ABADL a încheiat un contract de servicii cu o societate din București (document)
ABADL a încheiat un contract de servicii cu o societate din București (document)
02 Jan, 2019 10:37
ZIUA de Constanta
2769
Marime text
Administrația Bazinală de Apă Dobrogea Litoral (ABADL) a încheiat un contract de servicii cu firma Aquaproiect SA.
Denumirea contractului este „servicii de asistență tehnică pentru pregătirea de proiecte POIM 2014-2020, Axa Prioritară 5 Promovarea adaptării la schimbările climatice, prevenirea și gestionarea riscurilor pentru obiectivul de investiție - Apărarea complexă a localităților situate în Delta Dunării pentru minimizarea riscului inundațiilor asupra vieții - județul Tulcea”.
Valoarea contractului este de 2.973.929 lei, fără TVA.
Descrierea contractului
Servicii de Asistenta tehnica pentru pregatirea de proiecte POIM 2014-2020, Axa Prioritara 5 Promovarea adaptarii la schimbarile climatice, prevenirea si gestionarea riscurilor pentru obiectivul de investitie “Apararea complexa a localitatilor situate in Delta Dunarii pentru minimizarea riscului inundatiilor asupra vietii ”, judetul Tulcea, conform cerintelor din caietul de sarcini, care constau în realizarea urmatoarelor: - Elaborarea aplicatiei de finantare si a documentatiilor suport : I. Studiul de Fezabilitate, inclusiv: a) analiza cost – beneficiu, b) analiza institutionala, c) Analiza de vulnerabilitate si risc la schimbarile climatic d) Documentatie necesara obtinerii Certificatului de urbanism, e) Documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor cerute prin Certificatului de urbanism, f) Documentatii tehnice privind exproprierea terenurilor ocupate cu lucrari, pentru cauza de utilitate publica si interes national, g) Documentatii in cadrul procedurii de mediu EA, EIM. h) Documentatie pentru obținerea avizului de gospodarirea apelor. II. Toate documentele aferente Cererii de finantare si documentele aferente pentru proiectul propus sa se finanteze. - Elaborare Proiect faza PT+DE,CS intocmit in conformitate cu legislatia in vigoare, inclusiv verificarea proiectului tehnic de catre verificatori atestati conform legislatiei, respectiv “Hotarâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice”. Documentatii necesare inscrierii imobilelor in cartea funciara, documentatii pentru atribuirea contractelor de achizitii servicii si lucrari, strategia de contractare. - Elaborare strategie de achizitii si documentatii intocmite in conformitate cu legislatia privind achizitiile publice ; Asigurarea suportului tehnic pe perioada desfasurarii procedurilor de atribuire a contractelor de servicii / lucrari (raspuns la solicitari de calrificari, notificari din partea ofertantilor, etc). - Asistenta asigurata din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, conform Legii 10/1995 Valoarea estimata a contractului este de 3.815.126,00 lei, fara TVA termenul limita pentru solicitarea de clarificari este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Persoane cu funcții de decizie
Hristu Uzun-Director, Adrian Chera-Director Tehnic ELH, Adela Mihalcea-Director Economic, Titel Gagiu-Director SGA Constanta, Nela Ene-p.Director
tehnic DI, Mihaela Andra Negoi-ANAR-dep.DI, Stelica Hagi, Cristian Fugigiu-birou UIP, Gabriela Constantinescu-comp.Juridic, Constantin Sava, Mirella Oancea-birou Achizitii, George Costea -birou PIPE, Constantin Lefter-ing.sef SGA Tulcea
Despre Aquaproiect SA
Societatea Aquaproiect SA a fost înființată în anul 1991, în București, sector 6.
Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 2 ianuarie 2018, societatea are un capital social subscris de 4.692.917,5 lei, integral vărsat, compus dintr-un număr de 1.877.167 acțiuni, fiecare a câte 2,5 lei.
Acționar al societății este Apa Proiect SRL. Administratorii societății sunt Sanda V. Deleanu, Alexandru Daniel Stacescu și Liliana Ioana Dragan.
Domeniul de activitate principal „activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea”.
Pentru anul fiscal 2017, societatea a avut o cifră de afaceri de 8.721.591 lei, un profit de 303.083 lei și un număr mediu de 80 de angajați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secțiunea "Documente" puteți consulta anunțul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii