BCR va emite doar carduri cu cip
BCR va emite doar carduri cu cip
Bucuresti, 25 februarie 2010 - Banca Comerciala Romana (BCR) a finalizat procesul de migrare al tuturor
cardurilor din portofoliu la tehnologia EMV, ceea ce va permite emiterea doar de carduri cu cip incorporat. Din acest moment toti clientii BCR vor beneficia de avantajele oferite de utilizarea unui instrument de plata modern cu un grad ridicat de securitate.
Cardurile cu cip sunt produse utilizand standardele globale EMV, si care asigura o mai mare siguranta decat
cardurile traditionale cu banda magnetica - informatia detinuta pe cip fiind foarte greu de reprodus. Informatiile
detinute pe cip ajuta la autorizarea in deplina siguranta a unor tranzactii in mediu off-line, utilizand parametri setati direct pe cip de catre banca emitenta a cardului.
Acronimul EMV reprezinta o abreviere a celor 3 companii ce sustin standardele internationale pentru tranzactiile
financiare electronice - Europay MasterCard Visa. Acesta reprezinta standardul general acceptat in industria
cardurilor pentru cardurile cip.
Scopul acestei cooperari este de a asigura compatibilitatea pe plan global a
cardurilor cu cip, a terminalelor cu cip, a mesajelor financiare, samd. Standardul EMV este mentinut de EMVCo -
autoritatea responsabila pentru certificarea tuturor noilor produse - atat pentru cip cat si pentru aparatura care
permite citirea cardurilor cu cip.
"Toti cei care solicita un card de credit ori debit de la BCR, primesc un produs de ultima generatie, aliniat la toate
standardele de securitate in vigoare pe piata platilor electronice. Fie ca e vorba de un card de credit transparent
precum Powercard ori Mastercard Gold, sau de un card de debit cu un design nonconformist - asemenea celor din
cadrul pachetului Student BCR, toate cardurile dispun de cele mai intalte standarde de securitate", a declarat Igor
Zganjer, director executiv Directia Carduri BCR.
De asemenea, BCR sustine toti posesorii si utilizatorii de carduri sa-si inroleze gratuit cardurile in serviciul 3D
Secure, mijloc prin care se verifica daca persoana care face o plata pe Internet este chiar detinatorul real al
cardului.
BCR recomanda in continuare tuturor posesorilor de carduri sa mentina standardele de siguranta comunicate pana
in prezent de banca: nedivulgarea codului PIN unei persone straine, protejarea datelor de pe card (numarul de
card, codul CVV/CVV2 de pe verso card), semnarea cardului nou la receptia acestuia in sucursalele BCR,
distrugerea materialelor pe care apare mentionat codul PIN ori numerele cardurilor schimbarea regulata a codului
PIN aferent cardurilor BCR la orice ATM BCR din Romania, blocarea/anularea cardului in cazul oricaror suspiciuni
de frauda, verificarea regulata a tranzactiilor efectuate la comercianti/ATM/internet pe extrasul de cont lunar.
Un pas important pentru protectia tuturor utilizatorilor de carduri din Romania a fost lansarea, incepand cu 1
septembrie 2009, a Liniei de Urgenta Carduri (LUC) care promoveaza un singur numar pentru toti cei care vor sa isi
blocheze conturile cardurilor pierdute sau furate, indiferent de banca emitenta. Astfel, apeland numarul 021
CARDURI (2273874) sunt preluate urgentele care acopera sectiunea de carduri pierdute/furate, inclusiv aspecte
legate de blocarea cardurilor in automatele bancare. Acest numar de urgenta este inscris si pe spatele tuturor
cardurilor emise de BCR.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si
celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active
de peste 17,2 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca
ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 663 de unitati retail
(pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste
10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre
de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari.
Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv
servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de
credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de
bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu
card.
BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in
tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin
societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul
managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de
Est. Mai mult de 51.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.000 de
filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina).
La 30 septembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 203,6 miliarde EUR,
inregistrand un profit net de 720,1 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,9%.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa,
taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul
021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul
serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate
zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim
24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil
24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp