Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:18 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Satisfacţie garantată pentru clienţii Citibank cu toate produsele bancare pentru persoane fizice

ro

21 May, 2012 17:22 1302 Marime text

 Citibank România marchează 200 de ani de experienţă globală prin lansarea unui beneficiu unic pe piaţa bancară din România

Cu noul beneficiu "Satisfacţie garantată", clienţii Citibank România au posibilitatea de a primi înapoi contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă nu sunt mulţumiţi de produsele băncii în termen de până la şase luni.

Beneficiul se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor şansa de a evalua produsele băncii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.

Astfel, în cazul în care, în termen de 30 de zile, clientul este nemulţumit de creditul de nevoi personale şi decide că nu mai doreşte împrumutul, banca nu va încasa dobânda calculată şi comisionul de rambursare anticipată de 1%, condiţionat de rambursarea integrală a sumei contractate.

În ceea ce priveşte cardurile de credit Citi, banca rambursează comisionul anual de administrare în cazul în care deţinătorul de card decide, în termen de 60 de zile de la contractare, că produsul nu corespunde nevoilor sau aşteptărilor sale.

De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, în situaţia în care clientul doreşte să închidă contul în maxim şase luni de la data deschiderii, banca îi va rambursa toate comisioanele unice lunare în valoare de 30 de lei plătite până la momentul respectiv.

"Cu 200 de ani de experienţă în construirea de relaţii pe termen lung cu clienţii noştri, prioritatea Citi este de a oferi, împreună cu produsele şi serviciile, o experienţă bancară superioară. Noul beneficiu care garantează satisfacţia clienţilor noştri demonstrează încă o dată faptul că oferta noastră este construită în jurul nevoilor clienţilor. Ne dorim să consolidăm încrederea clienţilor noştri, asigurându-i de faptul că vor primi soluţii financiare responsabile şi transparente precum şi o calitate ireproşabilă a serviciilor de fiecare dată când aleg Citibank. Satisfacţia garantată este un concept unic pe piaţa bancară din România, reprezentând una dintre iniţiativele prin care ne-am propus să ne sprijinim clienţii să-şi transforme ambiţiile în realizări", a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.

Informaţii suplimentare despre produsele şi serviciile Citibank sunt disponibile pe www.citibank.ro sau la sau la linia CitiPhone 0800801040.

Despre Citi

Citi, una dintre cele mai importante companii internaţionale de servicii financiare, deţine 200 de milioane de conturi de clienţi în peste 160 de ţări din lume. Citi furnizează persoanelor fizice, companiilor, guvernelor şi instituţiilor o gamă largă de produse şi servicii financiare, inclusiv credite şi servicii bancare pentru persoane fizice, activităţi bancare şi de investiţii pentru companii, garanţii bancare şi managementul averilor.

Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresa www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | Blog: http://new.citi.com | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi.

Despre Citibank România

Citibank este prezentă în România încă din anul 1996 şi furnizează produse şi servicii financiare de înaltă calitate companiilor naţionale şi internaţionale, companiilor mici şi medii, sectorului public, organizaţiilor non-profit şi persoanelor fizice.

Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresele www.citibank.ro | Facebook: www.facebook.com/CitibankRomania.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii