Camera de Comerţ Naţională - partener de încredere pentru promovarea pe piaţa românească a produselor Mitsubishi
Camera de Comerţ Naţională - partener de încredere pentru promovarea pe piaţa românească a produselor Mitsubishi
10 May, 2013 13:58
ZIUA de Constanta
1004
Marime text
COMUNICAT DE PRESĂ
Camera de Comerţ Naţională - partener de încredere pentru promovarea pe piaţa românească a produselor Mitsubishi
Bucureşti, 9 mai 2013: O importantă delegaţie de oameni de afaceri japonezi formată din 5 reprezentanţi ai concernului Mitsubishi, a fost primită în vizită de lucru la Palatul Camerei de Comerţ Naţionale a României, de către Doamna Cornelia Liliana Ştefănescu, Şef Cancelarie şi al Executivului.
Domnia Sa a subliniat încă de la începutul discuţiilor: “sunt onorată să vă avem ca oaspeţi şi consider o normalitate faptul că Dumneavoastră aţi inclus în agenda pentru România vizita la Camera de Comerţ Naţională, cea mai prestigioasă organizaţie a mediului de afaceri din România, partener natural pentru dezvoltarea afacerilor în România“.
În cadrul întrevederii Doamna Cornelia Liliana Ştefănescu a punctat rolul Camerei Naţionale, categoriile de membrii, organele de conducere, documentele emise pentru derularea tranzacţiilor comerciale internaţionale, respectiv Certificatele de Origine, Carnetele ATA şi Certificatele de Forţă Majoră, structura Sistemului Cameral din România, serviciile prestate în sprijinul oamenilor de afaceri români şi străini, evidenţiind avantajele şi activitatea Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ Naţională a României, structură cu o largă recunoaştere internaţională, ce soluţionează disputele comerciale cu celeritate, prin competenţa specializată a arbitrilor români şi străini.
De asemenea, Domnia Sa a subliniat excelentele relaţii ale Camerei de Comerţ Naţionale cu Ambasada Japoniei la Bucureşti, amintind de Gală dedicată Corpului Diplomatic acreditat la Bucureşti, eveniment de marcă instituit de E.S. Preşedintele Camerei Naţionale, Domnul Mihail M. Vlasov, încă de la preluarea conducerii Camerei Naţionale în 2008, organizat la începutul fiecărui an într-o locaţie specială a Palatului Camerei Naţionale, Aula Candelabrelor.
La fel de onoraţi au fost şi oaspeţii japonezi, Domniile Lor aflându-se pentru dată în vizită la Camera de Comerţ Naţională a României şi în România.
“Vrem să promovăm produsele Mitsubishi pe piaţa din România şi să extindem vânzările de articole electrice - aparate de aer condiţionat, componente auto inteligente. Gama noastră de produse este foarte largă şi în funcţie de cererea de piaţă din România, ne gândim, în perspectivă, chiar să construim o fabrică în ţara Dumneavoastră“, a declarat Domnul Kei Uruma, Directorul Mitsubishi pentru Europa.
În întâmpinarea solicitărilor oaspeţilor japonezi, Doamna Mihaela Nedelcu, Şeful Centrului Naţional de Informaţii de Afaceri din cadrul Camerei Naţionale a României a expus pe larg, printr-o prezentare powerpoint, platforma de baze de date on-line - Sistemul Naţional de Informaţii de Afaceri (SNIA), conţinutul şi principiile sale de funcţionare.
Platforma informaţională facilitează şi permite accesul la informaţii de afaceri, cereri şi oferte, oportunităţi de afaceri, potenţial deosebit pe care reprezentanţii concernului Mitsubishi l-au luat în considerare în demersurile lor de promovare a produselor Mitsubishi, pe piaţa românească.
Camera de Comerţ şi Industrie a României
Directia Reprezentare Camerală
Biroul Relatii Externe
Camera de Comerţ Naţională - partener de încredere pentru promovarea pe piaţa românească a produselor Mitsubishi
Bucureşti, 9 mai 2013: O importantă delegaţie de oameni de afaceri japonezi formată din 5 reprezentanţi ai concernului Mitsubishi, a fost primită în vizită de lucru la Palatul Camerei de Comerţ Naţionale a României, de către Doamna Cornelia Liliana Ştefănescu, Şef Cancelarie şi al Executivului.
Domnia Sa a subliniat încă de la începutul discuţiilor: “sunt onorată să vă avem ca oaspeţi şi consider o normalitate faptul că Dumneavoastră aţi inclus în agenda pentru România vizita la Camera de Comerţ Naţională, cea mai prestigioasă organizaţie a mediului de afaceri din România, partener natural pentru dezvoltarea afacerilor în România“.
În cadrul întrevederii Doamna Cornelia Liliana Ştefănescu a punctat rolul Camerei Naţionale, categoriile de membrii, organele de conducere, documentele emise pentru derularea tranzacţiilor comerciale internaţionale, respectiv Certificatele de Origine, Carnetele ATA şi Certificatele de Forţă Majoră, structura Sistemului Cameral din România, serviciile prestate în sprijinul oamenilor de afaceri români şi străini, evidenţiind avantajele şi activitatea Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ Naţională a României, structură cu o largă recunoaştere internaţională, ce soluţionează disputele comerciale cu celeritate, prin competenţa specializată a arbitrilor români şi străini.
De asemenea, Domnia Sa a subliniat excelentele relaţii ale Camerei de Comerţ Naţionale cu Ambasada Japoniei la Bucureşti, amintind de Gală dedicată Corpului Diplomatic acreditat la Bucureşti, eveniment de marcă instituit de E.S. Preşedintele Camerei Naţionale, Domnul Mihail M. Vlasov, încă de la preluarea conducerii Camerei Naţionale în 2008, organizat la începutul fiecărui an într-o locaţie specială a Palatului Camerei Naţionale, Aula Candelabrelor.
La fel de onoraţi au fost şi oaspeţii japonezi, Domniile Lor aflându-se pentru dată în vizită la Camera de Comerţ Naţională a României şi în România.
“Vrem să promovăm produsele Mitsubishi pe piaţa din România şi să extindem vânzările de articole electrice - aparate de aer condiţionat, componente auto inteligente. Gama noastră de produse este foarte largă şi în funcţie de cererea de piaţă din România, ne gândim, în perspectivă, chiar să construim o fabrică în ţara Dumneavoastră“, a declarat Domnul Kei Uruma, Directorul Mitsubishi pentru Europa.
În întâmpinarea solicitărilor oaspeţilor japonezi, Doamna Mihaela Nedelcu, Şeful Centrului Naţional de Informaţii de Afaceri din cadrul Camerei Naţionale a României a expus pe larg, printr-o prezentare powerpoint, platforma de baze de date on-line - Sistemul Naţional de Informaţii de Afaceri (SNIA), conţinutul şi principiile sale de funcţionare.
Platforma informaţională facilitează şi permite accesul la informaţii de afaceri, cereri şi oferte, oportunităţi de afaceri, potenţial deosebit pe care reprezentanţii concernului Mitsubishi l-au luat în considerare în demersurile lor de promovare a produselor Mitsubishi, pe piaţa românească.
Camera de Comerţ şi Industrie a României
Directia Reprezentare Camerală
Biroul Relatii Externe
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii