Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:00 29 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Plata facturilor şi deschiderea de depozite bancare on-line au crescut cu 160% volumul tranzacţiilor prin internet banking la BCR

ro

03 May, 2011 17:00 1248 Marime text

 BCR a înregistrat în 2010 cea mai rapidă creştere din piaţă a volumelor tranzacţionate prin internet banking

Bucureşti, 3 mai 2011 - Banca Comercială Romană (BCR) a primit, în cadrul Galei Premiilor ONLINE BANKING premiul pentru „cea mai rapidă creştere a volumelor tranzacţionate prin internet banking în 2010" datorită majorării cu 160% faţă de anul 2009.

„Observam o migrare constantă a tranzacţiilor bancare dinspre numerar către canalele directe (internet, telefon şi echipamente self-service banking). Clienţii accesează tot mai mult serviciile bancare prin canale directe şi nu mai fac doar vizualizări de solduri ci au ajuns chiar la un nivel mai complex şi diversificat de operaţiuni: transferuri, ordine de plată, chiar deschideri de depozite," a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Management Canalele Retail în cadrul BCR.

În ceea ce priveşte tipurile de operaţiuni efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, primează în continuarea plăţile de facturi pentru utilităţi, servicii de televiziune şi telefonie. O tendinţă îmbucurătoare este vizibilă la constituirea de depozite bancare prin internet banking. Numărul acestora s-a dublat în 2010/2009, iar valoarea lor s-a triplat 2010/2009, atingând la finalul 2010 un cuantum total de peste 2,75 miliarde RON.

„Succesul nostru s-a datorat bonusului de dobândă acordat la deschiderea de depozite prin internet banking precum şi diversificării tipurilor de operaţiuni realizate de client prin intermediul canalelor directe" a adăugat Bogdan Octavian Marin.

Tendinţa de creştere a numărului de tranzacţii efectuate prin canale directe este vizibilă şi în primul trimestru al anului 2011, când numărul tranzacţiilor prin serviciul de internet banking al BCR aproape s-a dublat faţă de perioadă similară a anului trecut, depăşind valoarea de 1,50 milioane de tranzacţii online. În perioadă Sărbătorilor de Paşti, BCR a înregistrat o creştere cu 63% a numărului tranzacţiilor prin Click 24 Banking şi de 2,5 ori a valorii tranzacţiilor faţă de perioadă similară din 2010. Doar în Săptămâna Mare, valoarea totală a operaţiunilor efectuate (18.04-24.04.2011) a fost de circa 400 milioane lei.

* *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii