Facturile Romtelecom se pot achita prin debit direct la BCR - 25.02.2009
Facturile Romtelecom se pot achita prin debit direct la BCR - 25.02.2009Facturile Romtelecom se pot achita prin debit direct la BCR
Bucuresti, 25 februarie 2009 – Banca Comerciala Romana (BCR) ofera clientilor sai, abonati la serviciile oferite de Romtelecom, posibilitatea sa isi achite facturile catre companie prin Debit direct, cu comision zero.
Titularii de cont curent in lei la BCR, persoane fizice sau persoane juridice, pot efectua plati cu caracter regulat, fara a fi nevoie sa se deplaseze la banca, mandatand banca sa transfere banii direct in cont.
Pentru a beneficia de Debit Direct este suficienta doar încheierea unui Contract de Mandat, la oricare unitate a BCR.
Printre avantajele acestui sistem se numara: evitarea riscului neplatii la timp din diverse motive a unor furnizori, realizarea unei economii de timp, prin posibilitatea achitarii unor plati cu caracter de regularitate; evitarea aglomeratiei de la ghisee pentru plata facturilor de utilitati/servicii si a ratelor.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,5 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 643 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 24 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.800 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte, precum si in asigurari.
Erste Bank este, cu cei peste 54.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 30 septembrie 2008, totalul activelor era de 209,4 miliarde de euro, profitul net de 1.463,0 milioane de euro, iar rentabilitatea capitalului angajat de 21,7%.
* *
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
* *
Pentru informatii suplimentare:
BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp