Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:16 28 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Furnizare EIP - 17.06.08 si 18.06.08

ro

17 Jun, 2008 00:00 1125 Marime text
CONTRACT NR: 16393 din 17.06.2008, 16455 din 18.06.2008, 16455 din 18.06.2008
OBIECT: Furnizare EIP
VALOARE: 21.162,00 / 31.192,00 / 10.623,00 Moneda: RON Fara TVA
ATRIBUIT: SIMANDREA SRL
Adresa postala: Str. Orizont, nr.3, bl.D2, ap.16 , Localitatea: Dej , Cod postal: 405200 , Romania
GREGOR COMPANY SRL
Adresa postala: Str. M. Eminescu, nr.25 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900664 , Romania
INFO PROT IMPEX SRL
Adresa postala: Intr. Buturugeni, nr.4, bl.P1D, sc.1, et.P, ap.4 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050682 , Romania

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. 0241-601110, In atentia: Aurelian Lita, Email: apmc@constantza-port.ro, Fax: 0241-601773, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante

- Activităţi portuare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta

ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Incinta Port Constanta

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Îmbracaminte si încaltaminte de lucru si de protectie, de vara si iarna

II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

18100000-0 - Îmbracaminte de uz profesional, îmbracaminte speciala de lucru si accesorii
18610000-8 - Articole din blana
19312200-8 - Cizme de cauciuc
19331000-5 - Incaltaminte cu varf de protectie de metal
25161100-8 - Manusi din cauciuc

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice: Nu

II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)

II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

62.977 RON

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Pretul cel mai scazut

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract: Nu

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI

Contract nr: 16393

Denumirea: Furnizare EIP

V.1) Data atribuirii contractului 6/17/2008

V.2) Numarul de oferte primite 8

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

SIMANDREA SRL
Adresa postala: Str. Orizont, nr.3, bl.D2, ap.16 , Localitatea: Dej , Cod postal: 405200 , Romania

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 21.162,00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat: Nu

Contract nr: 16455

Denumirea: Furnizare EIP

V.1) Data atribuirii contractului 6/18/2008

V.2) Numarul de oferte primite 5

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

GREGOR COMPANY SRL

Adresa postala: Str. M. Eminescu, nr.25 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900664 , Romania

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 31.192,00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat: Nu

Contract nr: 16455

Denumirea: Furnizare EIP

V.1) Data atribuirii contractului 6/18/2008

V.2) Numarul de oferte primite 4

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

INFO PROT IMPEX SRL
Adresa postala: Intr. Buturugeni, nr.4, bl.P1D, sc.1, et.P, ap.4 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050682 , Romania

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 10.623,00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat: Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.2) Alte informatii

Pentru Lotul 1 ofertantul castigator a refuzat semnarea contractului.

VI.3) Cai de atac

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Tel. 021-311.80.90 , Fax: 021-311.80.95

Organismul competent pentru procedurile de mediere

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900900 , Romania, Tel. 0241-601.386 , Fax: 0241-601.795

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

25.07.2008 14:35
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii