Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
03:01 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Academia Navală „Mircea cel Bătrân” Constanța cumpără cartușe și tonere pentru imprimante (document)

ro

17 Sep, 2021 21:12 3181 Marime text
  • O firmă din București va furniza cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare, multifuncționale și faxuri către Academia Navală.

Academia Navală „Mircea cel Bătrân” Constanța a atribuit, la data de 10.09.2021, un contract de furnizare 
cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare, multifuncționale și faxuri (5 loturi).

Potrivit LicitatiaPublica.ro, societatea care se va ocupa de furnizarea produselor este Mida Soft Business SRL, astfel:
AC - Lotul 1 – Cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare și multifuncționale model Brother: 18.593,4 lei;
AC - Lotul 2 – Cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare și multifuncționale model Canon: 36.136,92 lei;
AC - Lotul 3 – Cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare și multifuncționale model Epson: 4.227,93 lei;
AC - Lotul 4 – Cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare și multifuncționale model HP: 388.385,1 lei;
AC - Lotul 5 – Cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare și multifuncționale model Konica Minolta: 211.302,99 lei.

Descrierea contractului

Procedura de licitație deschisă pentru achiziție de Cartușe și tonere pentru imprimante, copiatoare, multifuncționale și faxuri , împărțita în 6 loturi a cărei valoare totala este de 870.730,68 lei fără TVA. Se vor încheia acorduri cadru cu maxim 3 operatori economici pentru fiecare lot de produse (operatorii calificați pe primele trei locuri), iar contractele subsecvente vor fi încheiate pentru trei perioade, astfel:


- Primul contract subsecvent - pentru perioada 01.07-31.12.2021
- Al doilea contract subsecvent - pentru perioada 01.03-31.12.2022
- Al treilea contract subsecvent - pentru perioada 01.03-31.12.2023.

Fiecare participant la procedura are posibilitatea de a depune oferte pentru 1 (un) lot, mai multe sau pentru toate loturile.

Estimările cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru și a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, se regăsesc în caietele de sarcini.

Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.


Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.

Persoane cu funcții de decizie din cazul autorității contractante

Toma Alecu; Moise Gabriel; Popa Catalin; Radulescu Simona; Ivanov Georgiana; Tirsoaga Mihai; Schipor Constantin; Kmen Flaviu; Ivan Florina; Ion Valentin; Stoica Adelina; Cosofret Gabriela; Mihăilă-Strugaru Adrian; Bicescu Florian. 

Despre ​Mida Soft Business SRL

Mida Soft Business este o societate înființată în anul 2003 în București, sector 6 și are ca activitate principală comerţ cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice şi software-ului.

Potrivit confidas.ro, asociați societății sunt Dumitru Daniel Moruz și Florentina Moruz. Dumitru Daniel Moruz este și administratorul firmei și mai deține calitatea de asociat în firmele Bring Solutions SRL și Momentum Automotive SRL.

Societatea are un singur punct de lucru în București, sector 5.

Compania Mida Soft Business SRL a încheiat 12.529 contracte de achiziții publice în valoare totală de 145.089.018,07 lei. Printre autoritățile contractante se numără Casa Județeană de Pensii Constanța, APIA-județul Constanța și Universitatea „Ovidius”.

Pe anul fiscal 2020, firma a raportat o cifră de afaceri de 58.751.008 lei, un profit net de 1.918.699 lei și un număr de 42 de salariați.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro. 

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii