Clientii ING Bank pot castiga 3000 euro cu adresa de e-mail
Clientii ING Bank pot castiga 3000 euro cu adresa de e-mailING Bank a început o campanie de colectare şi actualizare a adreselor de e-mail ale clienţilor pentru a oferi acestora o mai bună informare în viitor.
Acţiunea este în acord cu prevederile Directivei Europene privind serviciile de plată, ce urmează să fie implementată în toate statele membre ale Uniunii Europene începând cu 1 noiembrie 2009. Acest act normativ reglementează, între altele, obligaţia tuturor băncilor de-a pune la dispoziţia clienţilor informaţii despre efectuarea plăţilor şi termenele maxime de decontare.
Informarea corectă şi permanentă este în beneficiul clientului care poate, în acest fel, să îşi gestioneze mai bine situaţia financiară şi să ia cele mai potrivite decizii. Colaborarea unui client cu banca este bazată pe încredere, iar cunoaşterea modificărilor sau noutăţilor care privesc serviciile şi produsele băncii va întări această relaţie şi va ajuta la consolidarea unui parteneriat benefic pentru ambele părţi.
"Dacă clientul preferă să primească noutăţile pe e-mail, dar nu are adresa în baza de date a băncii sau adresa este greşită, relaţia lui cu banca are de suferit - fie că este vorba despre necunoaşterea unor modificări care ţin de produsele şi serviciile achiziţionate sau de ofertele speciale care sunt în avantajul lui", declară Ionela Banu, Director Relaţii cu Clienţii ING Retail Banking.
În campania iniţiată de ING, clienţii bancii isi pot trimite adresa de e-mail:
· prin răspuns la SMS-ul primit de la bancă
· accesând meniul Setări - Date Personale prin serviciul de internet banking ING Home'Bank
· apelând ING My'Line sau folosind receptorul negru din orice ING Office
· înregistrând adresa de e-mail direct în office-ul de care aparţin
Cei care trimit adresa personală de e-mail au şansa să câştige suma de 3000 euro.
"ING a oferit întotdeauna clienţilor săi informaţii clare şi transparente despre produsele şi serviciile băncii. Înainte de aplicarea Directivei Europene am vrut să aflăm care este canalul preferat de ei pentru primirea informărilor legale sau comerciale. În urma unui studiu* am aflat că cei mai mulţi dintre ei doresc să fie informaţi prin e-mail şi din această cauză am început prezenta campanie de actualizare a adreselor clienţilor noştri", declară Cristina Micu, Director Marketing şi Comunicare ING Retail Banking.
*studiu Nielsen, aprilie 2009
Mai multe informaţii despre campania ING găsiţi pe www.ing.ro/. ING Bank deţine o poziţie solidă pe piaţa bancară românească, oferind o gamă complexă de servicii financiare. Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile într-un ritm susţinut, prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii (brokeraj, leasing, factoring, afaceri imobiliare) şi prin extinderea teritorială. În prezent, ING Bank are 35 de sucursale bancare pentru companii şi 180 unităţi pentru persoane fizice.
ING România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 75 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări. Cu un personal de peste 130.000 de angajaţi, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care işi deservesc clienţii sub numele ING.
Pentru mai
multe informaţii, vă rugăm să contactaţi:
Mona Tufeanu, Senior PR Officer, ING Retail Banking
T: 031 406 74 84; E: mona.tufeanu@ing.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
- aivanoaie danut ionut 24 Dec, 2009 01:22 ce avantaj am cu ing,cum pot intra in concurs?
- deliu nicoleta 22 Nov, 2009 17:53 ce avantaje avem cu ing,
- mare ioan 29 Sep, 2009 20:22 com pot sa intru in concurs
- CONSTANTINESCU CARMEN 15 Sep, 2009 08:51 DACA DAU ADRESA MEA DE E-MAIL POT BENEFICIA DE DATELELE MELE PERSONALE DESPRE DEPOZITUL MEU BANCAR SI DOBANZI GRATUITA ASA CUM PROCEDEAZA BRD