BCR reaminteste clientilor de termenul limita pentru actualizarea datelor personale - 31 martie 2010
BCR reaminteste clientilor de termenul limita pentru actualizarea datelor personale - 31 martie 2010
30 Mar, 2010 17:50
ZIUA de Constanta
2337
Marime text
Bucuresti, 30 martie
2010 - Banca Comerciala Romana (BCR) reaminteste tuturor clientilor de
termenul limita de 31 martie 2010 pentru actualizarea datelor personale,
potrivit Regulamentul BNR numarul 9/2008 privind cunoasterea
clientelei. Pana in prezent, peste 85% din totalul clientilor activi ai
BCR si-au actualizat deja datele personale.
Dupa termenul limita de 31 martie 2010, in cazul clientilor activi care nu au realizat actualizarea datelor personale, banca va realiza aceasta operatiune inainte de efectuarea oricarei alte operatiuni bancare. Potrivit normelor legale, relatia de afaceri va fi reziliata, insa, in cazul in care clientul refuza sa faca acest lucru.
Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor de credit, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, inscrise in Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei, si reglementeaza standardele minime pentru elaborarea de catre acestea a normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului si aspecte legate de implementarea acestora. Aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania - indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligatia sa se conformeze.
Conform normelor BNR, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact si adresa;
c) nationalitatea;
d) ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii;
e) functia publica importanta detinuta, daca este cazul;
f) numele beneficiarului real.
Si persoanele juridice trebuie sa vina la banca pentru completarea urmatoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridica;
c) sediul social si, daca este cazul, sediul unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare;
d) numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica, dupa caz;
e) tipul si natura activitatii desfasurate;
f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive si/sau hotararii organelor statutare, sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, precum si puterile acestora de angajare a entitatii;
g) numele beneficiarului real sau, in situatia prevazuta la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;
h) identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata/imputernicita in acest sens.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 665 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 201,7 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 903,4 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,2%.
* *
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciuluiVodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Dupa termenul limita de 31 martie 2010, in cazul clientilor activi care nu au realizat actualizarea datelor personale, banca va realiza aceasta operatiune inainte de efectuarea oricarei alte operatiuni bancare. Potrivit normelor legale, relatia de afaceri va fi reziliata, insa, in cazul in care clientul refuza sa faca acest lucru.
Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor de credit, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, inscrise in Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei, si reglementeaza standardele minime pentru elaborarea de catre acestea a normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului si aspecte legate de implementarea acestora. Aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania - indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligatia sa se conformeze.
Conform normelor BNR, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact si adresa;
c) nationalitatea;
d) ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii;
e) functia publica importanta detinuta, daca este cazul;
f) numele beneficiarului real.
Si persoanele juridice trebuie sa vina la banca pentru completarea urmatoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridica;
c) sediul social si, daca este cazul, sediul unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare;
d) numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica, dupa caz;
e) tipul si natura activitatii desfasurate;
f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive si/sau hotararii organelor statutare, sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, precum si puterile acestora de angajare a entitatii;
g) numele beneficiarului real sau, in situatia prevazuta la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;
h) identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata/imputernicita in acest sens.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 665 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 201,7 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 903,4 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,2%.
* *
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciuluiVodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii