Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:58 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Oana Petrescu este noul vicepresedinte retail al BCR

ro

01 Jul, 2010 17:45 4355 Marime text
oana-petrescu-111.jpgBucuresti, 1 iulie 2010 - Oana Petrescu este, incepand de astazi 1 iulie a.c., noul vicepresedinte retail al BCR, ea inlocuindu-l in functie pe Martin Skopek care, incepand cu aceeasi data, a fost numit membru al Comitetului executiv al Erste Group.

Oana Petrescu a ocupat, pana in prezent, functia de vicepresedinte executiv Operaţiuni si IT. Cu o bogata experienta in sectorul bancar in pozitii executive de top - membru al Comitetului executiv al BCR si participant activ la procesele de transformare a BCR precum si in pozitia de sef al diviziei servicii financiare in cadrul companiilor de consultanta Andersen si Ernst&Young.

In calitate de vicepresedinte executiv Operatiuni si IT al BCR, Oana Petrescu a avut o contributie semnificativa la structurarea proceselor interne de servire a clientilor retail in diverse domenii precum operatiuni, procesare tranzactii bancare, extinderea si optimizarea retelei de unitati, dezvoltarea canalelor alternative de distributie a produselor si serviciilor BCR.

Oana Petrescu detine in prezent pozitia de vicepresedinte al Asociatiei Romane a Bancilor.

Incepand cu aceeasi data, Dominic Bruynseels, presedintele executiv al BCR, va prelua responsabilitatile de coordonare a liniei functionale Operatiuni si IT. In asumarea noului sau rol, Dominic Bruynseels beneficiaza de experienta sa anterioara in implementare planurilor operationale si de sistem pentru unul dintre jucatorii de top de pe piata bancara britanica cu o retea de peste 2500 de sucursale.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 16.4 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 668 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 martie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 208,0 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 255,2 milioane EUR si un raport cost venituri de 49,2%.

* *

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:

Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro

Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciuluiVodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00

Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.

Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii