Pachetele de cont curent reduc cu peste 50% costurile serviciilor bancare cel mai des folosite de clienţi
Pachetele de cont curent reduc cu peste 50% costurile serviciilor bancare cel mai des folosite de clienţi
02 Apr, 2013 15:55
ZIUA de Constanta
1621
Marime text
- Pachetul de cont curent oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare
- Circa 40% dintre clienţii BCR care au pachete de cont curent şi-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit atasat
Bucureşti, 2 aprilie 2013 – Clienţii care utilizează şi plătesc separat servicii precum plata facturilor, retrageri de numerar sau transferuri bancare, plătesc comisioane bancare mai ridicate cu 50%, faţă de achiziţionarea acestora la pachet, rezultă dintr-un studiu al BCR efectuat pe segmente interne de clienţi.
Clienţii mai sofisticaţi optează atât pentru economisirea de bani, cât şi pentru economia de timp. Astfel, circa 40% dintre clienţii BCR care deţin pachete de cont curent şi-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit ataşat. BCR oferă opţiuni de pachete de cont curent care includ chiar notificari SMS sau e-mail asupra sumelor intrate în cont sau la fiecare plată efectuată prin card.
“Pachetele de cont curent oferite de BCR s-au dovedit atractive pentru clienţii care doresc să administreze rapid şi eficient finanţele personale. Tot în acest sens, vom simplifica şi uniformiza grila de comisioane pentru toţi clienţii. Pachetul de cont curent oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare“, a declarat Catalina Zincenco, Sef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.
Studiul BCR evidenţiază o evoluţie a comportamentelor de economisire dinspre clienţii care economisesc acasă, către clienţii care păstrează banii în depozite la vedere, până la cei care optează pentru pachete de cont curent cu facilităţi extinse, mizând pe caştigul suplimentar din bonusul de dobândă (4% pe an) acordat pentru tranzacţii intensive efectuate cu cardul de debit. Banca a identificat trei profiluri distincte de clienţi pentru care şi-a dimensionat oferta de pachete de cont curent:
Link infografic: http://www.bcr.ro/ro/presa/informatii-de-presa/2013/trimestrul-2/02-03-2013
Deşi cardul de debit este inclus gratuit în toate pachetele de cont curent, motivaţia utilizării acestuia diferă de la un segment de client, la altul.
Gospodarul Prudent - Deşi în marea majoritate a cazurilor plătesc cash, totuşi din ce în ce mai mulţi au început să folosească şi cardul. Motivaţia acestora de a utiliza la cumpărături cardul? Plătesc pretul exact şi exclud posibilitatea de a primi “rest” în produse sau să nu mai primească rest deloc. Mai mult, chiar şi acest segment de clienţi a început să plătească facturile de utilităţi prin canalele alternative, metoda preferată fiind plata de facturi prin bancomatele băncii.
Chibzuitul Modern - Sunt cei care utilizează mai mult cardul pentru cumpărături dar şi pentru plăţile online de facturi făcând astfel economie de timp şi având acces permanent la informaţii privind soldul contului.
Managerul de finanţe - În ceea ce priveşte persoanele din acest segment, gestionarea propriului buget este mult mai uşoară prin intermediul cardului, iar clienţii apreciază faptul că tranzacţiile pot fi urmărite în timp real prin intermediul canalelor electronice dar şi dobânda de 4% pe care o primesc la contul curent pentru că folosesc cardul intensiv.
BCR oferă clienţilor săi 3 variante de pachete de cont curent şi anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani şi constituie depozite, inclusiv prin internet şi telefon şi TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clienţilor pasionaţi de plata cu cardul şi de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzacţii intra şi interbancare cu comision zero.
Pe langă accesul gratuit la contul curent, noile pachete oferă posibilitatea de a plăti facturile sau de a efectua tranzacţii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp si bani pentru clienti:
- cu cardul la orice bancomat BCR, ghişee automate, maşini multifuncţionale (plata de facturi este un serviciu gratuit pentru clientii BCR care utilizeaza aceste canale de plata)
- utilizând serviciul Tranzacţii Mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind în premieră pe piaţa din România de opţiunea de a transfera bani către un numar de telefon mobil. Accesul la numarul *183# este gratuit pentru toti clientii care au optat pentru acest serviciu, indiferent de tipul pachetului.
- Click 24Banking BCR (www.24banking.ro)
- Alo 24Banking BCR (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)
- plăţi automate prin Direct Debit şi Standing Order
Preţurile acestor pachete de cont curent sunt de 4,5 lei/luna pentru ClasiCont BCR, 8,5 lei/luna pentru ExtraCont BCR şi 12,5 lei/luna pentru TotalCont BCR.
* *
- Circa 40% dintre clienţii BCR care au pachete de cont curent şi-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit atasat
Bucureşti, 2 aprilie 2013 – Clienţii care utilizează şi plătesc separat servicii precum plata facturilor, retrageri de numerar sau transferuri bancare, plătesc comisioane bancare mai ridicate cu 50%, faţă de achiziţionarea acestora la pachet, rezultă dintr-un studiu al BCR efectuat pe segmente interne de clienţi.
Clienţii mai sofisticaţi optează atât pentru economisirea de bani, cât şi pentru economia de timp. Astfel, circa 40% dintre clienţii BCR care deţin pachete de cont curent şi-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit ataşat. BCR oferă opţiuni de pachete de cont curent care includ chiar notificari SMS sau e-mail asupra sumelor intrate în cont sau la fiecare plată efectuată prin card.
“Pachetele de cont curent oferite de BCR s-au dovedit atractive pentru clienţii care doresc să administreze rapid şi eficient finanţele personale. Tot în acest sens, vom simplifica şi uniformiza grila de comisioane pentru toţi clienţii. Pachetul de cont curent oferă cel mai scăzut cost total pentru operaţiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viaţa de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare“, a declarat Catalina Zincenco, Sef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.
Studiul BCR evidenţiază o evoluţie a comportamentelor de economisire dinspre clienţii care economisesc acasă, către clienţii care păstrează banii în depozite la vedere, până la cei care optează pentru pachete de cont curent cu facilităţi extinse, mizând pe caştigul suplimentar din bonusul de dobândă (4% pe an) acordat pentru tranzacţii intensive efectuate cu cardul de debit. Banca a identificat trei profiluri distincte de clienţi pentru care şi-a dimensionat oferta de pachete de cont curent:
Categorie | Descriere |
Gospodarul Prudent |
Clienţi care preferă să aibă controlul banilor în numerar şi nu cunosc înca în detaliu avantajele pe care le oferă produsele şi serviciile bancare. Preferă să retragă bani de la bancomat şi să plătească cash în marea majoritate a cazurilor. Sunt, în general, interesaţi de produse bancare de economisire. |
Chibzuitul Modern |
Clienţi cu o educaţie financiară medie. Cunosc şi utilizează produsele bancare de baza, precum contul curent şi cardul de debit. Utilizează ocazional şi alte produse bancare, precum împrumutul sau cardul de credit. Preferă pachetele care oferă retrageri la ATM şi interogari sold gratuite, dar utilizează şi metode non-cash de plată a facturilor (prin internet banking sau phone banking). |
Managerul de finanţe |
Clienţi cu studii universitare şi post universitare şi venituri ridicate. Cunostinţe financiare bune şi foarte bune. Cunosc şi utilizează produsele bancare, fiind axaţi pe plăţile prin intermediul internetului şi al cardurilor de debit şi credit. Atenţi la cheltuielile lunare dar şi la avantajele din urma colaborării cu banca. Preferă pachete de tip “All inclusive” şi un singur comision lunar de administrare pentru operaţiuni nelimitate la bancomat (plaţi facturi, retrageri numerar, interogari sold) sau prin internet banking (operaţiuni intrabancare / interbancare). |
Deşi cardul de debit este inclus gratuit în toate pachetele de cont curent, motivaţia utilizării acestuia diferă de la un segment de client, la altul.
Gospodarul Prudent - Deşi în marea majoritate a cazurilor plătesc cash, totuşi din ce în ce mai mulţi au început să folosească şi cardul. Motivaţia acestora de a utiliza la cumpărături cardul? Plătesc pretul exact şi exclud posibilitatea de a primi “rest” în produse sau să nu mai primească rest deloc. Mai mult, chiar şi acest segment de clienţi a început să plătească facturile de utilităţi prin canalele alternative, metoda preferată fiind plata de facturi prin bancomatele băncii.
Chibzuitul Modern - Sunt cei care utilizează mai mult cardul pentru cumpărături dar şi pentru plăţile online de facturi făcând astfel economie de timp şi având acces permanent la informaţii privind soldul contului.
Managerul de finanţe - În ceea ce priveşte persoanele din acest segment, gestionarea propriului buget este mult mai uşoară prin intermediul cardului, iar clienţii apreciază faptul că tranzacţiile pot fi urmărite în timp real prin intermediul canalelor electronice dar şi dobânda de 4% pe care o primesc la contul curent pentru că folosesc cardul intensiv.
BCR oferă clienţilor săi 3 variante de pachete de cont curent şi anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani şi constituie depozite, inclusiv prin internet şi telefon şi TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clienţilor pasionaţi de plata cu cardul şi de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzacţii intra şi interbancare cu comision zero.
Pe langă accesul gratuit la contul curent, noile pachete oferă posibilitatea de a plăti facturile sau de a efectua tranzacţii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp si bani pentru clienti:
- cu cardul la orice bancomat BCR, ghişee automate, maşini multifuncţionale (plata de facturi este un serviciu gratuit pentru clientii BCR care utilizeaza aceste canale de plata)
- utilizând serviciul Tranzacţii Mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind în premieră pe piaţa din România de opţiunea de a transfera bani către un numar de telefon mobil. Accesul la numarul *183# este gratuit pentru toti clientii care au optat pentru acest serviciu, indiferent de tipul pachetului.
- Click 24Banking BCR (www.24banking.ro)
- Alo 24Banking BCR (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)
- plăţi automate prin Direct Debit şi Standing Order
Preţurile acestor pachete de cont curent sunt de 4,5 lei/luna pentru ClasiCont BCR, 8,5 lei/luna pentru ExtraCont BCR şi 12,5 lei/luna pentru TotalCont BCR.
* *
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 622 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Aproximativ 49.500 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in cadrul a 3.100 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2012, Erste Group detinea active totale in valoare de 213,8 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 483,5 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52.0%.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 622 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.400 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.
* *
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii