Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:47 29 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR incurajeaza constituirea depozitelor on-line

ro

02 Jun, 2010 16:42 1564 Marime text

BCR încurajează depozitele deschise prin on-line banking

  • Clienţii BCR care deschid depozite prin intermediul Click şi Alo 24 Banking BCR vor beneficia de bonus de dobândă.
  • Pentru depozitele la termen în lei, cu maturitate de până la 12 luni bonusul este de 0,25 pp.
  • Pntru depozitele la termen în euro, cu maturitate de până la 12 luni bonusul este de 0,15 pp.

Bucureşti, 1 iunie 2010 - În perioada 1 Iunie - 31 Iulie 2010 inclusiv, clienţii BCR beneficiază de dobânzi speciale la depozitele la termen deschise prin intermediul canalelor alternative BCR (Click 24 Banking BCR şi Alo 24 Banking BCR).

Pentru fiecare depozit constituit în perioada promoţională clienţii persoane fizice primesc o dobândă cu 0.25 p.p. mai mare decât nivelul standard pentru depozitele la termen în lei, respectiv 0.15 p.p. în plus pentru cele în euro.

Dobânda este fixă pe toată perioada depozitului.

"Depozitele bancare sunt cea mai cunoscută şi mai folosită modalitate de a pune bani deoparte. Pentru că vrem să uşurăm viaţa clienţilor noştri le ducem bancă la ei acasă, prin intermediul 24 banking BCR şi le oferim şi ceva în plus: o dobândă mai mare la depozitele deschise prin Click şi Alo 24 Banking BCR", a declarat Sorin Mititelu, director Dezvoltate Afaceri şi Produse Retail BCR.

Prin Click24 Banking BCR clienţii pot efectua operaţiuni bancare la distanţă, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, beneficiind de comisioane cu până la 75% mai mici faţă de comisioanele percepute la ghişeele BCR.

Prin Alo 24 Banking BCR clienţii efectuează operaţiuni prin telefon asistaţi de un consilier Contact Center, zilnic, între orele 8:00 şi 22:00. Pentru operaţiunile efectuate prin telefon clienţii beneficiază de reduceri ale comisioanelor de până la 50% faţă de comisioanele percepute la ghişeele BCR.

BCR are peste 750,000 utilizatori pentru 24 Banking BCR, care au tranzacţionat peste 6 miliarde lei prin intermediul canalelor alternative. Până acum peste 1 miliard lei au fost transferaţi în depozite bancare prin intermediul Click şi Alo 24 Banking BCR.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 665 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 201,7 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 903,4 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,2%.

* *

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:

  • Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
  • Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciuluiVodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
  • Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
  • Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii