Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:05 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR rasplateste clientii care vin la banca pt completarea datelor personale cerute de BNR

ro

28 Jun, 2009 17:11 1099 Marime text

BCR răsplăteşte clienţii care vin la bancă pentru completarea datelor personale cerute de Regulamentul BNR
  
Bucureşti, 29 iunie 2009 -  Banca Comercială Română (BCR) îşi invită toţi clienţii să vină la oricare dintre unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei.
Conform normelor BNR, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact şi adresa;
c) naţionalitatea;
d) ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii;
e) funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul;
f) numele beneficiarului real.

Şi persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea următoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridică;
c) sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii statutare;
d) numărul de telefon, fax, adresa de poşta electronică, dupa caz;
e) tipul şi natura activităţii desfăşurate;


f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive şi/sau hotărârii organelor statutare, sunt investite cu competenţa de a conduce şi reprezintă entitatea, precum şi puterile acestora de angajare a entităţii;
g) numele beneficiarului real sau, în situaţia prevazută la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificările şi completarile ulterioare, informaţii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;
h) identitatea persoanei care acţionează în numele clientului, precum şi informaţii pentru a se stabili că aceasta este autorizată/imputernicită în acest sens.

„Ştim că pentru clienţii noştri este un efort suplimentar pe care trebuie să-l depună şi de aceea le mulţumim anticipat. Pentru a creşte interesul clienţilor noştri, vom organiza o tombolă cu peste 300 de premii atractive pentru clienţii persoane fizice care vin în perioada 29 iunie - 29 august în unităţile BCR pentru a-şi actualiza datele personale.” a declarat Sorin Mititelu, director Direcţia Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail din BCR.

Aducerea la zi şi completarea datelor personale ale clienţilor este o  măsura impusă de lege şi toţi cei are au o relaţie cu o bancă din România – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligaţia să se conformeze.

Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplică instituţiilor de credit, persoane juridice române, şi instituţiilor financiare nebancare, persoane juridice române, înscrise în Registrul special ţinut de Banca Naţională a României, şi reglementează standardele minime pentru elaborarea de către acestea a normelor de cunoaştere a clientelei ca parte esenţiala a administrării riscului de spălare a banilor şi de finanţare a terorismului şi aspecte legate de implementarea acestora.

###

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 652 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.900 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
 
Erste Bank este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală. Cei peste 52.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 31 martie 2009, Erste Group avea active de 199,1 miliarde EUR, un profitul net de 232,1 milioane EUR si un raport cost/venituri de 53,8%.

*  *

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.


*  *

Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii