FACTORING – O soluţie de finanţare durabilă pe timp de criză şi de management al creanţelor
FACTORING – O soluţie de finanţare durabilă pe timp de criză şi de management al creanţelor
05 Mar, 2013 21:18
ZIUA de Constanta
1005
Marime text
Camera de Comerţ şi Industrie a României - Camera Naţională în parteneriat cu Global Training Intercollege Romania, organizează în data de 7 martie 2013 seminarul: “FACTORING - O soluţie de finanţare şi management al creanţelor, care permite companiilor atât optimizarea cash-flow-ului, cât şi asigurarea încasărilor”.
Seminarul se va desfăşura joi, 7 martie 2013, în intervalul orar 9,30 -17,00, sala Moldova, etaj 6, tronson II, Palatul Camerei Naţionale, bd. Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucureşti.
Operaţiunea de factoring se adresează companiilor care au nevoie de sprijin financiar prin care să-şi asigure riscurile asumate în relaţia cu furnizorii, pornind de la faptul că Factoringul reprezintă o finanţare bazată pe contracte (activitatea firmei), nu pe bilanţ şi garanţii, aşa cum este în cazul creditelor bancare.
SEMINARUL îşi propune să prezinte participanţilor operaţiunea de factoring, ca tehnică alternativă de finanţare la creditarea clasică şi să aducă un plus de valoare companiilor care sunt interesate de finanţarea activelor fixe şi a capitalului de lucru într-o manieră modenă şi flexibilă, explicând implicaţiile pe care utilizarea factoring-ului le are asupra activităţilor cheie ale afacerii lor. Pentru înţelegerea modului în care funcţionează în practică factoring-ul, în cadrul seminarului se vor discuta studii de caz reale, din practica comercială şi bancară din ţara noastră.
Seminarul va avea următoarea tematică, de larg interes pentru mediul de afaceri:
Principalele modalităţi de finanţare a operaţiunilor de export - import;
Introducere în sursele alternative de finanţare a comerţului internaţional;
Factoring-ul;
Concept, mecanism, sistemul celor doi factori;
Tipuri de factoring;
Beneficiile/avantajele factoring-ului pentru exportatori (vânzători), importatori (cumpărători) şi băncile (factorii) implicate în operaţiune;
Modul în care factorii evaluează riscul operaţiunii;
Costul factoring-ului;
Tipurile de companii şi sectoare de activitate factorabile;
Situaţia factoring-ului în lume şi în ţara noastră;
Studii de caz.
Informaţiile vor fi prezentate în format POWER POINT şi transpuse într-un suport informaţional tipărit.
Lector: GABRIELA HÂRŢESCU, Doctor în Economie, specializarea Finanţe, Director Intercollege Globaltraining Romania. Doamna Gabriela Hârţescu este expert în comerţul internaţional, cu o experienţă de peste 15 ani în training. În această perioada a susţinut seminarii pentru specialiştii din bănci, instituţii financiare ne-bancare şi companii, pe teme legate de: decontări externe, garanţii bancare în comerţul internaţional, surse alternative de finanţare a operaţiunilor de export-import, introducere în banking, băncile şi operaţiunile bancare, instrumente de plată, etc.
Tarif de Participare: 499 RON + TVA/participant Important! Se acordă reducere 10% pentru participarea a minim 3 persoane din cadrul aceleiaşi organizaţii.
Plata se face la casieria Camerei de Comerţ şi Industrie a României, tr. III, et. 4 sau prin bancă în contul CCIR - RO31 RZBR 0000 0600 0240 7957 deschis la Raiffeisenbank SMB, Cod fiscal RO 2842250.
Pentru informaţii suplimentare, accesaţi: http://www.ccir.ro/evenimente/evenimente-organizate-in-parteneriat-cu-ccir/view/factoring-o-solutie-de-finantare-durabila-pe-timp-de-criza-si-de-management-al-creantelor-prin-optimizarea-cash-flow-ului-si-asigurarea-incasarilor-7-martie-2013
Contact: Birou Protocol, tel.: 021 319 0078; fax: 021 31121 10; e-mail: drc@ccir.ro.
Seminarul se va desfăşura joi, 7 martie 2013, în intervalul orar 9,30 -17,00, sala Moldova, etaj 6, tronson II, Palatul Camerei Naţionale, bd. Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucureşti.
Operaţiunea de factoring se adresează companiilor care au nevoie de sprijin financiar prin care să-şi asigure riscurile asumate în relaţia cu furnizorii, pornind de la faptul că Factoringul reprezintă o finanţare bazată pe contracte (activitatea firmei), nu pe bilanţ şi garanţii, aşa cum este în cazul creditelor bancare.
SEMINARUL îşi propune să prezinte participanţilor operaţiunea de factoring, ca tehnică alternativă de finanţare la creditarea clasică şi să aducă un plus de valoare companiilor care sunt interesate de finanţarea activelor fixe şi a capitalului de lucru într-o manieră modenă şi flexibilă, explicând implicaţiile pe care utilizarea factoring-ului le are asupra activităţilor cheie ale afacerii lor. Pentru înţelegerea modului în care funcţionează în practică factoring-ul, în cadrul seminarului se vor discuta studii de caz reale, din practica comercială şi bancară din ţara noastră.
Seminarul va avea următoarea tematică, de larg interes pentru mediul de afaceri:
Principalele modalităţi de finanţare a operaţiunilor de export - import;
Introducere în sursele alternative de finanţare a comerţului internaţional;
Factoring-ul;
Concept, mecanism, sistemul celor doi factori;
Tipuri de factoring;
Beneficiile/avantajele factoring-ului pentru exportatori (vânzători), importatori (cumpărători) şi băncile (factorii) implicate în operaţiune;
Modul în care factorii evaluează riscul operaţiunii;
Costul factoring-ului;
Tipurile de companii şi sectoare de activitate factorabile;
Situaţia factoring-ului în lume şi în ţara noastră;
Studii de caz.
Informaţiile vor fi prezentate în format POWER POINT şi transpuse într-un suport informaţional tipărit.
Lector: GABRIELA HÂRŢESCU, Doctor în Economie, specializarea Finanţe, Director Intercollege Globaltraining Romania. Doamna Gabriela Hârţescu este expert în comerţul internaţional, cu o experienţă de peste 15 ani în training. În această perioada a susţinut seminarii pentru specialiştii din bănci, instituţii financiare ne-bancare şi companii, pe teme legate de: decontări externe, garanţii bancare în comerţul internaţional, surse alternative de finanţare a operaţiunilor de export-import, introducere în banking, băncile şi operaţiunile bancare, instrumente de plată, etc.
Tarif de Participare: 499 RON + TVA/participant Important! Se acordă reducere 10% pentru participarea a minim 3 persoane din cadrul aceleiaşi organizaţii.
Plata se face la casieria Camerei de Comerţ şi Industrie a României, tr. III, et. 4 sau prin bancă în contul CCIR - RO31 RZBR 0000 0600 0240 7957 deschis la Raiffeisenbank SMB, Cod fiscal RO 2842250.
Pentru informaţii suplimentare, accesaţi: http://www.ccir.ro/evenimente/evenimente-organizate-in-parteneriat-cu-ccir/view/factoring-o-solutie-de-finantare-durabila-pe-timp-de-criza-si-de-management-al-creantelor-prin-optimizarea-cash-flow-ului-si-asigurarea-incasarilor-7-martie-2013
Contact: Birou Protocol, tel.: 021 319 0078; fax: 021 31121 10; e-mail: drc@ccir.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii