BCR prelungeşte valabilitatea ofertei de refinanţare, ca urmare a numărului ridicat de solicitări
BCR prelungeşte valabilitatea ofertei de refinanţare, ca urmare a numărului ridicat de solicităriBCR prelungeşte valabilitatea ofertei de refinanţare, ca urmare a numărului ridicat de solicitări
· În 6 săptămâni de promovare a ofertei de refinanţare, BCR a înregistrat cereri de refinanţare de peste 25 de milioane de EUR
· Valoarea medie a unui credit de refinanţare cu garanţii reale este de 30.000 EUR; creşte numărul clienţilor care refinanţează credite negarantate printr-un credit garantat cu ipoteca
· Cererea pentru refinanţări este însoţită de o creştere a cererii pentru creditul ipotecar, în special prin programul Prima Casă 4; BCR a aprobat 3.500 credite în cadrul programului Prima Casă 4
Bucureşti, 20 iulie 2011 - Banca Comerciala Romana prelungeşte până pe 12 august valabilitatea ofertei de refinanţare SMART, după ce, în 6 săptămâni de campanie, a înregistrat cereri de refinanţare totalizând un volum de peste 25 de milioane de EUR. Campania este destinată clienţilor interesaţi de a-şi refinanţa sau consolida creditele contractate la alte bănci printr-un credit garantat cu ipoteca la BCR.
Campania de refinanţare SMART mizează pe un pachet alcătuit dintr-o ofertă financiară promoţională (dobânzi competitive, fără comisioane de analiză), facilităţi de transfer a creditului (evaluarea gratuită a imobilului adus în garanţie, cheltuieli notariale suportate de către bancă), precum şi beneficii adiţionale (asigurare de viaţă şi de imobil gratuite). Valoarea medie a unui împrumut de refinanţare solicitat de către clienţi se situează în jurul valorii de 30.000 de EUR.
Vedem semne de dezgheţare a cererii de credite. Clienţii fac un calcul raţional şi aleg ofertele de refinanţarea care le facilitează un cost total al creditului şi o rată lunară mai mici. Volumul solicitărilor de refinanţare în cadrul campaniei SMART a fost dublu faţă de estimările noastre, ceea ce demonstrează că există un interes masiv pentru refinanţare în rândul clienţilor, a afirmat Ştefan Coroianu, Director Produse Retail în cadrul BCR. O tendinţa interesantă este creşterea numărului clienţilor care deţin credite negarantate şi care optează pentru refinanţarea acestora printr-un credit garantat cu ipotecă, datorită costurilor mai avantajoase, a adăugat Coroianu.
În cadrul campaniei de refinanţare, BCR acordă credite ipotecare sau de nevoi personale garantate cu ipoteca în EUR sau RON, de până la 85% din valoarea imobilului adus în garanţie (conform raportului de evaluare), în funcţie de capacitatea de rambursare a solicitantului şi a eventualilor coplatitori. EUR rămâne în continuare moneda de preferinţă pentru creditele cu garanţie reală.
În ultimile luni cererea de credite garantate la BCR a cunoscut o apreciere vizibilă, pe fondul stabilizării preţurilor la activele imobiliare şi al scăderii nivelului dobânzilor la minime istorice. În acelaşi timp, cererea pentru creditele Prima Casă 4 se menţine la un nivel ridicat, având în vedere nivelul scăzut al dobânzii şi avansul redus (numai 5% din valoarea creditului solicitat). De la debutul programului Prima Casă 4, BCR a aprobat 3.500 credite în valoare totală de aproape 150 milioane EUR.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti în cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2010, Erste Group detinea active totale în valoare de 205,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 1.015,4 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,9 %.
* *
BCR - Comunicare Externă
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Ionuţ Stanimir, e-mail: ionuţ.stanimir@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
TelVerde: 0800.801.227 (apelabil gratuit din toate reţelele naţionale)
Twitter: @infoBCR
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp