Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:57 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR - tranzacţiile prin telefon făcute de microîntreprinderi au depăşit 50 milioane lei

ro

24 Sep, 2012 21:54 1054 Marime text
Volumul înregistrat în primele 8 luni, este de doua ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut

Bucureşti, 24 septembrie 2012 - Clienţii BCR din categoria microîntreprinderilor au efectuat, în primele opt luni ale anului 2012, tranzacţii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR în valoare de peste 50 milioane lei.

„Serviciul Alo 24 Banking BCR înregistrează în continuare o creştere în utilizare în rândul clienţilor de tip microîntreprinderi, volumul tranzacţionat fiind de doua ori mai mare decât cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Microîntreprinderile pot efectua prin telefon o gamă largă de operaţiuni care să îi susţină în afaceri. Astfel, clienţii beneficiază de confort şi fac economie de timp efectuând operaţiuni bancare în timp real, fără a fi necesară deplasarea la banca", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

Valoarea medie a unei tranzacţii efectuate prin telefon de către clienţii microîntreprinderi este de 7.000 lei, cu diferenţe semnificative între mediile de tranzacţionare în lei faţă de valută, aceasta ajungând până la 26.000 lei în cazul tranzacţiilor interbancare în valută.

Serviciul Alo 24 Banking BCR permite clienţilor BCR efectuarea de operaţiuni bancare şi obţinerea de informaţii personalizate despre conturile proprii prin telefon, beneficiind de suportul unui consilier Contact Center

Clienţii micro pot efectua prin telefon multiple operaţiuni bancare, beneficiind în acelaşi timp de avantaje financiare: reduceri de comisioane şi cursuri de schimb valutar preferenţiale, în comparaţie cu operaţiunile efectuate la ghiseu:

- schimburi valutare la cotaţii preferenţiale pentru valutele EUR, USD, GBP, CHF, CAD, AUD;

- comision zero pentru plata facturilor către furnizorii care au convenţie încheiată cu banca

- informaţii pentru instrumente de debit utilizate (CEC, cambie, bilet la ordin): data emiterii, data compensării, data scadentă

- gestionarea rapida a transferurilor programate pentru o dată viitoare, a Standing Order şi a plăţilor de tip Direct Debit

- deschiderea/închiderea conturilor de investiţii/depozitelor la termen, achiziţionarea / vânzarea certificatelor de depozit cu discount

Serviciul Alo 24 Banking BCR poate fi accesat de persoana fizică recunoscută şi acceptată de clientul deţinător al serviciului ca utilizator autorizat, recunoscut în baza unui mandat. Clientul poate numi un singur utilizator autorizat, iar serviciul este non stop la dispoziţia utilizatorilor, aceştia putând efectua plaţi prin telefon, fără a depinde de programul de lucru al unităţilor BCR.

Pentru a utiliza serviciul Alo 24 Banking BCR, clienţii pot apela gratuit numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).

* *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 643 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

* *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 50.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.000 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 iunie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 215,2 miliarde EUR, inregistrand un profit operational de 1.751,3 milioane EUR si un raport cost/venituri de 51.9%.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii