateste serviciile de acceptare carduri la POS - 29.04.2009
BCR imbunatateste serviciile de acceptare carduri la POS - 29.04.2009BCR imbunatateste serviciile de acceptare carduri la POS
Bucuresti, 29 aprilie 2009 – Banca Comerciala Romana (BCR) a finalizat un amplu proces de imbunatatire a serviciilor de acceptare la plata a cardurilor, fapt ce va aduce beneficii atat pentru posesorii de carduri, cat si pentru companiile care au incheiate contracte cu BCR.
BCR a redus pentru toti comerciantii cu care colaboreaza, incepand din aprilie a.c., timpul de decontare al tranzactiilor provenite din acceptarea de carduri la numai o zi lucratoare de la data efectuarii (decontare in Z+1), de la doua zile lucratoare cum se intampla in trecut.
BCR pune acum la dispozitia clientilor echipamente POS de ultima generatie, de tip dial-up si GPRS (ce folosesc comunicatia tip GSM), ceea ce asigura operativitate si confort sporit pentru utilizatorii de card.
La terminalele POS BCR, pe langa tranzactiile de vanzare obisnuite banca a adaugat o noua optiune care se adreseaza companiilor ce activeaza in domeniul inchirierilor de masini, in domeniul hotelier sau agentiilor de turism. Este vorba despre functia de pre-autorizare care presupune mentinerea in stadiul de garantie a sumelor de pe card pana la data cand se va efectua plata finala, avand in tot acest interval de timp acordul platitorului.
La solicitarea comerciantilor BCR, banca poate transmite prin e-mail in mod criptat catre adresa indicata extrasul care cuprinde tranzactiile de acceptare carduri decontate de catre banca.
Totodata, BCR a infiintat o linie de HelpDesk 021 528.26.10 destinata posesorilor de POS montate de banca unde in intervalul orar de luni pana vineri 8:00 – 21:00 iar sambata si duminica intre orele 8:00 – 18:00 comerciantii BCR pot sesiza aspectele tehnice legate de functionarea aparatelor si pot solictica consumabilele aferente pe care banca le ofera in mod gratuit. Tot la acest numar de telefon, atit persoanele juridice cat si persoanele fizice autorizate care nu detin POS de la banca noastra pot solicita incheierea contractului de acceptare carduri. Puteti face acest lucru si la adresa de e-mail carduri.comercialpos@bcr.ro.
BCR a externalizat, recent, serviciile de instalare si intretinere a echipamentelor POS catre firma Printec Romania. In acest fel timpul de interventie pentru instalarea unui terminal nou, reparatie sau inlocuirea unui terminal stricat s-a diminuat Compania Printec detine peste 30 de centre in tara reusind sa acopera in acest fel toate regiunile unde BCR a instalat echipamente la comercianti.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 649 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.900 de bancomate si peste 16.300 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
Erste Bank este, cu cei peste 52.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 31 december 2008, totalul activelor era de 201.4 miliarde de euro, profitul net de 860 milioane euro, iar rentabilitatea capitalului angajat dupa impozitare de 9.6%.
* *
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
* *
Pentru informatii suplimentare:
BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp