Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare - 13.06.2012
Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare - 13.06.2012
CONTRACT NR: 8961 / 13.06.2012
OBIECT: Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare
VALOARE: 1.078.806,00 Moneda: EUR Fara TVA / 4.684.175,65 Moneda: RON
ATRIBUIT: SC UTILNAVOREP SA
Adresa postala: Bdul. Aurel Vlaicu, nr. 52 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900055 , Romania , Tel. +40 241691079 , Fax: +40 241518015
Anunt de atribuire numarul 122769/24.03.2012
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 132683 / 08.01.2012
Denumire contract: Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare
Tip legislatie: OG 34
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900900 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic Reparatii-Achizitii Publice , Tel. +40 241601123 , In atentia: Mihai Gheorghiade - Director General Adjunct , Florin Chirila - Sef Serviciul Tehnic Reparatii-Achizitii Publice , Email: fchirila@constantza-port.ro , Fax: +40 241619512 , Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: activitati portuare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Porturile Constanta, Medgidia, Midia si Tomis
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul are in componenta 61 de geamanduri de diverse tipuri, 7 stalpi de semnalizare, releu de retranzlatie date si 1 statie centrala pentru monitorizarea sistemului inclusiv echipamente aferente. Serviciile constau in: RT valabila pentru toate tipurile de geamanduri, stalpi de semnalizare si relee de retransmitere date; RC1 valabila pentru toate geamandurile cu flotor-sistem de amarare - copr mort, tip A8L si GBP 1800 RC2 valabila pentru toate geamandurile elastice cu flotor
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50246200-3 - Servicii de intretinere a geamandurilor (Rev.2)
34515100-1 - Geamanduri de marcare (Rev.2)
34931500-7 - Echipament pentru controlul traficului naval (Rev.2)
45316230-6 - Instalare de echipament de semnalizare portuara (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1.078.806 EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Pozitia din Planul de achizitii pe anul 2011 - sect B , poz. 36
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S134-223254 din 15.07.2011
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S5-007558 din 10.01.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8961
Denumirea: Servicii de reparatii si intretinere sistem de semnalizare
V.1) Data atribuirii contractului 16.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC UTILNAVOREP SA
Adresa postala: Bdul. Aurel Vlaicu, nr. 52 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900055 , Romania , Tel. +40 241691079 , Fax: +40 241518015
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1.080.000,00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1.078.806,00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 4.684.175,65 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia este accesibila pe site-ul e-licitatie.ro
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port. gara Maritima , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900900 , Romania , Tel. +40 241601671 , Fax: +40 241619512
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 11:31
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp