Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:14 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ING te sprijina sa iti indeplinesti dorintele vis si facut!

ro

11 May, 2010 01:24 2828 Marime text

buzesti2.jpgBucureşti, 10 Mai - Lumea s-a schimbat în ultimii 2 ani, se râde mai puţin, se petrece mai timid, se traieşte mai sǎrac. Auzim mai des ca oricând "nu-mi permit", " nu pot", "e prea greu", "altǎ datǎ", "n-avem". Omenirea a intrat într-un soi de hibernare, uitând cǎ viaţa e una singurǎ şi nimeni nu-ţi dǎ înapoi timpul pierdut; a uitat şi cineva trebuia sǎ-i reaminteascǎ. Ne-am gandit cǎ noi, ING Bank, am fi foarte nimeriţi sǎ facem acest lucru.

De ce noi? Pentru cǎ ING Bank este prima bancǎ din Romania care a fǎcut cu adevǎrat educaţie bancară, prin Catalogul Bancar lansat la sfarsitul anului 2008. Acesta a fost primul instrument bancar gândit în jurul nevoilor clienţilor şi nu a produselor bancare, un ghid care sǎ îi ajute sǎ se descurce în jungla financiarǎ înconjuratoare.

ING le-a spus oamenilor de ce sǎ îşi ia un credit şi cum sǎ se fereascǎ de costurile ascunse, cum sǎ foloseascǎ un cont curent cu o dobandǎ mare în avantajul lor sau cum sǎ îşi plǎteascǎ facturile în mai puţin de 30 secunde folosind serviciul de internet banking ING Home Bank sau Self'Bank-ul din office-urile ING. Iar acum, vrem sǎ le dǎm din nou oamenilor curajul de-a îşi îndeplini visele, de-a se bucura din nou de viaţa pe care o au şi care meritǎ trǎitǎ frumos. Vrem sǎ învǎţǎm oamenii sǎ conştientizeze, atunci când se uitǎ la ceas, cǎ timpul fuge şi nimeni nu li-l va da înapoi. Sǎ inceapǎ sǎ priveascǎ în viitor şi sǎ se rupǎ de trecut.

ING îi sprijinǎ pe cei care doresc sǎ trǎiascǎ din nou frumos şi pentru ei am lansat noua platformǎ de comunicare "vis şi făcut".

"Am trecut printr-o grǎmadǎ de variante, de la "adio crizǎ", la "restart life", de la "good old days are back" la "back to life". Dar ne-am oprit la "Vis şi făcut" pentru cǎ lasă trecutul în urmǎ şi vorbeşte simplu, clar şi cu optimism despre puterea pe care o ai de a-ţi trǎi viaţa aşa cum vrei ", declarǎ Maria Cristina Matei, Director Executiv Persoane Fizice ING Bank Romania.

Primul produs pe care vom experimenta noul mesaj este creditul de nevoi personale ING Personal. Pe lângǎ cele 2 spoturi TV - ce combinǎ personaje reale cu douǎ simpatice caractere 3D- şi materialele clasice de campanie, pentru prima oarǎ vitrinele office-urilor ING vor deveni actori principali ai comunicǎrii. Fiecare din cele 175 de locaţii ING din ţarǎ a fost decorat sǎ arate ca vitrina unui magazin de pantofi, de haine, de mobilǎ,de produse electronice, ING fiind astfel prima bancǎ din România care iese din nou din tiparele clasice de imagisticǎ bancarǎ.

"Proiectul demarat de către ING este unul inedit, iar propunerea de colaborare a fost binevenită, încadrându-se perfect în conceptul de "coffee-shop acasǎ" promovat de NESCAFÉ Dolce Gusto®. Împreună ne dorim să creăm o atmosferă prietenoasă, care să le sugereze clienţilor şi vizitatorilor senzaţia de bine, indiferent de locul în care se aflǎ şi de grijile cotidiene. De ce n-ar fi şi o vizită la bancă un prilej de inspiraţie? Pe piaţa bancarǎ din Romania, ING Bank pare a rǎspunde cel mai bine acestei nevoi. În acelaşi timp, NESCAFÉ Dolce Gusto®, cu multitudinea bǎuturilor pe care le oferǎ, este alegerea celor care vor să dea mai multgustvieţii şi să îşi elibereze imaginaţia. Un pretext de a spune o poveste, de a inventa o lume nouă şi de a savura o bautură aşa cum ti-o doreşti. De aceea, considerăm că produsul se va se va integra perfect în atmosfera creată de ING Bank.", afirmă Ana Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

„ Am spus " Da " acestui proiect inedit fiind plǎcut surprins sǎ regǎsesc elementul în care mǎ simt cel mai bine -creativitatea. Da,acestproiect este creaţia ING Bank şi mǎ implic cu bucurie, sperând ca visele tuturor celor interesaţi de aceastǎ provocare, sǎ se concretizeze.Eu însumi fiind dintre cei ce viseazǎ cu dedicaţie pentru profesia mea, am concretizat în timp multe vise frumoase.Sunt onorat de numirea mea caFurnizor al CASEI REGALE A ROMANIEIce părea doar un vis cu puţin timp în urmǎ.

Sunt încântat de aceastǎ colaborare în care creaţia mea primeste "garanţia" lucidǎ a ING Bank.Sunt plǎcut surpins sǎ constat cǎ intuiţia mea a funcţionat atât de bine cu privire la aceastǎ banca, încǎ de când a venit în România.Sunt una din primele persoane care a încheiat poliţe cu aceastǎ bancǎ şi a folosit-o pentru operaţiuni bancare. Sunt unul dintre puţinii furnizori aleşi ai acestei banci.

Sunt unul dintre puţinii care prin "Vis şi fǎcut" viseazǎ impreunǎ cu ING:"Vis şi fǎcut" un proiect frumos de care avem nevoie cu toţi." Dan Coma, Furnizor al casei Regale.

„Colaborarea cu ING Bank în proiectul "Vis şi făcut" oferă publicului românesc posibilitatea de a beneficia de un extra serviciu: achiziţionarea produselor Samsung la preţuri speciale şi prin intermediul serviciilor bancare puse la dispoziţie de ING. Acest "joint venture" aduce un plus de valoare iubitorilor de telefoane mobile Samsung.

Pentru că ne dorim să venim mereu în întâmpinarea nevoilor clienţilor nostri şi pentru că suntem dinamici şi inovativi, ne-am aliniat acestui proiect inedit şi suntem convinşi că astfel de proiecte vor fi apreciate de publicul românesc.» Claudia Carlan, Specialist Marketing Samsung Mobile.

Campania TV va rula in perioada 8 mai-20 iunie
Agenţie de creaţie: Cap
Casǎ de producţie: Reload.

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii