Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:20 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Citibank intra pe piata de retail din Romania

ro

14 Oct, 2009 17:03 2253 Marime text

Bucureşti

14 octombrie 2009

Citibank intră pe piaţa de retail din România

Începând de astăzi, persoanele fizice din România au acces la produsele şi serviciile bancare de renume mondial, oferite de către Citibank

Clienţii cu venituri mari au acum acces la servicii bancare exclusive, personalizate nevoilor acestora prin Serviciile Citigold

Banca anunţă inaugurarea a două noi sucursale

Ca o consecinţă firească a reuşitei de a construi o divizie de succes în domeniul serviciilor şi produselor bancare destinate persoanelor juridice, Citibank România lansează oficial, începând de azi, oferta completă de produse şi servicii adresate persoanelor fizice. Oferta de retail banking include Citibank Online (Internet banking) şi CitiPhone Banking (tranzacţii bancare prin telefon), disponibile 24/7 tuturor clienţilor care deţin un cont curent la Citibank România.

Odată cu lansarea noii linii de produse, Citibank a inaugurat şi două noi agenţii în Bucureşti, numărul total de agenţii din capitală ajungând astfel la 7.

Cu această ocazie, Citibank lansează şi Serviciile Citigold, serviciul bancar premium adresat clientilor cu venituri mari. Citigold înglobează atât o serie de produse prin intermediul cărora clienţii işi pot creşte sau proteja resursele financiare, cât şi o gamă extinsă de privilegii adecvate stilului lor de viaţă.

„Lansarea retail banking-ului în România face parte din strategia noastră globală de a avea un model de afaceri care plasează clientul în centrul atenţiei noastre. Îmbinăm în fiecare produs şi în fiecare regiune potenţialul existent în pieţele emergente cu caracterul global, continuând să ne concentrăm pe inovaţie pentru a susţine avantajul competitiv”, a declarat Sanjeeb Chaudhuri Director Regional Retail pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). “Avem încredere în succesul noilor servicii rezultate în urma unei experienţe de peste 200 de ani. Citibank a ajuns în prezent să deservească peste 200 de milioane de clienţi în mai mult de 100 de ţări ” a adăugat Chaudhuri.

Oportunitatea de diversificare a ofertei Citibank în România a apărut ca o consecinţă naturală a intenţiei băncii de a-şi consolida poziţia de jucător important în sistemul bancar românesc. Lansarea acestei noi oferte, ca răspuns la cerinţele clienţilor, constituie un pas important în această direcţie.

“După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, perioadă în care am construit parteneriate de succes cu clienţii nostri din segmentul corporate, noua noastră ofertă de produse şi servicii vine în întâmpinarea aşteptărilor persoanelor fizice. Această lansare ne consolidează poziţia ca una dintre cele mai bine capitalizate bănci din România,” a subliniat Shahmir Khaliq, Preşedinte Citibank Europe plc, Dublin – Sucursala România. “Prin lansarea unei oferte complete de retail banking, deschiderea de noi agenţii şi lansarea serviciilor bancare prin internet şi telefon care permit efectuarea de operaţiuni 24/7, indiferent de locaţie, ne propunem să construim o relaţie deschisă şi accesibilă cu clienţii noştri. Citibank, în calitate de jucător global pe pieţele financiare, îşi va folosi expertiza vastă pentru a dezvolta produse şi servicii la cele mai înalte standarde, în conformitate cu tradiţia băncii”, a asigurat Khaliq.

Reprezentanţii băncii au declarat că decizia de diversificare a ofertei către clienţi a fost fundamentată pe o serie de studii legate de ofertele existente pe piaţă, corelate cu cererea clienţilor. “Deşi există un număr mare de instituţii bancare pe piaţa românească, noi credem că există suficient loc de îmbunătăţire a calităţii serviciilor şi produselor bancare. Eforturile noastre se vor îndrepta spre a ne diferenţia pe piaţă, oferindu-le clienţilor noştri modalităţi simple de a accesa 24/7 servicii bancare, prin intermediul unei game inovative de produse la un preţ scăzut, punându-le astfel la dispoziţie o experienţă bancară superioară” a declarat Kumar Ramachandran, Director Departament Persoane Fizice. “Clienţii noştri ar trebui să se concentreze asupra dezvoltării propriei cariere şi a vieţii personale, fără să îşi facă probleme în legătură cu operaţiunile bancare. Aceasta reprezintă esenţa brandului nostru” a sublinat Ramachandran.

Serviciile de Wealth Management, reprezintă o componentă de bază a ofertei de retail,     adresându-se clienţilor Citigold, care au la dispoziţie o sumă mai mare de 50,000 USD pentru investiţii.

“Cheia creşterii pe termen lung a unei sume investite de către client o reprezintă diversificarea gamelor de produse şi a zonelor geografice în care se plasează investiţiile. Din acest motiv, Citigold depăşeşte sfera tradiţională a depozitelor bancare, oferind clienţilor şi o gamă de produse de investiţii şi de asigurare”, a spus Ioana Curtali Director Departament Wealth Management Citibank România. „Dincolo de diversitatea produselor, scopul nostru este de a oferi clienţilor Citigold o experienţă bancară unică, constând în comisioane zero pentru tranzacţii, precum şi o serie de privilegii legate de călătorii, divertisment, cumpărături şi alte modalităţi de petrecere a timpului liber”, a  adăugat Curtali.

Mai multe detalii despre serviciile de retail şi cele de wealth management oferite de Citibank pot fi accesate la adresa:  www.citibank.ro

Informaţii generale

Citi este prezentă în România începând din anul 1996 şi furnizează produse şi servicii financiare companiilor naţionale şi internaţionale, companiilor mici şi mijlocii, sectorului public, organizaţiilor non-profit şi persoanelor fizice.

Citi, cea mai importantă companie internaţională de servicii financiare, deţine peste 200 de milioane de conturi de clienţi în peste 140 de ţări din lume. Prin intermediul celor doua unităţi operaţionale, Citicorp şi Citi Holdings, Citi furnizează persoanelor fizice, companiilor, guvernelor şi instituţiilor o gamă largă de produse şi servicii financiare, inclusiv credite şi servicii bancare, activităţi bancare şi de investiţii pentru companii, asigurări, garanţii bancare şi managementul investiţiilor. Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresa www.citigroup.com sau www.citi.com.

Sanjeeb Chaudhuri este Director Regional – Consumer and Commercial Banking în cadrul Citicorp, pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, ocupând totodată funcţia de Head of Retail Banking and Chief Marketing Officer pentru aceeaşi regiune.. Sanjeeb este membru al Bordului de Supraveghere în cadrul Băncii Handlowy, una dintre cele mai mari bănci de pe piaţa din Polonia, listată la Bursa de Valori din Varşovia.  Este membru al Citi Chief Executive’s Forum, the Global Consumer Planning Group şi al Citi Global Advertising Council. Sanjeeb s-a alăturat echipei Citi în urmă cu 20 de ani. Anterior a ocupat funcţia de director general al Departamentului clienţi în cadrul băncii Handlowy, Polonia,  Director de Vânzări şi Distribuţie, GCG – Europa, Orientul Mijlociu şi Africa; director de Retail Banking Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, director general al operaţiunilor Citibank Ungaria, India, Regatul Unit/Irlanda, Citigold International; precum şi director al Diners Club Regatul Unit/Irlanda.  Sanjeeb este absolvent în Ştiinţe şi deţine un MBA în Marketing.

Shahmir Khaliq este Director General al operaţiunilor Citibank în România şi Bulgaria, ocupând totodată funcţia de Preşedinte Citibank Europe plc, Dublin – Sucursala România din ianuarie 2006. Înainte de a se alătura Citi România, Shahmir Khaliq a fost director al Local Debt Capital Markets, Fixed Income Sales şi Trading pentru Europa Centrala şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, pozitionat în Londra. Din 2003 până în 2004 acesta a fost Project Manager/Vice Preşedinte al Citigroup Belgia, fiind responsabil cu strategia Orientului Mijlociu. Shahmir a ocupat de asemenea poziţa de Senior Manager în cadrul diviziei de Corporate and Investment Bank, precum şi Vice Preşedinte  al băncii Citi Pakistan. Shahmir s-a alăturat echipei Citi în 1991.  Acesta este absolvent al London School of Economics şi London Business School, cu specializări în economie şi finanţe. De asemenea, deţine un MBA acordat de Universitatea din Karachi.

Kumar Ramachandran a ocupat funcţia de Director al Departamentului Persoane Fizice - Citibank România în septembrie 2008. Acesta şi-a inceput cariera în cadrul Citibank în India, în 1989. De-a lungul anilor a lucrat atât pe segmentul de retail, cât şi pe cel de corporate banking, ocupând diferite funcţii manageriale în vânzări şi distribuţie, operaţiuni şi tehnologie, în India, Marea Britanie, Europa Centrală şi Rusia. Anterior numirii sale în România, Kumar a ocupat în Rusia poziţia de Director de Retail Banking, fiind responsabil cu una dintre cele mai dinamice businessuri de retail banking în ceea ce priveşte atât serviciile de Wealth Management cât şi cele de produse Retail Asset. Aceasta făcea parte dintr-o reţea de 62 de sucursale în şapte oraşe, numărând 500,000 de clienţi şi 1000 de angajaţi. Kumar este licentiat în Comerţ şi deţine un MBA obţinut în India. Kumar a urmat cursuri de specializare precum şi cursuri de management şi leadership.

Ioana Curtali ocupă începând din luna februarie 2009 poziţia de Director Wealth Management pentru Citibank Europe plc, Dublin - Sucursala România, fiind în prezent responsabilă cu gestiunea întregii game de produse adresate clienţilor cu venituri mari: credite, investiţii, asigurări. Totodată se ocupă direct şi de vânzările în sistem retail. Experienţa ei anterioară include 10 ani în publicitate şi marketing (Saatchi&Saatchi, McCann, Danone), precum şi opt ani în industria bancară unde a ocupat poziţia de Director de marketing şi produse la Citibank România, urmată de poziţia de ,Director Managementul Pasivelor la Raiffeisen Bank. Ioana deţine diploma de Master obţinută în cadrul Universităţii Bucureşti, Facultatea de Matematică.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii