BCR Oferta de operaţiuni bancare curente – criteriul după care antreprenorii aleg banca cu care lucrează
BCR: Oferta de operaţiuni bancare curente – criteriul după care antreprenorii aleg banca cu care lucrează
22 Apr, 2013 14:24
ZIUA de Constanta
1017
Marime text
Bucureşti, 22 aprilie 2013 – Printre motivele care stau la baza deciziei microintreprinderilor de a lucra cu o anumită bancă se numară oferta de operaţiuni bancare curente, cum ar fi conturile curente, plăţile şi încasările, dar şi zona de creditare de unde se aşteaptă o simplificare a procedurilor şi implicit a accesului la credite, reiese dintr-un sondaj al BCR efectuat pe portalul - www.bcrclubantreprenori.ro
Circa 44% dintre repondenţii la acest sondaj consideră că oferta de operaţiuni curente este principalul motiv pentru care aleg să lucreze cu o bancă, 24% apreciază că zona de creditare este determinantă în alegerea băncii iar 16% spun ca sunt importante avantajele non-bancare, de genul trainingurilor, consultantei sau promovării afacerii.
Pe de alta parte, circa 40% dintre antreprenori consideră că întârzierea la încasarea facturilor reprezintă una dintre principalele dificultăţi cu care se confruntă, în timp ce aproximativ 39% acuză scăderea cererii interne şi aproape 16% accesul dificil la credite.
Per ansamblu, circa 28% dintre antreprenori consideră că afacerile au crescut în anul 2012, 40% că au rămas constante iar 25% că businessul s-a redus. Circa 3% dintre antreprenori care au raspuns în cadrul sondajului au declarat că au început afacerea în anul 2012.
Pentru a veni în sprijinul antreprenorilor, BCR organizează lunar sesiuni de training pe portalul www.bcrclubantreprenori.ro. Printre cele mai solicitate teme care să fie prezentate în cadrul sesiunilor de training se numără:
• 35,47% - Programe de finanţare / Fonduri UE
• 25,24% - Dezvoltarea conţinutului unui plan de afaceri
• 18,58% - Proceduri fiscale: TVA colectat la încasarea facturilor
De la începutul anului şi până acum, BCR a organizat 3 sesiuni de trening ce au avut ca temă: Idei pentru un plan de afaceri reuşit; Soluţii de finanţare pentru proiecte de eficienţă energetică şi Mecanismul TVA la încasare. Ultimele detalii şi repetiţia finală.
Urmatoarea sesiune de training va avea ca temă ”Finanţarea afacerii în moneda în care încasăm” şi va avea loc pe 24 aprilie 2013. Mai multe detalii găsiţi pe - www.bcrclubantreprenori.ro
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 622 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 49.500 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.100 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 213,8 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 483,5 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52.0%.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 622 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii