Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:50 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR – programul de lucru cu publicul (1 decembrie)

ro

30 Nov, 2009 15:51 4315 Marime text

Bucuresti, 30 noiembrie 2009 - Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca in data de 1 decembrie a.c. unitatile BCR nu vor lucra cu publicul.

Astfel, unitatile teritoriale retail inclusiv cele din incinta mall-urilor, Centrele de afaceri corporate, complexele de pregatire si administratia centrala nu vor avea program cu publicul in ziua de 1 decembrie 2009.

De asemenea, banca a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM) si a automatelor de schimb valutar (ASV), astfel incit clientii bancii sa poata avea acces nelimitat la propriile resurse financiare.

Detinatori de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta Carduri va fi disponibil pe parcursul intregii zile. Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR va fi disponibil conform urmatorului program: Alo 24 Banking BCR - intre 8:00 si 22:00 iar Click 24 Banking BCR pe parcursul intregii zile, clientii beneficiand, de asemenea, si de suport tehnic. Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul intregii zile. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare.

Banca are instalata cea mai mare retea nationala de ATM - peste 2.000 de aparate si de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card - circa 17.000 de POS. BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,2 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 659 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce.

BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 51.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.000 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina).La 30 septembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 203,6 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 720,1 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,9%.

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:

· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00

· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.

· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii