Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:45 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Garanti Bank extinde modalitatile de plata a facturilor Romtelecom

ro

18 Apr, 2011 17:41 1696 Marime text

Bucuresti, 18.04.2011 - Garanti Bank a extins modalitatile de plata a facturilor Romtelecom prin adaugarea urmatoarelor canale de incasare: serviciul debit direct, reteaua de bancomate Garanti Bank, serviciul de internet banking Garanti Online, precum si transfer intrabancar prin intermediul agentiilor Garanti Bank.

Facturile Romtelecom pot fi achitate la oricare dintre cele 170 de bancomate Garanti Bank de orice persoana, indiferent daca este client al bancii sau nu, in numerar sau cu ajutorul oricarui tip de card. In acelasi timp, clientii bancii care utilizeaza serviciul de internet banking au la dispozitie o optiune dedicata pentru plata facturilor Romtelecom. Acestia pot utiliza si serviciul debit direct, prin care pot imputernici banca sa plateasca automat factura Romtelecom in numele lor, la data scadentei, sau pot opta pentru transfer intrabancar direct din agentiile Garanti Bank.

„Ne bucuram sa putem oferi clientilor Romtelecom o gama completa de optiuni pentru plata facturii de telefonie si a altor servicii de comunicatii, datorita extinderii parteneriatului dintre Garanti Bank si operatorul Romtelecom. Practic, acestia isi pot plati acum facturile de oriunde si oricand, avand la dispozitie intreaga retea de agentii si bancomate Garanti Bank, precum si serviciile de internet banking si debit direct, care ii vor ajuta sa efectueze plata comod si rapid", a declarat Ilker Ozdemir, Director Transaction Banking & Alternative Delivery Channels.

Serviciul de plata a facturilor Romtelecom prin Garanti Bank a fost lansat in 2010, permitand achitarea acestora in numerar in agentiile bancii. Noile modalitati de plata a facturilor Romtelecom sunt oferite gratuit clientilor Romtelecom, persoane fizice si juridice, care pot achita atat facturile proprii, cat si pe cele apartinand altor clienti.

Clientii pot afla detalii despre produsele si serviciile oferite de Garanti Bank accesand www.garantibank.ro sau sunand la Alo Garanti: 0800 80 1234 (numar apelabil gratuit din orice retea de telefonie) sau + 4 021 200 9494 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie).

---

Romtelecom este unul dintre cei mai importanţi operatori de pe piaţa de comunicaţii din România, cu aproximativ 4,7 milioane de abonamente la finalul anului 2010. De peste trei ani, Romtelecom acţionează conform strategiei Clientul pe locul 1, ce implică oferirea de mai multe beneficii clienţilor săi la aceleaşi preţuri sau chiar la preţuri mai mici. În ultimii ani, Romtelecom s-a poziţionat ca un furnizor complet de soluţii de comunicare, consolidându-şi prezenţa pe pieţele de internet broadband şi TV şi dezvoltând permanent serviciile de IT&C. Pentru mai multe detalii, accesaţi www.romtelecom.ro.

Garanti Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse de calitate si servicii inovatoare pentru toate segmentele de business - retail, IMM si corporate. Prezenta pe piata din Romania din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti, de peste 200.000. Banca detine o retea de 75 de agentii, 170 ATM-uri si peste 7000 terminale POS.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii