Inovaţie Clienţii au acces online non-stop la consultanţi Citibank România
Inovaţie: Clienţii au acces online non-stop la consultanţi Citibank RomâniaVizitatorii online pot accesa banner-ul disponibil pe o serie de pagini web specializate, dar şi pe website-ul Citibank România pentru a iniţia o conversaţie cu consultanţii băncii. Aplicaţia de chat de pe site poate fi accesată prin completarea unui formular cu informaţii de bază precum numele, adresa de e-mail şi numărul de telefon. În continuare, utilizatorul este conectat cu specialiştii disponibili, care sunt notificaţi în legătură cu fiecare discuţie iniţiată. Principalul beneficiu oferit de acest sistem este acela că vizitatorii pot adresa întrebări specifice privind creditele de nevoi personale. Ulterior, pe baza informaţiilor primite, au posibilitatea de a solicita consultantului completarea aplicaţiei online, urmând ca decizia băncii să fie comunicată în 24 de ore.
De asemenea, dacă utilizatorul nu doreşte să primească informaţii pe baza formularului online, acesta poate opta să fie informat prin telefon, după completarea unui scurt formular de contact. Un reprezentant al băncii va lua legătura cu utilizatorul prin telefon sau e-mail în următoarele 30 de minute. Deşi serviciul este disponibil 24/7, pentru a nu interfera în mod neplăcut cu programul clientului, acesta va fi contactat în intervalul orar 9.00 - 22.00.
Kumar Ramachandran, Directorul Diviziei Persoane Fizice la Citibank România, declară: „Noi ne diferenţiem oferta pe această piaţă prin trei aribute principale: confort şi comoditate, produse inovatoare şi experienţa superioară a clienţilor. Noua funcţionalitate „Click to Chat" confirmă toate aceste atribute. În societatea modernă, oamenii apelează adesea la opţiunile oferite de internet înainte de a realiza o achiziţie. Serviciul nostru oferă clienţilor posibilitatea de a merge dincolo de paginile statice cu informaţii şi de a beneficia de o interacţiune utilă cu banca chiar din faţa calculatorului personal, la un moment convenabil pentru client".
Creditul de nevoi personale oferit de către Citibank România este adaptabil la nevoile oricărui client, oferind următoarele beneficii principale:
- Clientul poate împrumuta între 9.000 şi 60.000 de Lei, în funcţie de venitul net lunar al solicitantului sau cosolicitantului;
- Perioada de rambursare este cuprinsă între 6 luni şi 6 ani. Ratele sunt fixe şi egale, pe toată perioada de rambursare;
- O poliţă de asigurare de viaţă, invaliditate totală şi temporară (risc oferit pentru categoria de persoane fizice autorizate) şi pierderea involuntară a locului de muncă este ataşată creditului şi este oferită opţional;
Procesul de aplicare este simplu şi implică o documentaţie minimală. De asemenea, toate aplicaţiile sunt evaluate în 24 de ore de la momentul depunerii documentaţiei complete la Citibank România. Pentru informaţii suplimentare despre creditul de nevoi personale sau pentru a iniţia o discuţie online cu un consultant al băncii, vă rugăm să accesaţi: http://www.citibank.ro/credite.html.
Despre Citi
Citi, cea mai importantă companie internaţională de servicii financiare, deţine 200 de milioane de conturi de clienţi în peste 160 de ţări din lume. Prin intermediul celor doua unităţi operaţionale, Citicorp şi Citi Holdings, Citi furnizează persoanelor fizice, companiilor, guvernelor şi instituţiilor o gamă largă de produse şi servicii financiare, inclusiv credite şi servicii bancare pentru persoane fizice, activităţi bancare şi de investiţii pentru companii, garanţii bancare şi managementul averilor. Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresa www.citigroup.com şi www.citi.com.
Despre Citibank România
Citibank este prezentă în România încă din anul 1996 şi furnizează produse şi servicii financiare de înaltă calitate companiilor naţionale şi internaţionale, companiilor mici şi medii, sectorului public, organizaţiilor non-profit şi persoanelor fizice. Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresa www.citibank.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp