BCR – Programul de lucru cu publicul
BCR – Programul de lucru cu publicul
28 Nov, 2014 12:39
ZIUA de Constanta
2442
Marime text
Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 30 noiembrie si 1 decembrie 2014.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - circa 2.000 de bancomate si 13.500 de POS.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
Numerele de telefon InfoBCR:
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sarbatorile legale.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - circa 2.000 de bancomate si 13.500 de POS.
Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
-
prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:
- de la orice calculator, accesând 24banking.ro
- de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţiile dedicate pentru iPhone şi Android sau utilizând soluţia optimizată pentru telefoanele mobile, accesând m.24banking.ro
- prin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop)
- prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
- prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
- Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanţă (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR);
- Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
- Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.
Numerele de telefon InfoBCR:
- 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;
- 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii