BCR întăreşte colaborarea cu agenţiile şi dezvoltatorii imobiliari
BCR întăreşte colaborarea cu agenţiile şi dezvoltatorii imobiliariINFORMAŢIE DE PRESĂ Bucureşti, 17 aprilie 2012
BCR întăreşte colaborarea cu agenţiile şi dezvoltatorii imobiliari
· În 2012 cele mai multe achiziţii de locuinţă cu finanţare BCR au fost în Bucureşti - 33.2%
· Cele mai multe achiziţii s-au finalizat în lunile august şi septembrie 2011
· În cazul a peste 1.300 de credite BCR pentru achiziţia de imobile la care locuinţa a fost identificată de partenerii BCR din zona de real estate.
Bucureşti, 17 aprilie 2012 - Banca Comerciala Romana (BCR) a realizat, recent, o analiză despre activitatea specifică domeniului imobiliar în 2011 precum şi importantă online-ului în imobiliare, împreună cu partenerii www.imobiliare.ro şi www.magazinuldecase.ro. La studiu au participat peste 300 din cele mai importane companii din piaţa imobiliară (agenţii şi dezvoltatori).
Sondajului de piaţă efectuat în semestrul I 2011, Intenţiile cumpărătorului de locuinţa (ICL), potenţialul client a declarat că îşi doreşte în medie să achiziţioneze un apartament de 2 camere cu suprafaţa utilă de 55 mp şi a achiziţionat conform analizei, un apartament cu suprafaţa medie de 48 mp. Diferenţa poate fi argumentată prin adaptarea intenţiilor clientului la oferta de locuinţe existentă în piaţă şi eventualele limitări în bugetul de achiziţie.
Sondarea pieţei s-a realizat prin intermediul unui road-show naţional desfăşurat în toate regiunile ţării. La aceste evenimente au participat cei mai importanţi 300 de jucători de pe piaţă imobiliară din România a agenţii imobiliare şi dezvoltatori.
„Majoritate familiilor care au dorit să-şi achiziţioneze o locuinţă în 2011 au găsit rezolvarea în soluţiile de finanţare de la BCR, iar agenţiile şi dezvoltatorii imobiliari, parteneri BCR, i-au ajutat să-şi găsească varianta cea mai bună. În procesul de achiziţionare a locuinţei apar în mod natural diferenţe între ce îşi doreşte clientul să achiziţioneze şi ce achiziţionează efectiv. Vom continua să colaborăm cu partenerii noştri din zona de real estate şi să ne ajutăm în continuare clienţii să-şi îndeplinească visul de a-şi cumpăra locuinţa dorita”, a declarat Teodor Mincu, Șeful Biroului Intermediari BCR, care gestionează relaţiile cu agenţiile şi dezvoltatorii imobiliari.
aIntalnirile avute ne-au arătat că în prezent aproape toate agenţiile imobiliare utilizează mediul online pentru promovarea ofertei imobiliare, iar pentru unele acesta a devenit singurul şi cel mai eficient canal de promovare. O altă concluzie este că observăm o estompare a diferenţelor dintre Bucureşti şi pieţele locale în ceea ce priveşte utilizarea internetului ca mediu de afaceri. Această tendinţa este normală având în vedere creşterea ratei de penetrare a internetului la nivel regional în ultimii ani. Agenţii imobiliari sunt conştienţi că cea mai mare parte a potenţialilor cumpărători de locuinţe sunt utilizatori de internet, de aceea acordă o atenţie tot mai mare publicării anunţurilor în mediul digital”, a declarat Adina Vasilescu, Publisher, www.magazinuldecase.ro
Pentru imobiliare.ro, acest tur de forţă a fost cu atât mai relevant cu cât am organizat un turneu asemănător cu 3 ani în urmă: în 2009, la începutul crizei imobiliare, am vizitat 13 oraşe, şi am întâlnit sute de agenţi imobiliari, la fel ca acum. După trei ani de criză, este îmbucurător că putem vorbi în mare măsură de un nou agent imobiliar mai instruit, mai responsabil şi axat pe rezultate. Noul tip de agent imobiliar foloseşte instrumente de lucru de ultimă generaţie, îşi normează munca şi îşi măsoară rezultatele. În acest context, online-ul devine principalul său aliat, iar investiţiile alocate în această direcţie, nu doar pe partea de promovare, ci chiar în ceea ce priveşte dezvoltarea business-ului, sunt în creştere. Multe agenţii imobiliare au angajaţi sau apelează la consultanţi externi pentru a-şi optimiza prezenţa în mediul online, iar investiţiile de timp şi bani sunt orientate spre strategii de social media puse la punct, site-uri optimizate de foarte bună calitate şi o prezenţă bine gândită pe portalurile de specialitate”, a declarat Adrian Erimescu, General Manager, www.imobiliare.ro.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private si a bancilor de locuinte. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoare activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking.
BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.000 de bancomate si POS – peste 18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 205,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 1.015,4 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,9 %.
* *
BCR – Comunicare Externa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp